Tým seriálu GP2 Series Racing Engineering potvrdil pro sezonu 2006 podpis smlouvy s 18ti letým španělským pilotem Javierem Villou.
Na tiskové konferenci ve španělském Oviedu představil závodní tým Racing Engineering jejich nového pilota pro sezonu 2006. Vybrali si zajímavý talent, teprve osmnáctiletého Javiera Villu. Mělo by jít o dvouletý projekt.
Villův vstup do šampionátu GP2 Series podpořila i vláda španělského distriktu Asturies, což bude podle nich jen přestupový krok do Formule 1. Ve Španělsku jsou nyní automobilové závody velmi v kurzu (díky titulu misra světa F1 Fernanda Alonsa), což potvrzuje i tato podpora místní vlády mladému jezdci.
Javier Villa před velkým množstvím novinářů prohlásil: "Opravdu jsem velmi rád, že mohu potvrdit můj vstup do šampionátu GP2 Series, i když je mi teprve 18 let. Cílem bude shromáždění znalostí a zkušeností nejen o automobilu, ale také o tratích, kde se bude jezdit. Budu závodit nejen proti jezdcům, kteří už seriál vyzkoušeli v první sezoně ale také proti těm, kteří závodili jinde. Takže se budu muset hodně učit, přesto si myslím, že jsem na tento krok připraven. Musím opravdu poděkovat týmu Racing Engineering za tuto příležitost. Také nesmím vynechat Repsol, Telefonicu, Mapfre a vládu Asturies, kteří mi také velmi pomohli v vzestupu mojí kariéry. Oceňuji jejich důveru a věřím, že potvrdím jejich správný výběr."
Foto: GP2 Series Media
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, které na semaforu sice potrápily kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.
Společnost BYD, světový lídr v oblasti vozidel na nové energie, oficiálně vstupuje na český trh. Tuzemským zákazníkům nabídne čistě elektrické i plug-in hybridní vozy s technologiemi, které jsou součástí její rychlé expanze v Evropě.