Renault koncepty vždy uměl, stačí si vzpomenout na šest let starý DeZir, který nakonec inspiroval nové Clio a i další sériové modely. Stejný osud může mít i Trezor, Francouzi totiž tvrdí, že je to právě on, kdo nese novou designovou filozofii značky. A při pohledu na pouze 1080 milimetrů vysoké kupé s délkou 4700 milimetrů a šířkou extrémních 2180 milimetrů je rozhodně na co se těšit. Přední části dominují prakticky až k silnici protažená LED světla ve tvaru písmene C, ta už nicméně známe například z Talismanu nebo Koleosu. Co zaujme, to je naprostá absence masky chladiče, způsobená plně elektrickým pohonem. K němu se ale ještě dostaneme.
Charakteristickým atributem karbonové karosérie je dlouhá přední kapota s hexagonálními nasávacími otvory a co možná nejvíc dozadu posunutá kabina. To je způsob, jak Renault odkazuje na klasická sportovní kupé. Zadní část zdůrazňuje difuzorem, podsvětleným logem i úzkými LED světly šířku celého vozu. Ve vyboulených blatnících jsou 21palcová kola vpředu a 22palcová kola vzadu, obutá do pneumatik Continental se specifickým červeným proužkem. Červená barva je také použita na zabarvení skel a proskleného segmentu střechy, což vytváří zajímavý kontrast ke stříbrné karosérii.
Hledáte konvenční dveře? Zapomeňte na ně, Renault se totiž inspiroval třeba Škodou 110 Super Sport. Pro nástup a výstup se totiž odklopí celá střecha, včetně kapoty, a do kabiny se tak musí „přeskočit“ boční panel. Dřevěná palubní deska je v duchu doby prudce moderní, když obsahuje především velký zakřivený OLED displej, rozdělený na dvě části, plynule přecházející v kapličku přístrojů. Při nástupu do vozu infotainment řidiče uvítá a automaticky se spáruje s jeho chytrým telefonem, jenž se tak zobrazuje přímo před ním. Nechybí možnost personalizace nebo chytré aplikace. Menší obrazovku hostí rovněž volant s dotykovými ovladači. Čalounění dvoumístného interiéru tvoří červená kůže, po odklopení střechy se navíc v horní části palubní desky objeví úložný prostor.
Pod kapotou je již avizovaný elektromotor, vycházející z konstrukce pro závodní sérii Formula E. Maximální výkon jednotky je 260 kW (350 k), točivý moment 380 Nm je pak dostupný prakticky ihned, což také umožňuje akceleraci z 0 na 100 km/h za méně než 4 sekundy. Energii poskytují dvě baterie s vlastním chlazením, stav jejich nabití indikuje například obrazovka místo klasického víčka nádrže. Součástí systému pohonu je i rekuperace brzdné energie. Základem auta je centrální karbonový monokok, na nějž jsou napojeny trubkové ocelové rámy vpředu a vzadu. O karosérii z uhlíkových vláken již byla řeč, hmotnost vozu tak nepřekročí 1600 kilogramů. Vlastní je Trezoru také vynikající aerodynamika se součinitelem odporu vzduchu cx = 0,22, respektive nízké těžiště díky světlé výšce jen 25 centimetrů.
Jak velí moderní doba, ani sportovní kupé nebylo ušetřeno instalace autonomního řízení. Když tedy zrovna nevyužijete režimy Neutral a Sport, můžete nechat řízení na elektronice. Aby bylo jasné, že auto nemá za volantem řidiče, změní se vnější osvětlení automobilu. Uvnitř dojde k rozšíření volantu, čímž se zlepší výhled posádky na již zmíněné OLED obrazovky. Skrze ně pak mohou sledovat film, fotografie nebo hrát hry. Autonomní řízení je pro Renault aktuálně velkým tématem, do roku 2020 se totiž má v určité formě objevit v některém z mainstreamových modelů.