Do hry o prvú štartovnú pozíciu na sobotňajšie preteky vstúpilo počasie.
Pilot stajne Durango so svojim časom 2:14.273 si zabezpečil prvé miesto na štarte nasledovaný Alexom Prematom zo stajne ART. Tretie a štvrté miesto si vybojovali obaja piloti Ardenu Lapierre a kandidát na titul Kovalainen.
Kvalifikácia bola značne ovplyvnená silným dažďom a na trati sa až tri krát objavila červená vlajka, znamenajúca prerušenie. Smolu si vybral druhý kandidát na post šampióna Nico Rosberg, ktorý po zaznamenaní až jedenásteho najlepšieho času havaroval vo výjazde zo zákruty Eau Rouge.
Postavenie na štarte:
1G. BruniDurango02'14"2732A. PrematART02'14"6613N. LapierreArden02'14"7084H. KovalainenArden02'14"8725N. PiquetHitech Piquet02'14"8856S. SpeediSport02'14"8977H. YoshimotoBCN Comp.02'15"1638A. CarrollSuper Nova02'15"1749G. PantanoSuper Nova02'15"22910J. LopezDAMS02'15"23811N. RosbergART02'15"24012E. VisoBCN Comp.02'15"29013O. PlaDPR02'15"72514C. PiccioneDurango02'15"84515N. JaniRacing Eng.02'15"86916F. FauzyDAMS02'16"43417G. Mondini-02'16"49718T. VilanderColoni02'16"76919A. NegrăoHitech Piquet02'16"92420B. GarciaRacing Eng.02'17"16621J. AlvarezCampos Racing02'17"20822S. HernandezCampos Racing02'17"57923M. LaudaColoni02'18"49824C. ArtamiSport02'18"801
Foto: www.gp2series.com
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?