Francúzsky okruh Paul Ricard preveroval pripravenosť na novú sezónu v tohtoročnom poslednom teste.
Na modernom testovacom okruhu sa pre tento rok skončili prípravy tímov pre sezónu 2006 seriálu GP2. Na vrchole tabuľky výsledkov sa môže pýšiť súčasný pilot seriálu A1GP Nelson Piquet.
Svoj najlepší čas 1:15.799 zaznamenal v prvom dni testov pred Timom Glockom z tímu ART. Druhý deň testov znamenal najlepšie umiestnenie pre Lewisa Hamiltona. Jeho čas však nemohol konkurovať výsledku Piqueta z prvého dňa kôli počasiu, ktoré poslalo na trať dážď a hmlu.
Pre tímy sa pre tento rok jednalo o posledné testy, pretože najbližšie preverenie pripravenosti na novú sezónu sú na pláne až po novom roku.
GP2 - Paul Ricard - výsledky testov:1. Nelson Piquet - Jr Piquet Sports 1:15.7992. Timo Glock - ART Grand Prix 1:16.0693. Lucas di Grassi - Durango 1:16.1394. Franck Perera - DAMS 1:16.2005. Andreas Zuber - BCN Competicion 1:16.2226. Borja Garcia - BCN Competicion 1:16.3137. Hayanari Shimoda - ART Grand Prix 1:16.4148. Alvaro Parente - Arden International 1:16.465 9. Milos Pavlovic - Super Nova International 1:16.618 10. Olivier Pla - DPR 1:16.673 11. Luca Filippi - Coloni Motorsport 1:16.68012. Alexandre Negrao - Piquet Sports 1:16.73713. Stephen Kane - iSport International 1:16.77714. Michael Ammermuller - Arden International 1:16.85315. Mike Conway - iSport International 1:17.09716. Ferdinando Monfardini - DAMS 1:17.159 17. Bruce Jouanny - Coloni Motorsport 1:17.206 18. Juan Cruz Alvarez - Racing Engineering 1:17.21519. Alvaro Barba - Campos Racing 1:17.265 20. Sean McIntosh - DPR 1:17.47721. Javier Villa - Racing Engineering 1:17.75122. Jason Tahinci - Campos Racing 1:18.47923. Thomas Biagi - Durango 1:18.62024. Lewis Hamilton - ART Grand Prix 1:28.17325. Lucas di Grassi - Super Nova International 1:29.29426. Ernesto Viso - iSport International 1:29.32227. Danilo Dirani - Campos Racing 1:30.40828. Mike Conway - DPR 1:30.77729. Jose Maria Lopez - Racing Engineering 1:30.78530. Adrian Sutil - Super Nova International 1:30.936 31. Matthew Halliday - DAMS 1:31.95132. Tristan Gommendy - iSport International 1:32.94833. Franck Perera - Arden International 1:33.34934. Jason Tahinci - Durango 1:33.51135. Davide Valesecchi - Durango 1:33.87536. Christian Montanari - BCN Competicion 1:34.12837. Nicolas Lapierre - Arden International 1:36.239
Kuzívou označené výsledky sú dosiahnuté v druhý testovací deň.
Foto: www.gp2series.com
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?