Přední tým šampionátu oznámil svoji staronovou jezdeckou dvojici pro letošní sezonu. I nadále bude v týmu působit Paul Tracy a Mario Dominguez.
Kanaďan Tracy je přes svůj věk stále rychlým jezdcem a loňská dvě vítězství jsou toho důkazem.
Právě to si u něj cení spolumajitel a zakladatel týmu Gerry Forsythe: „Paul je stále schopen vítězit a porazit kteréhokoliv soupeře jezdeckého pole.“
Mexičan Dominguez se připojil k týmu v loňském roce na poslední chvíli, přesto skončil v celkovém hodnocení v Top10 a vysloužil si důvěru i pro rok letošní.
„Loňskou sezonu zvládl přes obtížný začátek velmi dobře a těší mne, že mu můžeme poskytnout nyní čas na odpovídající přípravu.“
Tracy připomněl, že rychlost vozům stáje Forsythe nechyběla, neboť na čele závodů odjezdily nejvíce kilometrů a vytyčil jasný cíl pro přípravu a letošní sezonu, zopakovat triumf z roku 2003.
Foto: Photo by Dan Streck, USA LAT Photographic
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?