Helio Castroneves se ve druhém dni testů na okruhu v Homestead-Miami Speedway zlepšil a vyhrál.
Druhý den byl na 2,21 míle dlouhém okruhu ve znamení změn. Helio Castroneves (1:10.5683) svůj čas z předchozího dne vylepšil téměř o půl sekundy, což mu stačilo na konečné vítězství.
Scott Dixon zaznamenal čas 1:10.6675, třetí Sam Hornish jr. 1:10.8459 a čtvrtý čas zajel Scott Sharp s vozem týmu Delphi Fernández Racing. Scott Sharp se řadí právm mezi veterány, vždyť letos už odstartuje svoji jedenáctou plnou sezonu. Loni při debutu v novém týmu zakončil sezonu na pěkné páté pozici.
Scott Sharp: "Tým Delphi Fernández Racing zde absolvoval opravdu dobrý test. Loni jsme měli dobrou sezonu, ale jedna z oblastí, na kterou se chceme letos soustředit, jsou okruhy. Zde musíme udělat jisté pokroky... Já a závodní inženýr John Dick jsme po oba dva dny testů pracovali myslím dobře. Výsledkem je mnoho dat, které nám poslouží v průběhu sezony. Myslím si, ž tento test byl dorbou zkušeností pro náš tým."Nováček sezony Marco Andretti, syn slavného Michaela, nahradí letos v týmu Andretti Green Racing Dana Wheldona. Po oba dny se umtil na dvanácté pozici, což není na nováčk nejhorší.
Foto: IndyCar Media
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?