Dynamic Shield, řešení přední části, které má v budoucnu spojit všechny nové modely Mitsubishi. Ze sériových aut ho již dostaly Outlander a ASX, disponuje jím ale také každý nový koncept tří diamantů. Ten poslední, známý jako GT-PHEV, naznačuje, jakým směrem se chce v budoucnu ubírat řada Pajero. Z legendární off-roadu se pravděpodobně stane velké SUV, v žargonu automobilky Ground Tourer, což značí vozidlo, křižující napříč krajinou. Jeho design není nezajímavý, mohutnou přední část s vysoko umístěnými tenkými blinkry a denním svícením a výraznými vertikálními LED zdroji v nárazníku pro dálková a potkávací světla už jsme ale viděli na mnoha předchozích modelech značky. Maska chladiče s výrazným chromovaným ohraničením je pak právě produktem stylu Dynamic Shield.
Z profilu vyniknou výrazné blatníky a dva prolisy v oblasti dveří. Umístění klik mimochodem prozrazuje, že dveře budou otevírány proti sobě. Zajímavý kontrast vytváří přechod bílé karosérie v zatmavená skla a vínovou střechu s proskleným středem. Zadní partie jsou o něco nápaditější než ty přední, charakteristický je především světelný pás po celé šířce vozu. V nárazníku nechybí výrazný difuzor.
Pro samotný interiér jsou typické horizontální linie a zvýšená pozice středové konzole, tvary ale možná nejsou tak futuristické, jak byste čekali. Pracoviště řidiče se čtyřramenným volantem a digitální přístrojovou deskou má připomenout kokpit letadla. Po stranách „budíků“ jsou dvě menší obrazovky, poskytující informace z kamer, nahrazujících konvenční zrcátka. Středová konzole je tady spíše tunelem, na němž najdeme další displej, dva otočné ovladače, elektronickou parkovací brzdu a touchpad. Pro všechny cestující je připravena štědrá dávka prostoru, čalounění sedadel, výplní dveří nebo palubní desky obstarává kůže v odstínu Burgundy (ladí se střechou), doplněná klasickou černou usní.
O pohon se stará plug-in hybridní soustava, složená z celkem čtyř motorů. Spalovací agregát o objemu 2.5 litru (umí se chovat jako generátor) a jeden elektromotor s výkonem 90 kW (122 k) jsou umístěny vpředu, pohon zadní nápravy má na starosti dvojice elektromotorů, každý s výkonem 45 kW (61 k). Tím dochází k vytvoření elektrického pohonu všech kol Super All Wheel Control (S-AWC) s aktivním předním diferenciálem, elektrickým systémem Active Yaw Control vzadu a aktivní kontrolou stability. Elektrický dojezd vozu činí 120 kilometrů, celkový potom 1200 kilometrů, což je dost na ono křižování krajinou. Vypouštěno je navíc průměrně jen 26 g CO2/km. Přísun energie elektromotoru mají na starosti akumulátory s kapacitou 25 kWh, umístěné pod podlahou vozu. Mitusbishi GT-PHEV rovněž disponuje několika senzory a kamerami, zkoumající terén před vozidlem a upravující tak pohonné ústrojí do ideálního nastavení daným podmínkám.