Nováčik v seriáli IndyCar nešťastne narazil do stojaceho auta Eda Carpentera. Zranenie bolo natoľko vážne, že životná púť sa pre pilota skončila ešte pred jeho prvým štartom v seriáli.
Seriál IndyCar dnes opäť dokázal, ako dokáže byť rýchla jazda na ovále nebezpečná a vybral si svoju daň. V záverečnom tréningu zhruba tri minúty po desiatej miestneho času nezvládol druhú zákrutu Ed Carpenter a po náraze do steny zostal jeho monopost stáť uprostred trate. Komisári nestihli včas varovať ďalších pilotov, keď v plnej rýchlosti do stojaceho auta narazil Paul Dana z tímu Rahal Letterman Racing.
Carpenter skončil po náraze otrasený, ale nič vážneho neutrpel, zato Dana zostal po náraze okamžite v bezvedomí. Obaja boli prevezení letecky do nemocnice, ale Dana na následky zranení podľahol. Prvý súťažný víkend začal pre 31-ročného pilota sľubne po tom, čo sa kvalifikoval deviaty. Po nešťastnej udalosti však šéf tímu Bob Rahal odvolal účasť na pretekoch všetkých jeho pilotov vrátane vynikajúco kvalifikovanej Danici Patrick. V súčasnej chvíli sa však zatiaľ nevie, či nebudú zrušené aj samotné preteky.
Redakcia AUTO NEWS NETWORK touto cestou odovzdáva úprimnú sústrasť pozostalím a priateľom...
Foto: ilustračné foto - IndyCar Media
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?