Nemine den, kdy některá z automobilek nepřijde s oznámením, že plánuje či připravuje spuštění výroby elektromobilů. Jednou z posledních je společnost Mercedes-Benz, která oznámila zahájení výroby elektromobilů již na rok 2019.
Automobilka Mercedes-Benz oznámila plány na výrobu několika různých elektromobilů, které by měly být produkovány v továrně v německém Rastattu, kde se v současné době vyrábí modely řady A-, B- a GLA. Se zahájením výroby elektromobilů se počítá během roku 2019.
Podle manažera torávny v Rastattu, Thomase Geiera, se má místní továrna stát centrem výroby nových kompaktních elektromobilů. Příští rok navíc továrna oslaví výročí 25. let od zahájení výroby, elektromobil k oslavě by se tak dozajista hodil.
Ačkoliv automobilka nechce zmínit, jaký elektromobil by zde měl být vyráběn, mnozí sází na realizaci již dříve představeného konceptu EQ A, který by měl představovat vstup do světa elektromobility značky M-B a zároveň být konkurentem městskému BMW i3.
Ačkoliv nejsou známé žádné konkrétní specifikace, s největší pravděpodobností bude vůz poháněn pouze jedním elektromotorem, jehož výkon bude putovat na přední kola. Ve hře by mohla být i výkonnější varianta s dvěma elektromotory a pohonem všech kol. Očekává se, že na trh se vůz dostane v roce 2020.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?