Do hry o prvú štartovnú pozíciu na sobotňajšie preteky vstúpilo počasie.
Pilot stajne Durango so svojim časom 2:14.273 si zabezpečil prvé miesto na štarte nasledovaný Alexom Prematom zo stajne ART. Tretie a štvrté miesto si vybojovali obaja piloti Ardenu Lapierre a kandidát na titul Kovalainen.
Kvalifikácia bola značne ovplyvnená silným dažďom a na trati sa až tri krát objavila červená vlajka, znamenajúca prerušenie. Smolu si vybral druhý kandidát na post šampióna Nico Rosberg, ktorý po zaznamenaní až jedenásteho najlepšieho času havaroval vo výjazde zo zákruty Eau Rouge.
Postavenie na štarte:
1G. BruniDurango02'14"2732A. PrematART02'14"6613N. LapierreArden02'14"7084H. KovalainenArden02'14"8725N. PiquetHitech Piquet02'14"8856S. SpeediSport02'14"8977H. YoshimotoBCN Comp.02'15"1638A. CarrollSuper Nova02'15"1749G. PantanoSuper Nova02'15"22910J. LopezDAMS02'15"23811N. RosbergART02'15"24012E. VisoBCN Comp.02'15"29013O. PlaDPR02'15"72514C. PiccioneDurango02'15"84515N. JaniRacing Eng.02'15"86916F. FauzyDAMS02'16"43417G. Mondini-02'16"49718T. VilanderColoni02'16"76919A. NegrăoHitech Piquet02'16"92420B. GarciaRacing Eng.02'17"16621J. AlvarezCampos Racing02'17"20822S. HernandezCampos Racing02'17"57923M. LaudaColoni02'18"49824C. ArtamiSport02'18"801
Foto: www.gp2series.com
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?