Povídalo se o tom celou zimu, ale nikdo to nepotvrdil oficiálně. Dnes už ano - CDW se stává hlavním sponzorem Justina Wilsona závodícího za tým RuSPORT v ChampCar
Carl Russo, majitel týmu RuSPORT, měl vždy poměrně dobré kontakty se společnostmi z IT odvětví. Sám jednu takovou provozoval, ale prodal ji známému výrobci síťových technologií společnosti Cisco za poměrně kulantní sumu. Tyto kontakty se mu určitě hodily, když se v loňské sezóně dohodl s kanadskou pobočkou CDW na několikazávodovém sponzorství pro Justina Wilsona.
Nejvyšší představitelé i v americké základně společnosti byli spokojeni s tím, co v ChampCar viděli a co jim jejich účast přinesla, a tak se CDW rozhodlo partnerství s RuSPORTem nejen prodloužit, ale výrazně rozšířit.
Vůz Justina Wilsona tak ponese po několik následujících let výrazné logo CDW a jeho dalších partnerů. Do sponzorství se totiž zapojili i další společnosti - HP, Plantronics, Edge Tech. a Targus. Ti poskytnou RuSPORTu především technické vybavení - notebooky, tiskárny, displeje a komunikační vybavení.
Hodně lidí se o CDW vyjadřuje velmi pozitivně. CDW totiž ze svého sponzorství těží maximum, monopost v nových barvách firma předvedla nejen v několika svých pobočkách a televizním vysílání, ale můžeme ho najít i na titulní stránce jejich webové prezentace.
A sám za sebe musím dodat, Justin si takového sponzora určitě zaslouží.
Foto: RuSPORT/TNT Photo/ACM Photo
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.