Defekt pripravil Tomáša o pódium a v hlavných pretekoch bol po nepodarenom štarte diskvalifikovaný.
Šprint sľuboval českému tímu skvelú pozíciu, keď krátko po štarte získal Tomáš Enge tretie miesto zo šiesteho štartovného. Takmer pred koncom pretekov doplatil na nečistoty na trati, ktoré spôsobili na aute defekt a s tým ledva preťal cieľovú pásku na piatej pozícii.
Štart do hlavných pretekov bol ďaleko viac smutnejší. Engemu na rošte zhasol motor. Traťoví komisári odtlačili auto k pitlane, kde ho mechanici naštartovali a auto mohlo pokračovať v pretekoch so stratou. Krátko na to komisári posúdili naštartovanie mimo boxov za priestupok, ktorý znamenal diskvalifikáciu.
Tomáš EngeDnes sme stratili dobrú príležitosť, takže nie je prekvapením, že sme veľmi sklamaní. Šprint prebiehal až do posledného kola dobre. Celý čas som tlačil na Verstappena a dúfal som, že urobí chybu. Tú nakoniec urobil, ale bohužiaľ som už mal v tom čase defekt, ktoré spôsobil prejazd cez pozostatky čínskeho auta. Úprimne povedané, nechápem, prečo nebolo na trať poslané Safety Car, keď bolo čínske auto na nebezpečnom mieste a navyše do neho hneď narazilo ďalšie auto. Hlavné preteky v podstate skončili so zhasnutými svetlami. Mal som trochu nižšie otáčky a motor zhasol.
Antonín Charouz - manažér českého tímuDnes sme mali v oboch pretekoch skončiť na stupňoch víťazov, ale šťastie dnes nebolo na našej strane. Naše auto bolo rýchle, ale defekt nás pripravil minimálne o tretie miesto. Myslím, že po havárii čínskeho auta malo ihneď výjsť Safety Car, pretože okolo neho bolo na trati veľa trosiek. Po štarte hlavných pretekov to bolo ešte horšie, pretože Tomášovi zhasol motor. Motoršport je niekedy náročný, ale aspoň sme rýchli.
Zdroj+Foto: BPA sport marketing, a.s.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?