Volkswagen připravil pro své zákazníky atraktivní výprodej skladových vozů. Do nabídky je zařazena většina modelů z široké produktové řady osobních vozů. Výše zvýhodnění se odvíjí od zvoleného modelu a motoru i způsobu financování. Další významný bonus je poskytován při výkupu ojetého vozu na protiúčet a ušetřit se dá i na servisu.
„S rozvolňováním koronavirových opatření a obnovou výroby nabízíme našim zákazníkům jedinečnou možnost, jak usednout za volant nového vozu Volkswagen bez čekací lhůty a za mimořádně výhodných podmínek,“ říká Jiří Štoček, ředitel divize Volkswagen osobní vozy společnosti Porsche Česká republika. „V bleskovém výprodeji skladových vozů nabízíme většinu našich modelů. Maximální zvýhodnění přitom sahá od 95 080 Kč u nového Golfu až po 344 920 Kč u naší vlajkové lodi, modelu Touareg.“
Do akčního výprodeje skladových vozů jsou zařazeny nejpopulárnější klasické modely a SUV značky Volkswagen. Na pořízení nového Golfu lze ušetřit až 95 080 Kč, u modelů Passat a Passat Variant dokonce až 160 480 Kč. Zájemci o SUV naleznou ve skladových zásobách modely T-Roc (zvýhodnění až 114 380 Kč), Tiguan (až 127 680 Kč), Tiguan Allspace (až 137 680 Kč) a Touareg (až 344 920 Kč). Variabilitu a vnitřní prostor kompaktního rodinného MPV Touran lze získat až o 137 280 Kč výhodněji.
Celkové zvýhodnění se obvykle skládá z cenového zvýhodnění, bonusu za výkup použitého vozu na protiúčet (k tomu je navíc zdarma poskytována prodloužená záruka na 4 roky/80 000 km) a akční nabídky „Povinné ručení za 1 Kč měsíčně po dobu financování“ platné pro většinu skladových modelů, které si zákazníci pořídí na úvěr nebo operativní leasing poskytovaný společností Volkswagen Financial Services. Místo „Povinného ručení za 1 Kč měsíčně“ si lze při financování úvěrem zvolit servisní balíček v různých hodnotách dle daného modelu, přičemž sleva na servis může dosáhnout až 40 000 Kč.
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?
Jako žena motoristického novináře jsem si na místě spolujezdce vyslechla už nespočet monologů svého muže, když si nahlas komentoval výhody nebo naopak nedostatky jednotlivých vozů. Takový pohled na auto já bohužel nemám, takže nedokážu říct, kolik má pod kapotou koní nebo o jaký typ hybridu se jedná, ale mám mnoho svých postřehů, které jsem za dobu používání této krásné DS3 vypozorovala. Bude to tedy poněkud netradiční recenze.