Mikko Hirvonen si pohrává s myšlenkou startu na Rally Dakar. Při troše štěstí by se tam mohl potkat se Sébastienem Loebem, který o Dakaru sní již delší dobu.
Přípravy na Dakar 2016 běží v plném proudu už teď. TOP týmy se už teď připravují v Maroku na jeden z nejslavnějších závodů, který se příští rok pojede od 3. do 16. ledna. Ve startovním poli by se mohly objevit dvě někdejší rallyové hvězdy.
Rallyového rekordmana, Sébastiena Loeba, jsme na Dakaru v roli diváka mohli vidět již několikrát. Avšak jeho časové vytížení závody WTCC anebo letošní starte na Rally Monte Carlo mu ve startu doposud vždy zabránily. Svého snu se ale Loeb nevzdává - tento týden by se měl v Maroku posadit za volant stále vyvíjeného Peugeotu 2008 DKR.
Sébastien Loeb má velký úspěch kamkoliv přijde
Pokud by se Francouz do Jižní Ameriky opravdu vydal, tak tam mohl potkat svého starého známého - Mikku Hirovnena. Fin se v uplynulých dnech posadil za volant veleúspěšného Mini All4 Racing německého týmu X-Raid.
"Mikko chtěl otestovat našeho auto, a tak se nabízelo Maroko. Vypadalo to, že se dobře baví. Jak to bude dále pokračovat, to dnes ale nemůžeme ještě říct," řekl šéf X-Raidu, Sven Quandt, pro německý ‚Motorsport aktuell’.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.