Volkswagen zavádí na českém trhu cenově zvýhodněnou nabídku filtru pevných částic pro kompletní portfolio modelů osobních vozů Volkswagen. Filtry pevných částic DPF (Diesel Particulate Filter) v kvalitě originálních dílů nebo Economy dílů, které jsou určeny pro vozy starší 4 let, lze nyní pořídit již od 12 900 Kč včetně DPH.
Značka Volkswagen nabízí kvalitní filtry pevných částic pro osobní vozy se vznětovými motory všech roků výroby jako originální díly nebo cenově ještě výhodnější Economy díly, koncipované pro majitele vozidel starších 4 let. Zákazník tak získává záruku nejvyšší kvality, optimální funkčnosti a dlouhé životnosti.
Zvýhodněná nabídka začíná již od 12 900 Kč včetně DPH. Zákazníci v porovnání s dosavadními cenami významně ušetří. Za výše uvedenou cenu lze pořídit filtr pevných částic pro specifické verze modelů Polo, Golf, Golf Plus, Golf Cabriolet, Jetta, Scirocco, Eos, Touran, Tiguan, Passat a Passat CC.
DPF pro vozy Touran s rokem výroby 2011 až 2015 vyjde na 16 990 Kč. O tisíc korun dražší je filtr pevných částic pro vozy Sharan, vyrobené v období let 2006 až 2010. Pro DPF, používaný v novějších modelech Golf (od roku 2013), Passat (od roku 2015), Tiguan a Touran (oba modely od roku 2016) a v některých starších verzích modelů Golf, Golf Plus, Jetta, Eos a Scirocco, byla stanovena cena 17 900 Kč. DPF pro vozy Touareg s rokem výroby 2011 a mladší stojí 30 990 Kč.
DPF zbavuje výfukové plyny pevných částic, které vznikají při nedokonalém spalování nafty. Pevné částice jsou považovány za karcinogenní, proto stanovují emisní normy přísné limity pro jejich obsah ve výfukových plynech vznětových motorů. Kvalitní filtry pevných částic, používané ve vozech Volkswagen, pracují s vysokou účinností a nevyžadují žádnou specifickou údržbu.
„Snížení cen originálních a Economy filtrů pevných částic pro osobní vozy Volkswagen se vznětovým motorem je konkrétním projevem našeho zájmu o maximální ochranu životního prostředí,“ říká Jan Špinar, vedoucí divize After Sales společnosti Porsche Česká republika.
„Praxe ukazuje, že mnozí čeští motoristé provozují vozidla, jejichž filtr pevných částic je nefunkční či dokonce demontovaný. Oba přístupy jsou nejen v rozporu s legislativními pravidly pro provoz motorových vozidel na pozemních komunikacích, ale také znamenají vyšší míru znečišťování životního prostředí v České republice. Výměna filtru pevných částic u vznětových motorů Volkswagen s technikou DPF je nyní díky naší zvýhodněné nabídce dostupná pro mnohem širší okruh zákazníků.“
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.