Stáj Panther Racing, za níž loni závodil i Čech Tomáš Enge, dnes oznámila podpesání smlouvy s veteránem soutěže Vitorem Meirou.
Vitor Meira, Brazilec, který loni v startoval s vozem týmu Rahal Letterman Racing, bude čtvrtým jezdcem, jenž bude závodit s vozem č. 4 Dallara Honda týmu Pennzoil Panther Racing.Meira loni skončil s celkovým počtem 422 bodů na sedmé pozici, si připsal na své konto také druhé místo ve slavném závodě 500 mil Indianapolisu. Jeho kvality jsou především v rychlosti a zkušenostech. Tým Panther Racing měl těžkou zimní přestávku. Oznámením o odchodu Chevroletu z IndyCar v průběhu sezony začalo těžké období týmu a ztrátou jednoho ze sponzorů vše pokračovalo. Dlouho vypadala situace, že tým své putování v šampionátu ukončí. Obrat k lepšímu zařídil až nový postoj olejářské společnosti Pennzoil, která se rozhodla pokračovat ve spolupráci s týmem. Tím se obstaraly peníze i na motory Honda a tým mohl hledat jezdce.
"Jsme velmi nadšeni podpisem smlouvy s Vitorem Meirou," říká spolumajitel Panther Racing John Barnes. "Ostatní týmy by byly rádi, kdyby jej měly a jsme spokojeni, že se nám společně podařilo dojednat podmínky pro rok 2006. Načim cílem v posledních devíti letech bylo vždy vyhrávat závody a já věřím, že s Pennzoilem, Vitorem a Hondou tomu tak bude i nadále."Panther Racing svůj vztah s Pennzoliem bude udržovat již devátým rokem. tato společnost pomohla týmu si dobýt pozici ve formulovém sportu. Tým získal ale také nové sponzory a chystá se je představit, jakmile budou dojednány podrobnosti těchto kontraktů."Je to ještě velmi čerstvé, jak pro mě, tak i pro Panther Racing," říká Meira. "Nyní ale musíme podniknout rychlý start do sezony. Auto č. 4 týmu Panther Racing bylo mé první, které jsem v Indycar roku 2001 při testech řídil. Jsem rád, že mi umožnili se k tomuto autu vrátit. Zima byla dlouhá a já jsem rád, že jsem s tímto týmem. Věřím, že máme velký potenciál."Foto: IndyCar Media
Před třemi měsíci se společnost AURES Holdings rozhodla po 76 letech transformovat tradiční značku Mototechna do nové podoby. V Praze v ulici Kolbenova otevřela první polistopadovou samostatnou pobočku a značce dala nejen novou podobu loga, ale výrazně posunula na novou úroveň nabídku aut i služeb. To se ukázalo jako dobrý tah, protože tím zacílila na náročnější klientelu. Potvrzuje to i rostoucí NPS (hodnocení úrovně služeb od zákazníků) a vysoké hodnocení na Googlu. Doposud byla Mototechna součástí nabídky všech poboček AURES Holdings v Česku a na Slovensku. Do tří let plánuje Mototechna rozšířit nabídku na 2 000 aut a otevřít další pobočky nejen v České republice, ale i na Slovensku a v Polsku.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.