Mikko Hirvonen si pohrává s myšlenkou startu na Rally Dakar. Při troše štěstí by se tam mohl potkat se Sébastienem Loebem, který o Dakaru sní již delší dobu.
Přípravy na Dakar 2016 běží v plném proudu už teď. TOP týmy se už teď připravují v Maroku na jeden z nejslavnějších závodů, který se příští rok pojede od 3. do 16. ledna. Ve startovním poli by se mohly objevit dvě někdejší rallyové hvězdy.
Rallyového rekordmana, Sébastiena Loeba, jsme na Dakaru v roli diváka mohli vidět již několikrát. Avšak jeho časové vytížení závody WTCC anebo letošní starte na Rally Monte Carlo mu ve startu doposud vždy zabránily. Svého snu se ale Loeb nevzdává - tento týden by se měl v Maroku posadit za volant stále vyvíjeného Peugeotu 2008 DKR.
Sébastien Loeb má velký úspěch kamkoliv přijde
Pokud by se Francouz do Jižní Ameriky opravdu vydal, tak tam mohl potkat svého starého známého - Mikku Hirovnena. Fin se v uplynulých dnech posadil za volant veleúspěšného Mini All4 Racing německého týmu X-Raid.
"Mikko chtěl otestovat našeho auto, a tak se nabízelo Maroko. Vypadalo to, že se dobře baví. Jak to bude dále pokračovat, to dnes ale nemůžeme ještě říct," řekl šéf X-Raidu, Sven Quandt, pro německý ‚Motorsport aktuell’.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?