Marcus Marshall dostal krátce před koncem sezóny padáka z týmu Australia. Proč?
Před několika dny se internetem začalo šířit tiskové prohlášení, ve kterém tým Australia dává sbohem Marcusi Marshallovi jako svému jezdci. Včera se objevilo i na oficiálních stránkách týmu Walker Racing a tak se dá již považovat za oficiální a pravdivou informaci.
Marcus nepředváděl po celou sezónu nic významného. Dojížděl většinou na konci startovního pole a jeho týmový kolega, Alex Tagliani, byl prakticky neustále lepší než on. Ale Marshall je Australan a tým Australia prostě bez australského jezdce být nemůže.
Marcus ale o svoje místo přišel. Podle toho, co se píše v tiskovém prohlášení, se tak stalo kvůli vážným a dlouhotrvajícím rozporům, které se začaly projevovat již dlouho před posledním závodem v Surfers Paradise. Zároveň se v něm také píše, že nebude možné podávat další doplňující informace. A tak nám nezbývá než jen spekulovat, zda týmu prostě došla trpělivost s jeho nevalnými výkony, jeho sponzoři přestali platit a nebo, jak navrhl někdo na diskusních fórech, byl Marcus chycen jak si užívá na francouzských vinících.
Předpokládá se, že za volantem druhého vozu týmu Australia Marshalla nahradí Will Power, jehož debut v Austrálii dopadl poměrně dobře. Třetí vůz by tak nakonec mohl být připraven pro letošního šampiona série Toyota Atlantic Charlese Zwolsmana.
Foto: Champ Car Media
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?