Čtvrtá generace modelu Volkswagen Caddy se i v závěru své úspěšné kariéry těší velké oblibě českých zákazníků. Ti si nyní mohou pořídit nový vůz Caddy ještě výhodněji. Součástí sériové výbavy je totiž nadstandardní prodloužená záruka na 2+2 roky s limitem 1 000 000 ujetých kilometrů. Pro klienta to představuje zvýhodnění ve výši 40 000 Kč bez DPH a jistou ochranu před nenadálými náklady.
Nevšední záruka na 2+2 roky/1 000 000 km pro model Caddy znamená pro zákazníka zvýhodnění ve výši 40 000 Kč bez DPH a klienti ji mohou kombinovat s řadou dalších akčních nabídek, ať se jedná o financování, dlouhodobé akce nebo akční modely GO!. V rámci prodloužené záruky lze uplatňovat záruční plnění ve stejném rozsahu jako u základní záruky, po ujetí více než 200 000 km poskytují záruční plnění pouze autorizované servisy značky Volkswagen Užitkové vozy v České republice, a to bez náhrady ostatních nákladů souvisejících s uplatněním reklamace. V prvních dvou letech je počet ujetých kilometrů neomezen a záruční plnění lze čerpat u kteréhokoliv autorizovaného servisního partnera v Evropě. V případě prodeje použitého vozidla přechází záruka na následného majitele.
Modely Caddy s nadstandardní sériovou prodlouženou zárukou na 2+2 roky s limitem 1 000 000 ujetých kilometrů budou k dispozici až do konce srpna 2020. Zákazníci si i nadále mohou pro model Caddy zvolit za příplatek problouženou záruku na 2+3 roky s omezením na 200 000 ujetých kilometrů (s možností uplatnění záručního plnění u servisních partnerů po celé Evropě).
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?