Francúzsky okruh Paul Ricard preveroval pripravenosť na novú sezónu v tohtoročnom poslednom teste.
Na modernom testovacom okruhu sa pre tento rok skončili prípravy tímov pre sezónu 2006 seriálu GP2. Na vrchole tabuľky výsledkov sa môže pýšiť súčasný pilot seriálu A1GP Nelson Piquet.
Svoj najlepší čas 1:15.799 zaznamenal v prvom dni testov pred Timom Glockom z tímu ART. Druhý deň testov znamenal najlepšie umiestnenie pre Lewisa Hamiltona. Jeho čas však nemohol konkurovať výsledku Piqueta z prvého dňa kôli počasiu, ktoré poslalo na trať dážď a hmlu.
Pre tímy sa pre tento rok jednalo o posledné testy, pretože najbližšie preverenie pripravenosti na novú sezónu sú na pláne až po novom roku.
GP2 - Paul Ricard - výsledky testov:1. Nelson Piquet - Jr Piquet Sports 1:15.7992. Timo Glock - ART Grand Prix 1:16.0693. Lucas di Grassi - Durango 1:16.1394. Franck Perera - DAMS 1:16.2005. Andreas Zuber - BCN Competicion 1:16.2226. Borja Garcia - BCN Competicion 1:16.3137. Hayanari Shimoda - ART Grand Prix 1:16.4148. Alvaro Parente - Arden International 1:16.465 9. Milos Pavlovic - Super Nova International 1:16.618 10. Olivier Pla - DPR 1:16.673 11. Luca Filippi - Coloni Motorsport 1:16.68012. Alexandre Negrao - Piquet Sports 1:16.73713. Stephen Kane - iSport International 1:16.77714. Michael Ammermuller - Arden International 1:16.85315. Mike Conway - iSport International 1:17.09716. Ferdinando Monfardini - DAMS 1:17.159 17. Bruce Jouanny - Coloni Motorsport 1:17.206 18. Juan Cruz Alvarez - Racing Engineering 1:17.21519. Alvaro Barba - Campos Racing 1:17.265 20. Sean McIntosh - DPR 1:17.47721. Javier Villa - Racing Engineering 1:17.75122. Jason Tahinci - Campos Racing 1:18.47923. Thomas Biagi - Durango 1:18.62024. Lewis Hamilton - ART Grand Prix 1:28.17325. Lucas di Grassi - Super Nova International 1:29.29426. Ernesto Viso - iSport International 1:29.32227. Danilo Dirani - Campos Racing 1:30.40828. Mike Conway - DPR 1:30.77729. Jose Maria Lopez - Racing Engineering 1:30.78530. Adrian Sutil - Super Nova International 1:30.936 31. Matthew Halliday - DAMS 1:31.95132. Tristan Gommendy - iSport International 1:32.94833. Franck Perera - Arden International 1:33.34934. Jason Tahinci - Durango 1:33.51135. Davide Valesecchi - Durango 1:33.87536. Christian Montanari - BCN Competicion 1:34.12837. Nicolas Lapierre - Arden International 1:36.239
Kuzívou označené výsledky sú dosiahnuté v druhý testovací deň.
Foto: www.gp2series.com
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.