V OSMI MĚSTECH ČESKÉ REPUBLIKY SE USKUTEČNÍ PRVNÍ ROČNÍK E-TECH TOUR RENAULT NA KTERÉM SE PŘEDSTAVÍ NOVINKY ZNAČKY V OBLASTI ALTERNATIVNÍCH POHONŮ.
• 7. – 8. 9. OC Čestlice, Obchodní 111, 251 01 Čestlice
• 11. – 12. 9. OLYMPIA BRNO, U Dálnice 777, 664 42 Modřice, Brno
• 14. – 15. 9. Olomouc CITY, Pražská ul. 255/41, 779 00 Olomouc
• 17. – 18. 9. Avion Shopping Park, Rudná 3114/114, 700 30 Ostrava
• 21. – 22. 9. OBI Hradec Králové, Akademika Bedrny 532/10 b, 500 02 Hradec Králové
• 25. – 26. 9. Nákupní centrum Géčko Liberec, Sousedská 599, 460 01 Liberec
• 29. – 30. 9. Olympia Plzeň, Písecká 972/1, 326 00 Plzeň 8 – Černice
• 2.- 3. 10. Metropole Zličín, Řevnická 1, 155 21 Zličín
"Dnešní doba se mění, a to velice rychle v mnoha směrech a mění se obecně i přístup k informacím. Každý má možnost je získat, aniž by kohokoli osobně oslovil. Osobní zkušenost zůstává ale stále nepřenosná. A pokud jde o nákup nejdražšího spotřebního zboží, kterým automobil jednoznačně je, zde je ta osobní zkušenost téměř nezbytná.
Proto v době, kdy přicházíme na trh postupně s naší novou nabídkou elektrifikovaných pohonů s označením E – Tech, nabídneme nejširší veřejnosti možnost si tuto technologii vyzkoušet.
Současně uvádíme náš nový model v pro nás novém segmentu „SUV coupé“- Renault Arkana, který je jakousi „vlajkovou lodí“ naší technologie E – Tech hybrid. A právě i tento model na naší roadshow pod názvem E-Tech tour 2021 představíme. Velice se těšíme na všechny, kterým budeme moci naše novinky představit."
Zdeněk GRUNT, generální ředitel společnosti Renault Česká republika, a.s.
PROGRAM PRO NÁVŠTĚVNÍKY AKCE
Na každé zastávce E-Tech tour 2021 si budou moci návštěvníci vyzkoušet kompletní modelovou řadu Renault E-Tech a všechny hybridní, plug-in hybridní i čistě elektrické pohony. Společnost jim bude dělat tým zkušených lektorů, kteří zájemcům o jízdu vše ochotně vysvětlí a pomocí speciálního softwaru vyhodnotí předváděcí jízdu (jízdní čas strávený na elektřinu, úspora paliva a emisí apod.)
Návštěvníci budou mít k dispozici modelovou řadu E-Tech, která zahrnuje následující modely:
Arkana E-Tech hybrid
Clio E-Tech hybrid
Mégane Grandtour E-Tech plug-in hybrid
Zoe E-Tech 100% electric
Twizy E-Tech 100% electric
Předváděcí jízdy se uskuteční v každé lokaci v časovém rozmezí do 10:00 do 19:00 s tím, že poslední jízda začíná v 18:30. Každý účastník si může vyzkoušet až 3 vozy, aby měl šanci se seznámit se všemi typy pohonů. Na místě bude drobné občerstvení, drobné dárky a možnost tzv. detailingu vozidla návštěvníka (umytí skel, světel, pneumatik a poznávací značky).
MOŽNOSTI REGISTRACE NA E-TECH TOUR 2021
Komunikace této akce začíná právě v těchto dnech zejména na sociálních sítích.
Návštěvníci akce mají možnost se registrovat na testovací jízdu na: https://etechtour.renault.cz/ nebo také přímo na místě akce.
MODELOVÁ ŘADA E-TECH –OD HYBRIDNÍ VERZE AŽ PO 100% ELEKTRICKOU
Inženýři Renaultu vyvinuli revoluční řešení, pro hybridní pohony, které jsou předmětem více než 150 patentů a který nesou název E – Tech. Je to skutečný hybridní pohon, a nikoli elektrifikovaný termický motor. Pohonný agregát společný hybridním pohonům Renault existuje ve dvou variantách: E-TECH pro ,,full hybrid“ (HEV neboli „hybrid“) a E-TECH Plug-in pro „plug-in hybrid“ (PHEV neboli „dobíjecí hybrid“).
Pohonná jednotka v modelech E-Tech se skládá celkem ze tří motorů, jednoho spalovacího a dvoue lektrických. Spalovací motor byl vyvinut v nové generaci pro optimální využití hybridního pohonu ap oužívá nejmodernější technologie umožňující optimalizaci účinnosti a výkonnosti současně. Těžištěmi novací ve verzích E-Tech je automatická sekvenční převodovka. Tato rychlostní skříň s ozubenými koly nemá klasickou třecí spojku ani synchrony, což umožňuje snížit tření a tím pádem i omezit energetické ztráty.
Tato hybridní technologie využívá rovněž odbornost stáje Renault F1 Team, která umožňuje sdílení technologií vyvinutých pro F1, přizpůsobených sériovým hybridním vozidlům.
Modelová řada E-TECH je přizpůsobena jakémukoli využití, s nímž se zákazníci střetávají (mimoměstský provoz, město, dálnice).
Anticovidová opatření: všechna vozidla jsou pravidelně dezinfikována, na akci se budou striktně dodržovat platná nařízení vlády.
Když jsem před pár měsíci vybíral auto, které vezmu na dovolenou do italských Alp, tak jsem zvažoval více kandidátů, ale nakonec padla volba na tento Superb. Po cca 1500 km v jednom týdnu se ukázalo, že šlo o vynikající volbu. Proč zrovna jsem si vybral tento model a kolik zvládne tento úsporný fešák ujet kilometrů na jedno natankování?
Cestování vlastním autem po Evropě má své kouzlo, ať už je to svoboda, flexibilita nebo možnost vzít s sebou bez obav i větší zavazadla. Ale co když se za hranicemi něco pokazí? Správné pojištění vám zajistí klidnou dovolenou i v nečekaných situacích. Pojďme si projít, na co byste se měli připravit, než se vydáte na silnici za hranice.
Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?