Povídalo se o tom celou zimu, ale nikdo to nepotvrdil oficiálně. Dnes už ano - CDW se stává hlavním sponzorem Justina Wilsona závodícího za tým RuSPORT v ChampCar
Carl Russo, majitel týmu RuSPORT, měl vždy poměrně dobré kontakty se společnostmi z IT odvětví. Sám jednu takovou provozoval, ale prodal ji známému výrobci síťových technologií společnosti Cisco za poměrně kulantní sumu. Tyto kontakty se mu určitě hodily, když se v loňské sezóně dohodl s kanadskou pobočkou CDW na několikazávodovém sponzorství pro Justina Wilsona.
Nejvyšší představitelé i v americké základně společnosti byli spokojeni s tím, co v ChampCar viděli a co jim jejich účast přinesla, a tak se CDW rozhodlo partnerství s RuSPORTem nejen prodloužit, ale výrazně rozšířit.
Vůz Justina Wilsona tak ponese po několik následujících let výrazné logo CDW a jeho dalších partnerů. Do sponzorství se totiž zapojili i další společnosti - HP, Plantronics, Edge Tech. a Targus. Ti poskytnou RuSPORTu především technické vybavení - notebooky, tiskárny, displeje a komunikační vybavení.
Hodně lidí se o CDW vyjadřuje velmi pozitivně. CDW totiž ze svého sponzorství těží maximum, monopost v nových barvách firma předvedla nejen v několika svých pobočkách a televizním vysílání, ale můžeme ho najít i na titulní stránce jejich webové prezentace.
A sám za sebe musím dodat, Justin si takového sponzora určitě zaslouží.
Foto: RuSPORT/TNT Photo/ACM Photo
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?