Volkswagen zavádí na českém trhu cenově zvýhodněnou nabídku filtru pevných částic pro kompletní portfolio modelů osobních vozů Volkswagen. Filtry pevných částic DPF (Diesel Particulate Filter) v kvalitě originálních dílů nebo Economy dílů, které jsou určeny pro vozy starší 4 let, lze nyní pořídit již od 12 900 Kč včetně DPH.
Značka Volkswagen nabízí kvalitní filtry pevných částic pro osobní vozy se vznětovými motory všech roků výroby jako originální díly nebo cenově ještě výhodnější Economy díly, koncipované pro majitele vozidel starších 4 let. Zákazník tak získává záruku nejvyšší kvality, optimální funkčnosti a dlouhé životnosti.
Zvýhodněná nabídka začíná již od 12 900 Kč včetně DPH. Zákazníci v porovnání s dosavadními cenami významně ušetří. Za výše uvedenou cenu lze pořídit filtr pevných částic pro specifické verze modelů Polo, Golf, Golf Plus, Golf Cabriolet, Jetta, Scirocco, Eos, Touran, Tiguan, Passat a Passat CC.
DPF pro vozy Touran s rokem výroby 2011 až 2015 vyjde na 16 990 Kč. O tisíc korun dražší je filtr pevných částic pro vozy Sharan, vyrobené v období let 2006 až 2010. Pro DPF, používaný v novějších modelech Golf (od roku 2013), Passat (od roku 2015), Tiguan a Touran (oba modely od roku 2016) a v některých starších verzích modelů Golf, Golf Plus, Jetta, Eos a Scirocco, byla stanovena cena 17 900 Kč. DPF pro vozy Touareg s rokem výroby 2011 a mladší stojí 30 990 Kč.
DPF zbavuje výfukové plyny pevných částic, které vznikají při nedokonalém spalování nafty. Pevné částice jsou považovány za karcinogenní, proto stanovují emisní normy přísné limity pro jejich obsah ve výfukových plynech vznětových motorů. Kvalitní filtry pevných částic, používané ve vozech Volkswagen, pracují s vysokou účinností a nevyžadují žádnou specifickou údržbu.
„Snížení cen originálních a Economy filtrů pevných částic pro osobní vozy Volkswagen se vznětovým motorem je konkrétním projevem našeho zájmu o maximální ochranu životního prostředí,“ říká Jan Špinar, vedoucí divize After Sales společnosti Porsche Česká republika.
„Praxe ukazuje, že mnozí čeští motoristé provozují vozidla, jejichž filtr pevných částic je nefunkční či dokonce demontovaný. Oba přístupy jsou nejen v rozporu s legislativními pravidly pro provoz motorových vozidel na pozemních komunikacích, ale také znamenají vyšší míru znečišťování životního prostředí v České republice. Výměna filtru pevných částic u vznětových motorů Volkswagen s technikou DPF je nyní díky naší zvýhodněné nabídce dostupná pro mnohem širší okruh zákazníků.“
Když jsem před pár měsíci vybíral auto, které vezmu na dovolenou do italských Alp, tak jsem zvažoval více kandidátů, ale nakonec padla volba na tento Superb. Po cca 1500 km v jednom týdnu se ukázalo, že šlo o vynikající volbu. Proč zrovna jsem si vybral tento model a kolik zvládne tento úsporný fešák ujet kilometrů na jedno natankování?
Cestování vlastním autem po Evropě má své kouzlo, ať už je to svoboda, flexibilita nebo možnost vzít s sebou bez obav i větší zavazadla. Ale co když se za hranicemi něco pokazí? Správné pojištění vám zajistí klidnou dovolenou i v nečekaných situacích. Pojďme si projít, na co byste se měli připravit, než se vydáte na silnici za hranice.
Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?