Stáj Panther Racing, za níž loni závodil i Čech Tomáš Enge, dnes oznámila podpesání smlouvy s veteránem soutěže Vitorem Meirou.
Vitor Meira, Brazilec, který loni v startoval s vozem týmu Rahal Letterman Racing, bude čtvrtým jezdcem, jenž bude závodit s vozem č. 4 Dallara Honda týmu Pennzoil Panther Racing.Meira loni skončil s celkovým počtem 422 bodů na sedmé pozici, si připsal na své konto také druhé místo ve slavném závodě 500 mil Indianapolisu. Jeho kvality jsou především v rychlosti a zkušenostech. Tým Panther Racing měl těžkou zimní přestávku. Oznámením o odchodu Chevroletu z IndyCar v průběhu sezony začalo těžké období týmu a ztrátou jednoho ze sponzorů vše pokračovalo. Dlouho vypadala situace, že tým své putování v šampionátu ukončí. Obrat k lepšímu zařídil až nový postoj olejářské společnosti Pennzoil, která se rozhodla pokračovat ve spolupráci s týmem. Tím se obstaraly peníze i na motory Honda a tým mohl hledat jezdce.
"Jsme velmi nadšeni podpisem smlouvy s Vitorem Meirou," říká spolumajitel Panther Racing John Barnes. "Ostatní týmy by byly rádi, kdyby jej měly a jsme spokojeni, že se nám společně podařilo dojednat podmínky pro rok 2006. Načim cílem v posledních devíti letech bylo vždy vyhrávat závody a já věřím, že s Pennzoilem, Vitorem a Hondou tomu tak bude i nadále."Panther Racing svůj vztah s Pennzoliem bude udržovat již devátým rokem. tato společnost pomohla týmu si dobýt pozici ve formulovém sportu. Tým získal ale také nové sponzory a chystá se je představit, jakmile budou dojednány podrobnosti těchto kontraktů."Je to ještě velmi čerstvé, jak pro mě, tak i pro Panther Racing," říká Meira. "Nyní ale musíme podniknout rychlý start do sezony. Auto č. 4 týmu Panther Racing bylo mé první, které jsem v Indycar roku 2001 při testech řídil. Jsem rád, že mi umožnili se k tomuto autu vrátit. Zima byla dlouhá a já jsem rád, že jsem s tímto týmem. Věřím, že máme velký potenciál."Foto: IndyCar Media
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?