Velmi dobrá zpráva přichází z Brna! Šenkýř Motorsport – tým kolem úspěšného jezdce a manažera Roberta Šenkýře přestupuje na novou techniku – BMW M6 GT3.
Brněnský tým se dnes vrátil z dvoudenních testů a prvního rolloutu na německém Oscherslebenu, kde proběhlo zaškolení a předání vozu. Kromě Roberta Šenkýře se při testu ve voze objevil i dánský jezdec Frederik Nymark.
Tovární speciál je vybaven aktuální specifikací 2017 a bude určen pro starty v mezinárodních seriálech GT Open, DMV GTC, případně i ADAC GT Masters. Pro testování tým využije i vybrané závody FIA CEZ.
Zajímavostí je, že na podzim 2016 právě s tímto vozem startoval Alessandro Zanardi, který hostoval při finále italského mistrovství GT v Mugellu a hned při svém prvním a jediném startu s M6 GT3 zvítězil.
„Po dvou letech s BMW Z4 GT3 cítíme, že je třeba se posunout zase o kousek dál. Našim dlouhodobým cílem je startovat v kvalitních zahraničních GT sériích, které nabízí vysoce kvalitní sport i společenskou a marketingovou úroveň. Toto je ale možné pouze s vozem aktuální specifikace.
Čeká nás teď mnoho práce a příprav, a to jak po technické, tak i manažerské stránce. Díky dlouholetým vztahům máme zajištěnu technickou i materiální podporu továrny BMW, což je u tohoto technicky složitějšího vozu velmi důležité.
Začínají také jednání s partnery a jezdci od nás i ze zahraničí. Uvidíme, kam se v nejbližší době posuneme. V naší první sezóně s BMW M6 GT3 se zúčastníme pouze vybraných závodů International GT Open a DMV GTC a možná zkusíme i hostující start v ADAC GT Masters nebo Blancpain GT Series,“ uvedl šéf týmu Robert Šenkýř.
Tisková zpráva týmu Šenkýř Motorsport
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?