Společnost M Motors na podzim začlení do modelové nabídky oblíbený Space Star. Model, který díky vynikajícímu poměru hodnoty a ceny přinese alternativu k tradiční nabídce crossoverů a SUV.
„Mitsubishi Space Star přináší nový styl. Je hbitý, lehký a aerodynamický – prostě navržený tak, aby se bez problémů pohyboval po městě. Je pohodlný, dobře vybavený a navíc mimořádně praktický“ říká Marek Vodička, Marketingový a PR manažer M Motors CZ.
Space Star disponuje úspornými tříválci o objemu 1,0 nebo 1,2 l se spotřebou jen 4,6 l, ale i překvapivou dynamikou, díky které za sebou při akceleraci necháte mnohé konkurenty. Za snadným manévrováním stojí vynikající rozhled všemi směry a velmi malý poloměr otáčení, který dokonale doplňuje elektrický posilovač řízení. Brzdy vždy hbitě reagují a podvozek se chová zcela čitelně.
V souhrnu je Space Star zábavný a skromný současně; pro řadu majitelů zkrátka splňuje všechny požadavky. Největším luxusem v malém voze je vždy prostor. V této tradici pokračuje i Space Star; vlastně ho lze chápat jako vítěze v obestavění prostoru. Je zde tak dost místa i pro pasažéry s výškou nad 180 cm. Pohodlná sedadla s dobrou oporou jsou vzadu sklopná a dělená v poměru 60:40. V interiéru cestující naleznou řadu moderních technologií pro příjemnou jízdu včetně digitálního rádia, přehrávače CD s podporou formátu MP3, USB, čtyři reproduktory, ovládání na volantu, nebo klimatizaci.
„Jsme přesvědčeni, že Space Star se stane oblíbeným modelem pro všechny věkové skupiny našich zákazníků. Každému nabídne něco ze svých praktických vlastností. Kvalitu, bohatou výbavu, prostor, úsporné motory i bezpečnost na cestách“., dodává Vodička.
1,0 MIVEC
Výkon [k/ot./min]: 71/6000Točivý moment [Nm/ot./min]: 88/50000–100 km/h [s]: 16,7Maximální rychlost [km/h]: 172Kombinovaná spotřeba [l/100 km]: 4,6
1,2 MIVEC
Výkon [k/ot./min]: 80/6000Točivý moment [Nm/ot./min]: 106/40000–100 km/h [s]: 12,7 (13,5)Maximální rychlost [km/h]: 180 (173)Kombinovaná spotřeba [l/100 km]: 4,9 (5,0)
*Údaje v závorce platí pro automatickou převodovku.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.