Mikko Hirvonen si pohrává s myšlenkou startu na Rally Dakar. Při troše štěstí by se tam mohl potkat se Sébastienem Loebem, který o Dakaru sní již delší dobu.
Přípravy na Dakar 2016 běží v plném proudu už teď. TOP týmy se už teď připravují v Maroku na jeden z nejslavnějších závodů, který se příští rok pojede od 3. do 16. ledna. Ve startovním poli by se mohly objevit dvě někdejší rallyové hvězdy.
Rallyového rekordmana, Sébastiena Loeba, jsme na Dakaru v roli diváka mohli vidět již několikrát. Avšak jeho časové vytížení závody WTCC anebo letošní starte na Rally Monte Carlo mu ve startu doposud vždy zabránily. Svého snu se ale Loeb nevzdává - tento týden by se měl v Maroku posadit za volant stále vyvíjeného Peugeotu 2008 DKR.
Sébastien Loeb má velký úspěch kamkoliv přijde
Pokud by se Francouz do Jižní Ameriky opravdu vydal, tak tam mohl potkat svého starého známého - Mikku Hirovnena. Fin se v uplynulých dnech posadil za volant veleúspěšného Mini All4 Racing německého týmu X-Raid.
"Mikko chtěl otestovat našeho auto, a tak se nabízelo Maroko. Vypadalo to, že se dobře baví. Jak to bude dále pokračovat, to dnes ale nemůžeme ještě říct," řekl šéf X-Raidu, Sven Quandt, pro německý ‚Motorsport aktuell’.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?