Čtvrtá generace modelu Volkswagen Caddy se i v závěru své úspěšné kariéry těší velké oblibě českých zákazníků. Ti si nyní mohou pořídit nový vůz Caddy ještě výhodněji. Součástí sériové výbavy je totiž nadstandardní prodloužená záruka na 2+2 roky s limitem 1 000 000 ujetých kilometrů. Pro klienta to představuje zvýhodnění ve výši 40 000 Kč bez DPH a jistou ochranu před nenadálými náklady.
Nevšední záruka na 2+2 roky/1 000 000 km pro model Caddy znamená pro zákazníka zvýhodnění ve výši 40 000 Kč bez DPH a klienti ji mohou kombinovat s řadou dalších akčních nabídek, ať se jedná o financování, dlouhodobé akce nebo akční modely GO!. V rámci prodloužené záruky lze uplatňovat záruční plnění ve stejném rozsahu jako u základní záruky, po ujetí více než 200 000 km poskytují záruční plnění pouze autorizované servisy značky Volkswagen Užitkové vozy v České republice, a to bez náhrady ostatních nákladů souvisejících s uplatněním reklamace. V prvních dvou letech je počet ujetých kilometrů neomezen a záruční plnění lze čerpat u kteréhokoliv autorizovaného servisního partnera v Evropě. V případě prodeje použitého vozidla přechází záruka na následného majitele.
Modely Caddy s nadstandardní sériovou prodlouženou zárukou na 2+2 roky s limitem 1 000 000 ujetých kilometrů budou k dispozici až do konce srpna 2020. Zákazníci si i nadále mohou pro model Caddy zvolit za příplatek problouženou záruku na 2+3 roky s omezením na 200 000 ujetých kilometrů (s možností uplatnění záručního plnění u servisních partnerů po celé Evropě).
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.
Společnost BYD, světový lídr v oblasti vozidel na nové energie, oficiálně vstupuje na český trh. Tuzemským zákazníkům nabídne čistě elektrické i plug-in hybridní vozy s technologiemi, které jsou součástí její rychlé expanze v Evropě.