Tým seriálu GP2 Series Racing Engineering potvrdil pro sezonu 2006 podpis smlouvy s 18ti letým španělským pilotem Javierem Villou.
Na tiskové konferenci ve španělském Oviedu představil závodní tým Racing Engineering jejich nového pilota pro sezonu 2006. Vybrali si zajímavý talent, teprve osmnáctiletého Javiera Villu. Mělo by jít o dvouletý projekt.
Villův vstup do šampionátu GP2 Series podpořila i vláda španělského distriktu Asturies, což bude podle nich jen přestupový krok do Formule 1. Ve Španělsku jsou nyní automobilové závody velmi v kurzu (díky titulu misra světa F1 Fernanda Alonsa), což potvrzuje i tato podpora místní vlády mladému jezdci.
Javier Villa před velkým množstvím novinářů prohlásil: "Opravdu jsem velmi rád, že mohu potvrdit můj vstup do šampionátu GP2 Series, i když je mi teprve 18 let. Cílem bude shromáždění znalostí a zkušeností nejen o automobilu, ale také o tratích, kde se bude jezdit. Budu závodit nejen proti jezdcům, kteří už seriál vyzkoušeli v první sezoně ale také proti těm, kteří závodili jinde. Takže se budu muset hodně učit, přesto si myslím, že jsem na tento krok připraven. Musím opravdu poděkovat týmu Racing Engineering za tuto příležitost. Také nesmím vynechat Repsol, Telefonicu, Mapfre a vládu Asturies, kteří mi také velmi pomohli v vzestupu mojí kariéry. Oceňuji jejich důveru a věřím, že potvrdím jejich správný výběr."
Foto: GP2 Series Media
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.