Momentální situace tomu nenasvědčuje. NEVS (National Electric Vehicle Sweden), majitel Saabu, uvedl, že propustí až 200 zaměstnanců švédské automobilky.
NEVS se stal majitelem zbankrotované automobilky Saab v roce 2012. Nicméně problémy pokračovaly a v květnu tohoto roku byla dokonce zastavena veškerá produkce.
Z celkového počtu 550 zaměstnanců továrny v Trollhättan by jich mohlo odejít až 200, jelikož v nejbližší době se obnovení produkce nechystá.
NEVS jednal s dvěma nejmenovanými automobilkami o investici, která by zajistila výrobu modelu 9-3 s elektrickým pohonem, na kterém Saab pracoval. Kdy, a jestli vůbec se ovšem dalšího Saabu dočkáme, je zatím ve hvězdách.
Zdroj: autonews.com
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?