Japonsko sa vrátilo do súťaže, zato na trati v Sentule nebude pretekať tím Portugalska a Ruska.
Na okruhu v Sentule sa v jazdeckých sedadlách oproti poslednému podniku v Durbane veľa nezmenilo vo väčšine tímov. K zásadnej zmene došlo v tíme Brazílie, kde Nelsona Piqueta mladšieho nahradí Christian Fittipaldi.
Nominovaní jazdci pre Indonéziu:
A1 TímJazdec 1Jazdec 2AustráliaChristian JonesMarcus MarshallRakúskoMathias Lauda BrazíliaChristian FittipaldiTuka RochaKanadaSean McIntosh ČínaTengyi Jiang Česká republikaTomas Enge FrancúzskoNicholas Lapierre NemeckoTimo Scheider Veľká BritániaRobbie Kerr IndiaArmaan Ebrahim IndonéziaAnanda Mikola ÍrskoRalph FirmanMichael DevaneyTalianskoMax BusnelliMichele RugoloJaponskoHyanari Shimoda LibanonBasil ShaabanKhalil BeschirMalayziaAlex Yoong MexikoSalvador Duran HolandskoJos VerstappenJeroen BleekemolenNový ZélandMatt Halliday PortugalskoAlvaro Parente Južná AfrikaStephen Simpson ŠvajčiarskoNeel Jani USAPhil Giebler
Foto: Sutton Motorsport Images
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?