Tak jako ve Formuli 1, tak i v IndyCar Series budeme i nadále zveřejňovat startovní postavení.
Letošní sezona 2006 odstartuje v neděli 26. března 2006 již tradiční větou: Ladie and Gentlemans, starts your engines! která zazní v Homestead - Miami Speedway.Do sezony 2006 vstupují některé týmy se sníženým rozpočtem, tzn., že namísto tří aut nasadí jen dvě a nebo jedno. Toyota a Chevrolet šampionát opustili, čímž se stal hlavním dodavatelem motorů Honda. Šasi v seriálu zůstavá i nadále Dallara a Panoz a seriál se zkrátil ze sedmnácti na letošních šestnáct závodů. To jsou hlavní změny nové sezony.
Věřme tedy, že bude minimálně stejně dobrá, jako loni. Příjemnou zábavu vám přejeeme i my - Auto News Network.Foto: IndyCar Media
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?