Moravská značka Thunderbolt, výrobce tříkolek Streamer, dvoustopých speciálů Carlos, Stenley a Long je navzdory neutuchající krizi zase o krok dál.
Panu Jiřímu Vlkovi, majiteli společnosti Autohandl s.r.o., sídlící v Hrušovanech u Břeclavi se právě v této době zřejmě plní jeden z největších snů jeho života. V situaci, kdy automobilky a světové koncerny škrtají a škrtají, výše zmiňovaná společnost Autohandl rozšiřuje výrobu a dokončuje továrnu na výrobu exkluzivních automobilů v Tvrdonicích u Břeclavi.Společnost Autohandl, pro kterou značka Thunderbolt vyrábí momentálně několik modelů vozů. Tříkolky Streamer jsou od počátku února 2005 poháněny agregáty automobilky Škoda 1.3, nyní i 1.6 a v budoucnu snad 2.0 FSI. Model pro dvě osoby s motorem 1.3 o objemu 1289 cm?, výkonem 50 kW/68 k, maximální rychlostí 130 km/h jede více než slušně. A ti správní nadšenci se mohou těšit na jedno sto koňový motor 1.6, možná i novou kapotáž. Prodeje v řádech stovek kusů jsou jasným znakem dobře a poctivě odvedené práce. Příkladem je užití kompozitních materiálů u všech v budoucnu navrhovaných modelů.Přejme tedy panu Vlkovi a všem podobným českým výrobcům prodejní úspěchy, jak v ČR tak i zahraničí.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.