Volvu se daří, staví v Americe továrnu na nové Volvo S60.
Ohromná investice 500 milionů dolarů putuje do Severní Ameriky. Volvo tam zahájilo stavbu nové továrny, kde bude vyrábět na Americkém trhu velice oblíbený sedan S60.
Volvo je ve skvělé kondici, dokazuje to nejen ohromný zájem o XC90, ale celkově pozitivní růst prodejů. Silnou pozici má i za oceánem, kde začalo s výstavbou továrny na novou generaci S60. Ročně bude produkovat až 100 tisíc vozů určených pro tamní trh i na export do dalších zemí.
Nové Volvo S60 bude dle prvních informací jezdit na modulární platformě SPA, nabídne více vnitřního prostoru, nové agregáty a technologie. Pracuje se také na nové pluq-in hybridním pohonu, nebo dalších bezpečnostních asistentů.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?