Stáj Panther Racing, za níž loni závodil i Čech Tomáš Enge, dnes oznámila podpesání smlouvy s veteránem soutěže Vitorem Meirou.
Vitor Meira, Brazilec, který loni v startoval s vozem týmu Rahal Letterman Racing, bude čtvrtým jezdcem, jenž bude závodit s vozem č. 4 Dallara Honda týmu Pennzoil Panther Racing.Meira loni skončil s celkovým počtem 422 bodů na sedmé pozici, si připsal na své konto také druhé místo ve slavném závodě 500 mil Indianapolisu. Jeho kvality jsou především v rychlosti a zkušenostech. Tým Panther Racing měl těžkou zimní přestávku. Oznámením o odchodu Chevroletu z IndyCar v průběhu sezony začalo těžké období týmu a ztrátou jednoho ze sponzorů vše pokračovalo. Dlouho vypadala situace, že tým své putování v šampionátu ukončí. Obrat k lepšímu zařídil až nový postoj olejářské společnosti Pennzoil, která se rozhodla pokračovat ve spolupráci s týmem. Tím se obstaraly peníze i na motory Honda a tým mohl hledat jezdce.
"Jsme velmi nadšeni podpisem smlouvy s Vitorem Meirou," říká spolumajitel Panther Racing John Barnes. "Ostatní týmy by byly rádi, kdyby jej měly a jsme spokojeni, že se nám společně podařilo dojednat podmínky pro rok 2006. Načim cílem v posledních devíti letech bylo vždy vyhrávat závody a já věřím, že s Pennzoilem, Vitorem a Hondou tomu tak bude i nadále."Panther Racing svůj vztah s Pennzoliem bude udržovat již devátým rokem. tato společnost pomohla týmu si dobýt pozici ve formulovém sportu. Tým získal ale také nové sponzory a chystá se je představit, jakmile budou dojednány podrobnosti těchto kontraktů."Je to ještě velmi čerstvé, jak pro mě, tak i pro Panther Racing," říká Meira. "Nyní ale musíme podniknout rychlý start do sezony. Auto č. 4 týmu Panther Racing bylo mé první, které jsem v Indycar roku 2001 při testech řídil. Jsem rád, že mi umožnili se k tomuto autu vrátit. Zima byla dlouhá a já jsem rád, že jsem s tímto týmem. Věřím, že máme velký potenciál."Foto: IndyCar Media
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.
Společnost BYD, světový lídr v oblasti vozidel na nové energie, oficiálně vstupuje na český trh. Tuzemským zákazníkům nabídne čistě elektrické i plug-in hybridní vozy s technologiemi, které jsou součástí její rychlé expanze v Evropě.
V Druhé kapitole naší dlouhodobé recenze se podíváme na zoubek naftovému čtyřválci o objemu 1,5 litrů, který pracuje ve voze, jehož pohotovostní hmotnost činí 1585 kg. Je to důstojná motorizace pro načančané SUV, které o sobě tvrdí, že hraje vysokou hru? A co spotřeba?
Tento týden v naší redakční garáži zaparkoval nejsilnější Superb, který na první pohled vypadá celkem běžně, ale opak je pravdou. Na silnici dokáže být překvapivě svižným autem, které si však stále zachovává svou klidnou povahu, která je nad věcí. Jaká je nová generace ve srovnání s tou předchozí, která nabídla výkon 206 kW ?
Americký prezident Donald Trump oznámil, že Spojené státy uvalí 25% cla na dovoz automobilů vyrobených mimo USA, přičemž tato opatření vstoupí v platnost 2. dubna. V reakci na tuto novinku předsedkyně Evropské komise Ursula von der Leyenová vyjádřila lítost a EU její rozhodnutí důkladně prozkoumá. Trump rovněž odložil výběr cla na automobilové díly o měsíc. Tento krok způsobil pokles akcií automobilek na asijských burzách a očekává se, že výprodeje se rozšíří i na evropské a americké trhy. Uvedl to server CNBS.