Společnost M Motors na podzim začlení do modelové nabídky oblíbený Space Star. Model, který díky vynikajícímu poměru hodnoty a ceny přinese alternativu k tradiční nabídce crossoverů a SUV.
„Mitsubishi Space Star přináší nový styl. Je hbitý, lehký a aerodynamický – prostě navržený tak, aby se bez problémů pohyboval po městě. Je pohodlný, dobře vybavený a navíc mimořádně praktický“ říká Marek Vodička, Marketingový a PR manažer M Motors CZ.
Space Star disponuje úspornými tříválci o objemu 1,0 nebo 1,2 l se spotřebou jen 4,6 l, ale i překvapivou dynamikou, díky které za sebou při akceleraci necháte mnohé konkurenty. Za snadným manévrováním stojí vynikající rozhled všemi směry a velmi malý poloměr otáčení, který dokonale doplňuje elektrický posilovač řízení. Brzdy vždy hbitě reagují a podvozek se chová zcela čitelně.
V souhrnu je Space Star zábavný a skromný současně; pro řadu majitelů zkrátka splňuje všechny požadavky. Největším luxusem v malém voze je vždy prostor. V této tradici pokračuje i Space Star; vlastně ho lze chápat jako vítěze v obestavění prostoru. Je zde tak dost místa i pro pasažéry s výškou nad 180 cm. Pohodlná sedadla s dobrou oporou jsou vzadu sklopná a dělená v poměru 60:40. V interiéru cestující naleznou řadu moderních technologií pro příjemnou jízdu včetně digitálního rádia, přehrávače CD s podporou formátu MP3, USB, čtyři reproduktory, ovládání na volantu, nebo klimatizaci.
„Jsme přesvědčeni, že Space Star se stane oblíbeným modelem pro všechny věkové skupiny našich zákazníků. Každému nabídne něco ze svých praktických vlastností. Kvalitu, bohatou výbavu, prostor, úsporné motory i bezpečnost na cestách“., dodává Vodička.
1,0 MIVEC
Výkon [k/ot./min]: 71/6000Točivý moment [Nm/ot./min]: 88/50000–100 km/h [s]: 16,7Maximální rychlost [km/h]: 172Kombinovaná spotřeba [l/100 km]: 4,6
1,2 MIVEC
Výkon [k/ot./min]: 80/6000Točivý moment [Nm/ot./min]: 106/40000–100 km/h [s]: 12,7 (13,5)Maximální rychlost [km/h]: 180 (173)Kombinovaná spotřeba [l/100 km]: 4,9 (5,0)
*Údaje v závorce platí pro automatickou převodovku.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?