Neel Jani nenechal nič na náhodu a posunul za seba Lapierra v súčte času o viac než pol sekundy. Česko štartuje siedme.
Nepriaznivé podmienky, ktoré poskytuje púštna trať v podobe piesku na asfalte spôsobila minimálnu účasť v prvej kvalifikácii. Poprední piloti tak prenechali "zametanie" trate pre slabších súperov, ktorými boli USA, Austrália, India a Libanon.
Ako sa ukázalo, výsledku v druhej kvalifikácii tento počet pilotov na trati nepomohol a z priebežného prvenstva sa tak mohol dočasne radovať Američan Philip Giebler, ktorý zažíva v A1GP premiéru a to napriek tomu, že Neel Jani odjazdil druhú kvalifikáciu najlepšie.
O celkovom výsledku tak rozhodol boj až v posledných dvoch kvalifikáciách, ktorý bol tentokrát úspešný pre švajčiarský tím a posunul tak za seba Nicolasa Lapierra z Francúzska. Od Tomáša Engeho sa očakával po úspešnom treťom tréningu lepší výsledok, napriek tomu má zo siedmeho miesta výbornú šancu zabojovať o pódium, alebo aspoň zostať v hre o body.
Pre priaznivcom iba pripomíname, že tak ako šprint, tak aj hlavné preteky je možné sledovať na Galaxii Sport v nedeľu o 10:25 a 11:50.
Dubai - Výsledky kvalifikácie:
Postavenie na štarte (PDF)
1.kvalifikácia (PDF)2.kvalifikácia (PDF)3.kvalifikácia (PDF)4.kvalifikácia (PDF)
Foto: Sutton Motorsport Images
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?