Společnost M Motors na podzim začlení do modelové nabídky oblíbený Space Star. Model, který díky vynikajícímu poměru hodnoty a ceny přinese alternativu k tradiční nabídce crossoverů a SUV.
„Mitsubishi Space Star přináší nový styl. Je hbitý, lehký a aerodynamický – prostě navržený tak, aby se bez problémů pohyboval po městě. Je pohodlný, dobře vybavený a navíc mimořádně praktický“ říká Marek Vodička, Marketingový a PR manažer M Motors CZ.
Space Star disponuje úspornými tříválci o objemu 1,0 nebo 1,2 l se spotřebou jen 4,6 l, ale i překvapivou dynamikou, díky které za sebou při akceleraci necháte mnohé konkurenty. Za snadným manévrováním stojí vynikající rozhled všemi směry a velmi malý poloměr otáčení, který dokonale doplňuje elektrický posilovač řízení. Brzdy vždy hbitě reagují a podvozek se chová zcela čitelně.
V souhrnu je Space Star zábavný a skromný současně; pro řadu majitelů zkrátka splňuje všechny požadavky. Největším luxusem v malém voze je vždy prostor. V této tradici pokračuje i Space Star; vlastně ho lze chápat jako vítěze v obestavění prostoru. Je zde tak dost místa i pro pasažéry s výškou nad 180 cm. Pohodlná sedadla s dobrou oporou jsou vzadu sklopná a dělená v poměru 60:40. V interiéru cestující naleznou řadu moderních technologií pro příjemnou jízdu včetně digitálního rádia, přehrávače CD s podporou formátu MP3, USB, čtyři reproduktory, ovládání na volantu, nebo klimatizaci.
„Jsme přesvědčeni, že Space Star se stane oblíbeným modelem pro všechny věkové skupiny našich zákazníků. Každému nabídne něco ze svých praktických vlastností. Kvalitu, bohatou výbavu, prostor, úsporné motory i bezpečnost na cestách“., dodává Vodička.
1,0 MIVEC
Výkon [k/ot./min]: 71/6000Točivý moment [Nm/ot./min]: 88/50000–100 km/h [s]: 16,7Maximální rychlost [km/h]: 172Kombinovaná spotřeba [l/100 km]: 4,6
1,2 MIVEC
Výkon [k/ot./min]: 80/6000Točivý moment [Nm/ot./min]: 106/40000–100 km/h [s]: 12,7 (13,5)Maximální rychlost [km/h]: 180 (173)Kombinovaná spotřeba [l/100 km]: 4,9 (5,0)
*Údaje v závorce platí pro automatickou převodovku.
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?