„Testovací víkend“ skončil pro Toyotu rekordním zájmem

AutoRoad.cz, 13. března 2013, 10:07 Google+

Toyota zveřejnila výsledky celorepublikové akce „Testovací víkend “, která komunikačně navázala na nedávné představení zcela nových modelů Toyota a také na atraktivní Jarní nabídku.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Toyota

Toyota | foto: Toyota

Sdílejte článek

Testovací víkend pod heslem „JSME NOVÁ TOYOTA“ se konal o tomto víkendu u všech autorizovaných partnerů značky Toyota v České republice. Akce byla určena pro širokou veřejnost a jejím hlavním cílem byla nabídka detailního seznámení s aktuálními novinkami značky Toyota v České republice. Návštěvníci měli možnost absolvovat testovací jízdy s vybranými modely.

Mezi předváděcími vozy nechyběli „horké novinky“ v podobě modelů Auris, Verso, Yaris Trend a RAV4. Také zájemci o plně hybridní technologii měli možnost získat cenné zkušenosti z testovacích jízd s některými z těchto ekologicky šetrných vozů.  

Závěrečné vyhodnocení celé akce, která v mnoha parametrech naprosto překonala původní očekávání, potvrdilo vzrůstající zájem veřejnosti o špičkovou kvalitu vozů a příkladné služby značky Toyota.

Prodejny vozů Toyota v celé ČR navštívilo téměř 2 000 lidí, což byl dvojnásobný počet návštěvníků, než se původně očekávalo. Dalším pozitivním ukazatelem tohoto víkendu byl počet testovací jízd zájemců o vozy Toyota. Více jak 1000 testů za volantem je ve skutečnosti 5ti násobek původních odhadů.

Zmíněné dílčí úspěchy poté znamenaly rekordní počet na místě podepsaných
90 zákaznických smluv z celé ČR. Nejvíce uzavřených smluv je na modely Auris (včetně hybridní verze) a Yaris.      

„Nesmírně si ceníme práce všech autorizovaných partnerů Toyota, kteří se podíleli na tomto skutečně rekordním výsledku. Bylo pro všechny nesmírně motivující, vidět desítky lidí proudících našimi prodejnami, kteří se zájmem využili testovacích jízd. Během nich si mohli vyzkoušet horké novinky naší modelové řady a zároveň objevit výhodnost nabídky při nákupu vozů značky Toyota. Tato akce jednoznačně oživila naší prodejní síť a to nejen počtem 90 přímo uzavřených smluv. Téměř další dvě stovky návštěvníků se během následujících dvou týdnů do našich showroomů vrátí, aby blíže specifikovaly své požadavky pro zakoupení vozu Toyota. Chtěl bych tímto poděkovat všem současným i potencionálním zákazníkům za jejich čas, který značce Toyota o víkendu věnovali. Nesmírně si toho vážíme“, řekl po vyhodnocení akce Martin Peleška, ředitel prodeje a marketingu společnosti Toyota Motor Czech.

Vytisknout

Diskuze: „Testovací víkend“ skončil pro Toyotu rekordním zájmem

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Volkswagen Golf People

TEST Volkswagen Golf People – čtyřválec, hezká výbava a cenovka 687 tisíc

Citroen C5X

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid aneb francouzský křižník očima Terezky

Nový motor Honda V3

Společnost Honda na veletrhu EICMA 2024 představuje nový průlomový koncept spalovacího motoru

Ilustrační foto

Co ovlivňuje cenu vašeho havarijní pojištění?

Lexus UX300h

TEST Lexus UX300h F Sport – stále oblíbenější prémiový crossover po modernizaci

Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style

TEST Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style – univerzální kombík pro klidné řidiče

Škoda Enyaq Sportline 85

TEST Škoda Enyaq Sportline 85 – vylepšená vlajková loď z elektrické rodiny Škoda

Škoda Octavia Combi

TEST Škoda Octavia Combi 1,5 TSI m-HEV – faceliftovaná verze se spotřebou pod 5 litrů

Ilustrační foto

V čem se liší povinné ručení pro mladé?

Citroen C5X plug-in hybrid

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid – cesta na dovolenou + spaní v autě

Cyklokaravan

Elektrokolo s mini karavanem, hodně stylové cestování

Škoda Kodiaq II

TEST Škoda Kodiaq 2,0 TDI 142 kW 4x4 – český sen podruhé, je ale lepší než Superb?

EcoWheel Diabel

TEST EcoWheel Diabel – elektrická motorka s drsnou tváří

Kontrola okresů

10 nejzvláštnějších dopravních předpisů, které byste měli před svými cestami do zahraničí znát

Ilustrační foto

Co je CarPlay a jak ho nejlépe využít? Plus další vychytávky do auta

reklama

Doporučujeme

Mitsubishi 311RS Evo X

Limitovaná verze Mitshibishi 311RS Evo X

Čtěte dále

Nejčtenější články

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud