Syn bývalého šampióna F1 triumfoval v dramatickom priebehu pretekov, kde nebola núdza o pohľad na Safety Car.
Z dôvodu pribúdajúceho dažďa sa priebeh pretekov postupne dramatizoval a pomerne veľa pilotov neuvidelo šachovnicovú zástavu.
Ani dve kolá neodkrúžili piloti po štarte a Safety Car prvý a rozhodne nie posledný krát vyšiel na trať po nevydarenom začiatku Lapierra. Po reštarte sa situácia opakovala z dôvodu havárie Yoshimota a výpadku Artama. V tom čase predviedol ukážkové hodiny Adam Carroll, ale dokázal svoj monopost skrotiť a mohol tak pokračovať v pretekoch.
Víťaz kvalifikácie Gianmaria Bruni vyskúšal tvrdosť bariér v ôsmom kole a opäť vyšiel na trať Safety Car. V postupnom priebehu pretekov a pribúdajúcim dažďom sa o vedenie desať kôl pred koncom pripravil po jazdeckej chybe Carroll a vedenia sa ujal vedúci muž šampionátu Kovalainen.
Vďaka chaotickému priebehu a taktike v boxoch sa do čela prebojoval Nelson Piquet a svoje prvenstvo si ustrážil do konca. Druhý skončil Ernest Viso nasledovaný Nicom Rosbergom, ktorý sa týmto výkonom dostal do čela šampionátu.
Kovalainen sa v závere snažil získať aspoň magické ôsme miesto pre pole position do zajtrajších pretekov, ale po súboji s Adamom Carrollom nakoniec preteky ani nedokončil.
Najrýchlejšie kolo sa podarilo zajazdiť Alexovi Prematovi. Z bodov za tento výkon sa však nakoniec neradoval, pretože nebol v závere klasifikovaný a tešiť sa tak mohol druhý najrýchlejší Adam Carroll, ktorý si obhájil aj pole position na zajtrajší šprint.
1. Belgicko: výsledky pretekov:
1N. PiquetHitech Piquet1h:08:13.2242E. VisoBCN Comp.+ 3.0493N. RosbergART+ 9.9304S. SpeediSport+ 15.9155J. AlvarezCampos Racing+ 18.0006B. GarciaRacing Eng.+ 18.9767A. NegraoHitech Piquet+ 35.0658A. CarrollSuper Nova+ 42.2639M. LaudaColoni+ 43.33710J. LopezDAMS+ 44.12811O. PlaDPR+ 58.01112C. PiccioneBCN Comp.+ 58.60213F. FauzyDurango+ 1:18.27914T. VilanderColoni+ 1:58.50115H. KovalainenArden+ 1 kolo16N. JaniRacing Eng.+ 2 kolá17S. HernandezCampos RacingDNF 22.k.18G. PantanoSuper NovaDNF 22.k.19A. PrematARTDNF 16.k.20G. Mondini
DPR
DNF 13.k.21G. BruniColoniDNF 8.k.22H. YoshimotoBCNDNF 3.k.23C. ArtamiSportDNF 3.k.24N. LapierreArdenDNF 0 kôlFoto: www.gp2series.com
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?