Velmi dobrá zpráva přichází z Brna! Šenkýř Motorsport – tým kolem úspěšného jezdce a manažera Roberta Šenkýře přestupuje na novou techniku – BMW M6 GT3.
Brněnský tým se dnes vrátil z dvoudenních testů a prvního rolloutu na německém Oscherslebenu, kde proběhlo zaškolení a předání vozu. Kromě Roberta Šenkýře se při testu ve voze objevil i dánský jezdec Frederik Nymark.
Tovární speciál je vybaven aktuální specifikací 2017 a bude určen pro starty v mezinárodních seriálech GT Open, DMV GTC, případně i ADAC GT Masters. Pro testování tým využije i vybrané závody FIA CEZ.
Zajímavostí je, že na podzim 2016 právě s tímto vozem startoval Alessandro Zanardi, který hostoval při finále italského mistrovství GT v Mugellu a hned při svém prvním a jediném startu s M6 GT3 zvítězil.
„Po dvou letech s BMW Z4 GT3 cítíme, že je třeba se posunout zase o kousek dál. Našim dlouhodobým cílem je startovat v kvalitních zahraničních GT sériích, které nabízí vysoce kvalitní sport i společenskou a marketingovou úroveň. Toto je ale možné pouze s vozem aktuální specifikace.
Čeká nás teď mnoho práce a příprav, a to jak po technické, tak i manažerské stránce. Díky dlouholetým vztahům máme zajištěnu technickou i materiální podporu továrny BMW, což je u tohoto technicky složitějšího vozu velmi důležité.
Začínají také jednání s partnery a jezdci od nás i ze zahraničí. Uvidíme, kam se v nejbližší době posuneme. V naší první sezóně s BMW M6 GT3 se zúčastníme pouze vybraných závodů International GT Open a DMV GTC a možná zkusíme i hostující start v ADAC GT Masters nebo Blancpain GT Series,“ uvedl šéf týmu Robert Šenkýř.
Tisková zpráva týmu Šenkýř Motorsport
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?
Když jsem před pár měsíci vybíral auto, které vezmu na dovolenou do italských Alp, tak jsem zvažoval více kandidátů, ale nakonec padla volba na tento Superb. Po cca 1500 km v jednom týdnu se ukázalo, že šlo o vynikající volbu. Proč zrovna jsem si vybral tento model a kolik zvládne tento úsporný fešák ujet kilometrů na jedno natankování?
Cestování vlastním autem po Evropě má své kouzlo, ať už je to svoboda, flexibilita nebo možnost vzít s sebou bez obav i větší zavazadla. Ale co když se za hranicemi něco pokazí? Správné pojištění vám zajistí klidnou dovolenou i v nečekaných situacích. Pojďme si projít, na co byste se měli připravit, než se vydáte na silnici za hranice.
Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.