Pro komplikované zimní období vyvinul Hankook špičkovou zimní pneumatiku Winter i*cept RS2. Co se pod tímto neobvyklým názvem skrývá? Především moderní technologie a prvotřídní výkonnost. (PR článek)
Mnozí z motoristické veřejnost si jistě všimli, že pneumatiky korejského výrobce Hankook se v posledních letech vyšvihly na špici mezi renomované výrobce pneumatik. Je to podobná situace jako s vozy značek Hyundai a KIA, které začaly v posledních letech šlapat na paty špičkovým výrobcům jako je VW a Ford. U výrobce pneumatik Hankook k jeho růstu přispěly především dlouhodobé zkušenosti v seriálu cestovních vozů DTM, kde se cizelují sportovní vlastnosti.
BMW volí HankookPneumatiky Hankook se již osvědčily jako originální výbava osobního vozidla a vlajkové lodi společnosti BMW řady 7. Nyní jsou mimo jiné také součástí originální výbavy aktuální generace BMW X3. Jednou z domén posledního modelu Hankooku je bezpečná a výkonná jízda na sněhu. K té pneumatice dopomáhá dezén významně obohacený o 3D lamely. Hankook oficiálně uvádí, že Winter i*cept RS2 oproti „běžné zimní pneumatice“ disponuje o 28 % větší hustotou lamel.
Pro ještě lepší záběr na sněhu byla použita relativně neobvyklá metoda záběrových drápků. Jedná se o sérii zdánlivě nenápadných hlubokých 3D lamel rozmístěných ve středových blocích, které efektivně zlepšují záběr na sněhu. Ve výrobě se používá směs s vysokým rozptylem částic siliky, která zamezuje tvrdnutí pneumatik také při velmi nízkých teplotách. Vyšší stupeň elasticity běhounu tak zlepšuje přilnavost na ledu, sněhu a mokré vozovce, což dokládají krátké brzdné dráhy.
Vyplatí se koupit Hankook Winter i*cept RS2?Winter i*cept RS2 je moderní zimní pneumatika bez kompromisů, která v mnoha aspektech atakuje absolutní špičku ve svém segmentu.
Více informací najdete na www.hankooktire.com/cz.
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?