Nováčik v seriáli IndyCar nešťastne narazil do stojaceho auta Eda Carpentera. Zranenie bolo natoľko vážne, že životná púť sa pre pilota skončila ešte pred jeho prvým štartom v seriáli.
Seriál IndyCar dnes opäť dokázal, ako dokáže byť rýchla jazda na ovále nebezpečná a vybral si svoju daň. V záverečnom tréningu zhruba tri minúty po desiatej miestneho času nezvládol druhú zákrutu Ed Carpenter a po náraze do steny zostal jeho monopost stáť uprostred trate. Komisári nestihli včas varovať ďalších pilotov, keď v plnej rýchlosti do stojaceho auta narazil Paul Dana z tímu Rahal Letterman Racing.
Carpenter skončil po náraze otrasený, ale nič vážneho neutrpel, zato Dana zostal po náraze okamžite v bezvedomí. Obaja boli prevezení letecky do nemocnice, ale Dana na následky zranení podľahol. Prvý súťažný víkend začal pre 31-ročného pilota sľubne po tom, čo sa kvalifikoval deviaty. Po nešťastnej udalosti však šéf tímu Bob Rahal odvolal účasť na pretekoch všetkých jeho pilotov vrátane vynikajúco kvalifikovanej Danici Patrick. V súčasnej chvíli sa však zatiaľ nevie, či nebudú zrušené aj samotné preteky.
Redakcia AUTO NEWS NETWORK touto cestou odovzdáva úprimnú sústrasť pozostalím a priateľom...
Foto: ilustračné foto - IndyCar Media
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?