Čtvrtá generace modelu Volkswagen Caddy se i v závěru své úspěšné kariéry těší velké oblibě českých zákazníků. Ti si nyní mohou pořídit nový vůz Caddy ještě výhodněji. Součástí sériové výbavy je totiž nadstandardní prodloužená záruka na 2+2 roky s limitem 1 000 000 ujetých kilometrů. Pro klienta to představuje zvýhodnění ve výši 40 000 Kč bez DPH a jistou ochranu před nenadálými náklady.
Nevšední záruka na 2+2 roky/1 000 000 km pro model Caddy znamená pro zákazníka zvýhodnění ve výši 40 000 Kč bez DPH a klienti ji mohou kombinovat s řadou dalších akčních nabídek, ať se jedná o financování, dlouhodobé akce nebo akční modely GO!. V rámci prodloužené záruky lze uplatňovat záruční plnění ve stejném rozsahu jako u základní záruky, po ujetí více než 200 000 km poskytují záruční plnění pouze autorizované servisy značky Volkswagen Užitkové vozy v České republice, a to bez náhrady ostatních nákladů souvisejících s uplatněním reklamace. V prvních dvou letech je počet ujetých kilometrů neomezen a záruční plnění lze čerpat u kteréhokoliv autorizovaného servisního partnera v Evropě. V případě prodeje použitého vozidla přechází záruka na následného majitele.
Modely Caddy s nadstandardní sériovou prodlouženou zárukou na 2+2 roky s limitem 1 000 000 ujetých kilometrů budou k dispozici až do konce srpna 2020. Zákazníci si i nadále mohou pro model Caddy zvolit za příplatek problouženou záruku na 2+3 roky s omezením na 200 000 ujetých kilometrů (s možností uplatnění záručního plnění u servisních partnerů po celé Evropě).
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.