Pro komplikované zimní období vyvinul Hankook špičkovou zimní pneumatiku Winter i*cept RS2. Co se pod tímto neobvyklým názvem skrývá? Především moderní technologie a prvotřídní výkonnost. (PR článek)
Mnozí z motoristické veřejnost si jistě všimli, že pneumatiky korejského výrobce Hankook se v posledních letech vyšvihly na špici mezi renomované výrobce pneumatik. Je to podobná situace jako s vozy značek Hyundai a KIA, které začaly v posledních letech šlapat na paty špičkovým výrobcům jako je VW a Ford. U výrobce pneumatik Hankook k jeho růstu přispěly především dlouhodobé zkušenosti v seriálu cestovních vozů DTM, kde se cizelují sportovní vlastnosti.
BMW volí HankookPneumatiky Hankook se již osvědčily jako originální výbava osobního vozidla a vlajkové lodi společnosti BMW řady 7. Nyní jsou mimo jiné také součástí originální výbavy aktuální generace BMW X3. Jednou z domén posledního modelu Hankooku je bezpečná a výkonná jízda na sněhu. K té pneumatice dopomáhá dezén významně obohacený o 3D lamely. Hankook oficiálně uvádí, že Winter i*cept RS2 oproti „běžné zimní pneumatice“ disponuje o 28 % větší hustotou lamel.
Pro ještě lepší záběr na sněhu byla použita relativně neobvyklá metoda záběrových drápků. Jedná se o sérii zdánlivě nenápadných hlubokých 3D lamel rozmístěných ve středových blocích, které efektivně zlepšují záběr na sněhu. Ve výrobě se používá směs s vysokým rozptylem částic siliky, která zamezuje tvrdnutí pneumatik také při velmi nízkých teplotách. Vyšší stupeň elasticity běhounu tak zlepšuje přilnavost na ledu, sněhu a mokré vozovce, což dokládají krátké brzdné dráhy.
Vyplatí se koupit Hankook Winter i*cept RS2?Winter i*cept RS2 je moderní zimní pneumatika bez kompromisů, která v mnoha aspektech atakuje absolutní špičku ve svém segmentu.
Více informací najdete na www.hankooktire.com/cz.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.