„Testovací víkend“ skončil pro Toyotu rekordním zájmem

AutoRoad.cz, 13. března 2013, 10:07 Google+

Toyota zveřejnila výsledky celorepublikové akce „Testovací víkend “, která komunikačně navázala na nedávné představení zcela nových modelů Toyota a také na atraktivní Jarní nabídku.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Toyota

Toyota | foto: Toyota

Sdílejte článek

Testovací víkend pod heslem „JSME NOVÁ TOYOTA“ se konal o tomto víkendu u všech autorizovaných partnerů značky Toyota v České republice. Akce byla určena pro širokou veřejnost a jejím hlavním cílem byla nabídka detailního seznámení s aktuálními novinkami značky Toyota v České republice. Návštěvníci měli možnost absolvovat testovací jízdy s vybranými modely.

Mezi předváděcími vozy nechyběli „horké novinky“ v podobě modelů Auris, Verso, Yaris Trend a RAV4. Také zájemci o plně hybridní technologii měli možnost získat cenné zkušenosti z testovacích jízd s některými z těchto ekologicky šetrných vozů.  

Závěrečné vyhodnocení celé akce, která v mnoha parametrech naprosto překonala původní očekávání, potvrdilo vzrůstající zájem veřejnosti o špičkovou kvalitu vozů a příkladné služby značky Toyota.

Prodejny vozů Toyota v celé ČR navštívilo téměř 2 000 lidí, což byl dvojnásobný počet návštěvníků, než se původně očekávalo. Dalším pozitivním ukazatelem tohoto víkendu byl počet testovací jízd zájemců o vozy Toyota. Více jak 1000 testů za volantem je ve skutečnosti 5ti násobek původních odhadů.

Zmíněné dílčí úspěchy poté znamenaly rekordní počet na místě podepsaných
90 zákaznických smluv z celé ČR. Nejvíce uzavřených smluv je na modely Auris (včetně hybridní verze) a Yaris.      

„Nesmírně si ceníme práce všech autorizovaných partnerů Toyota, kteří se podíleli na tomto skutečně rekordním výsledku. Bylo pro všechny nesmírně motivující, vidět desítky lidí proudících našimi prodejnami, kteří se zájmem využili testovacích jízd. Během nich si mohli vyzkoušet horké novinky naší modelové řady a zároveň objevit výhodnost nabídky při nákupu vozů značky Toyota. Tato akce jednoznačně oživila naší prodejní síť a to nejen počtem 90 přímo uzavřených smluv. Téměř další dvě stovky návštěvníků se během následujících dvou týdnů do našich showroomů vrátí, aby blíže specifikovaly své požadavky pro zakoupení vozu Toyota. Chtěl bych tímto poděkovat všem současným i potencionálním zákazníkům za jejich čas, který značce Toyota o víkendu věnovali. Nesmírně si toho vážíme“, řekl po vyhodnocení akce Martin Peleška, ředitel prodeje a marketingu společnosti Toyota Motor Czech.

Vytisknout

Diskuze: „Testovací víkend“ skončil pro Toyotu rekordním zájmem

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Citroen C4 X

TEST: Citroen C4 X 1.5 BlueHDI 130 Shine – moderně vypadající retro za skvělou cenu

For Caravan

Na karavany a lodě? Již tento víkend v PVA EXPO PRAHA

Volkswagen Polo

TEST: Volkswagen Polo 1,0 TSI – stačí základní motor s 5 stupňovým manuálem?

peugeot 408

Test Peugeot 408 Hybrid 225 e-EAT8 GT: sázka na styl a hi-tech pohon

Ilustrační foto

Toyota znovu nejlepší ze všech. A nejde o výrobu, bezpečnost ani emise

Cupra Leon Sportstourer

TEST: Cupra Leon SP 2.0 TDI – vymírající druh se skvělou spotřebou

Ilustrační foto

Výše stravného je k smíchu, změny cestovních náhrad

on-line prodej

Máte ho doma? Tahle auta se prodávají nejrychleji

První snímky nového Volva XC90 - vše pro nízký odpor vzduchu

Volvo má nový způsob značení některých svých vozů

MG5 Electric

TEST: MG5 Electric Excite – kombík na baterky do milionu, jde o dobrou volbu?

MG4 XPOWER

MG4 XPOWER: za bezkonkurenční cenu nabízí 435 koní a "stovku" za 3,8 s

Vodíkové vozy Stellantis

Stellantis rozšiřuje své portfolio vodíkových užitkových vozů

Citroen C5X plug-in hybrid

Citroen C5X MAX plug-in hybrid 225 - francouzský křižník s famózním podvozkem

Lincoln Nautilus a 48 palcová obrazovka

Lincoln Nautilus (2024): Taková obrazovka v autech ještě nebyla. A s podporou CarPlay a Android

Opel Frontera

Nový Opel Frontera bude nejnovějším a plně elektrickým SUV značky

reklama

Doporučujeme

Mitsubishi 311RS Evo X

Limitovaná verze Mitshibishi 311RS Evo X

Čtěte dále

Nejčtenější články

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud