Magazín Autosport priniesol informáciu o problémoch s licenciou na okruhu Curitiba.
Deviatý podnik šampionátu A1 Grand Prix bol naplánovaný na 12. februára 2006. Podľa najnovších informácií majú organizátori brazílskeho okruhu Autodromo Internacional de Curitiba problémy s usporiadaním podniku.
Okruh v dnešnej dobe nedisponuje potrebnou licenciou na prevádzku pretekov kategórie, do ktorej spadá aj samotná A1 GP. Alternatívou by mohol byť okruh Interlagosm kde sa jazdí aj Formula 1, ale organizátori tohto okruhu ponuku odmietli.
Táto správa nie je pozitívna najmä pre víťaza premiérových pretekov tím Brazílie, pretože tak príde o prezentáciu pred svojimi fanúšikmi a v konečnom dôsledku to znamená problémy aj zo strany sponzorov.
Tímy údajne boli informované o tomto probléme už v Malayzii, ale oficiálne prehlásenie organizátorov A1GP budeme počuť až po novom roku. V prípade neúspechu sa uvažuje o alternatíve, kde sa pôjdu dva podniky za sebou v Južnej Afrike.
Foto: Sutton Motorsport Images
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?