Monterrey - 2.tréning: Tímu galského kohúta sily neubúdajú ani za nepriaznivých podmienok. Enge na štvrtom mieste.
Tak ako v prvom doobednom tréningu miestneho času, tak ani poobede sa nikto nedočkal lepšieho počasia za účasti niekoľkých prerušení vďaka haváriám. V tomto nečase si s Mexickou traťou opäť najlepšie poradil francúzsky tím za účasti Alexandra Premata. Do hry však výrazne vstupuje Matt Halliday z Nového Zélandu, ktorý dokazuje, že za dažďa sa na trati cíti, ako ryba vo vode.
V prvom tréningu chýbal údaj o výkone portugalského tímu, ktorý osedlal do kokpitu Alvara Parenteho. To čo zameškal doobeda sa snažil teraz dohnať a po odjazdení 21 kôl si na svoje konto mohol tentokrát pripísať tretí najlepší čas. Hneď za ním sa umiestnil Tomáš Enge.
Monterrey, Mexiko - výsledky 1. testu (PDF)
Foto: Sutton Motorsport Images
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.