Volkswagen zavádí na českém trhu cenově zvýhodněnou nabídku filtru pevných částic pro kompletní portfolio modelů osobních vozů Volkswagen. Filtry pevných částic DPF (Diesel Particulate Filter) v kvalitě originálních dílů nebo Economy dílů, které jsou určeny pro vozy starší 4 let, lze nyní pořídit již od 12 900 Kč včetně DPH.
Značka Volkswagen nabízí kvalitní filtry pevných částic pro osobní vozy se vznětovými motory všech roků výroby jako originální díly nebo cenově ještě výhodnější Economy díly, koncipované pro majitele vozidel starších 4 let. Zákazník tak získává záruku nejvyšší kvality, optimální funkčnosti a dlouhé životnosti.
Zvýhodněná nabídka začíná již od 12 900 Kč včetně DPH. Zákazníci v porovnání s dosavadními cenami významně ušetří. Za výše uvedenou cenu lze pořídit filtr pevných částic pro specifické verze modelů Polo, Golf, Golf Plus, Golf Cabriolet, Jetta, Scirocco, Eos, Touran, Tiguan, Passat a Passat CC.
DPF pro vozy Touran s rokem výroby 2011 až 2015 vyjde na 16 990 Kč. O tisíc korun dražší je filtr pevných částic pro vozy Sharan, vyrobené v období let 2006 až 2010. Pro DPF, používaný v novějších modelech Golf (od roku 2013), Passat (od roku 2015), Tiguan a Touran (oba modely od roku 2016) a v některých starších verzích modelů Golf, Golf Plus, Jetta, Eos a Scirocco, byla stanovena cena 17 900 Kč. DPF pro vozy Touareg s rokem výroby 2011 a mladší stojí 30 990 Kč.
DPF zbavuje výfukové plyny pevných částic, které vznikají při nedokonalém spalování nafty. Pevné částice jsou považovány za karcinogenní, proto stanovují emisní normy přísné limity pro jejich obsah ve výfukových plynech vznětových motorů. Kvalitní filtry pevných částic, používané ve vozech Volkswagen, pracují s vysokou účinností a nevyžadují žádnou specifickou údržbu.
„Snížení cen originálních a Economy filtrů pevných částic pro osobní vozy Volkswagen se vznětovým motorem je konkrétním projevem našeho zájmu o maximální ochranu životního prostředí,“ říká Jan Špinar, vedoucí divize After Sales společnosti Porsche Česká republika.
„Praxe ukazuje, že mnozí čeští motoristé provozují vozidla, jejichž filtr pevných částic je nefunkční či dokonce demontovaný. Oba přístupy jsou nejen v rozporu s legislativními pravidly pro provoz motorových vozidel na pozemních komunikacích, ale také znamenají vyšší míru znečišťování životního prostředí v České republice. Výměna filtru pevných částic u vznětových motorů Volkswagen s technikou DPF je nyní díky naší zvýhodněné nabídce dostupná pro mnohem širší okruh zákazníků.“
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?