Skupina PSA oficiálně potvrdila zřízení svého severoamerického sídla v Atlantě v okrese Fulton County ve státě Georgia. Provoz bude zahájen v únoru 2018. Byla již zřízena skupina, která připravuje strategii a zajišťuje její provádění. Rozhodnutí o volbě sídla v Atlantě je výsledkem několikaměsíční práce na národní úrovni s cílem najít nejlepší rovnováhu mezi ekonomickým prostředím, odbornými kompetencemi a kvalitou života.
„Jsme velice rádi, že si skupina PSA – druhý největší evropský výrobce automobilů a jeden z nejlepších poskytovatelů mobility na světě – zvolila pro své nové severoamerické sídlo Atlantu,“ prohlásil guvernér Deal po své návštěvě Francie na konci roku 2017. „Skupina PSA dále navyšuje počet výrobců automobilů a dodavatelů, kteří působí zde ve státě Georgia, což je velkým vítězstvím pro náš stát a novým důkazem atraktivity našeho ekonomického prostředí a našich infrastruktur.“
„Posoudili jsme všechny aspekty Atlanty a dospěli jsme k závěru, že je to pro nás nejvhodnější místo," potvrdil Larry Dominique, ředitel severoamerického týmu. „I když při našem rozhodování sehrálo důležitou roli celkové pracovní prostředí, životní úroveň a univerzitní systém, určující pro volbu Atlanty jako nejvhodnějšího místa byly naše potřeby z hlediska technologií, inovací spojených s mobilitou a automobilové kultury.“
Skupina PSA oznámila v dubnu 2016 svůj návrat na americký trh, kam přichází s projektem rozděleným do 3 etap, jak již bylo oznámeno ve strategickém plánu Push to Pass: spuštění služeb v oblasti mobility, poté služeb v oblasti mobility s vozy skupiny a nakonec prodej vlastních vozů. První etapu zahájila platforma shromažďující služby mobility nazvaná Free2Move v říjnu 2017 v Seattlu a brzy bude spuštěna i v jiných městech v USA. Tato aplikace umožňuje uživatelům vybrat si z široké škály služeb mobility a sdíleným způsobem využívat auto, skútr nebo kolo.
„Stát Georgia se nachází v epicentru automobilového průmyslu v Severní Americe; s velkou radostí zde vítáme skupinu PSA,“ uvedl Pat Wilson, komisař GDEcD (ministerstvo pro ekonomický rozvoj státu Georgia). „Když jsme před pár týdny navštívili společně s guvernérem Dealem skupinu PSA v Paříži, ihned jsme si uvědomili, že skupina PSA bude pro naše automobilové společenství velkým přínosem.“
Když jsem před pár měsíci vybíral auto, které vezmu na dovolenou do italských Alp, tak jsem zvažoval více kandidátů, ale nakonec padla volba na tento Superb. Po cca 1500 km v jednom týdnu se ukázalo, že šlo o vynikající volbu. Proč zrovna jsem si vybral tento model a kolik zvládne tento úsporný fešák ujet kilometrů na jedno natankování?
Cestování vlastním autem po Evropě má své kouzlo, ať už je to svoboda, flexibilita nebo možnost vzít s sebou bez obav i větší zavazadla. Ale co když se za hranicemi něco pokazí? Správné pojištění vám zajistí klidnou dovolenou i v nečekaných situacích. Pojďme si projít, na co byste se měli připravit, než se vydáte na silnici za hranice.
Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?