Několik týdnů zpátky měla na pekingském autosalonu světovou premiéru prodloužená X1, speciálně určená pro čínské publikum. Její produkce probíhá ve společné továrně BMW a Brilliance. Nyní se na jeho základech objevuje plug-in hybrid, nesoucí logo automobilky Zinoro. Jméno 60H potom odkazuje k dojezdu, písmeno H pro změnu naznačuje, že jde o hybrid.
Zvenku německé SUV poznáte docela těžko. Čínští designéři odvedli poměrně zdařilou práci, když implementovali nové nárazníky, masku chladiče i světla. Tyto změny mají za následek mimo jiné délku 4582 milimetrů, která se od X1 odlišuje. Rozvor náprav s hodnotou 2780 milimetrů však zůstal zachován. Uvnitř je tedy více místa než v evropské specifikaci nejmenšího SUV s modrobílou vrtulí, jak však vypadá palubní deska můžeme zatím pouze odhadovat.
Pohonné ústrojí tvoří přeplňovaná tříválcová patnáctistovka o výkonu 136 koní a elektromotor o výkonu 15 koní, dohromady tak soustava dává 151 koní. V režimu plného výkonu zabere akcelerace z 0 na 100 km/h 7,6 sekundy, při snaze o úspornou jízdu klesne spotřeba na 1,8 l/100 km. Svůj podíl na tom má jistě elektrický dojezd 60 kilometrů. Poháněná jsou přední kola. Cenu zatím Zinoro nezveřejnilo, pobídky čínské vlády ale můžou dosáhnout až do výše 90 000 juanů (cca 328 000 korun). A na rozdíl od modelu 1E bude 60H, který elektromobil nahrazuje, dostupný i běžným zákazníkům v showroomech.