Škoda Auto stále vylepšuje péči o zákazníky. Jedním z mnoha počinů na tomto poli jsou zákaznické balíčky, s nimiž mohou nejen všichni budoucí majitelé nových vozů Škoda, ale zároveň i zájemci, které zajímá zákulisí tradiční české automobilky, strávit příjemný den v Mladé Boleslavi. Program dle vlastního výběru jim nabídne zábavu i poučení. Tato služba byla původně spjata s prémiovými značkami, nyní ji mohou využít i zájemci o vozy Škoda. A nezáleží na tom, zda si pořizují nový Superb, vlajkovou loď značky, nebo městské Citigo.
Nákup nového automobilu je pro většinu zákazníků mimořádnou událostí. K výjimečnosti okamžiku patří nevšední zážitky. Ty si lze dopřát prostřednictvím zážitkového zákaznického balíčku, který je možné objednat ke každému nově zakoupenému vozu Škoda. Tento produkt cílí primárně na soukromé majitele. „Vycházíme z předpokladu, že pro většinu retailové klientely je nákup nového automobilu stále ještě nevšední událostí. Věříme, že zákaznický balíček má potenciál prohloubit loajalitu budoucích majitelů k naší značce a zprostředkovat jim nové zážitky se značkou Škoda,“ vysvětluje vedoucí prodeje Škoda Auto Česká republika Miroslav Bláha.
Příznivci vozů Škoda, kteří zrovna nemají v úmyslu koupit nový vůz, však zoufat nemusí. I pro ně je připravena alternativa v podobě balíčku pro celou rodinu, případně pro jednotlivce. Ti mohou na rozdíl od nových majitelů vozu Škoda, kterým balíček nabídne přímo prodejce, objednat jimi preferovanou variantu prostřednictvím webových stránek společnosti Škoda Auto.
Zákaznický balíček vždy obsahuje zajímavé služby podle toho, pro jakou variantu se klient rozhodne. V současnosti se nabízejí 3 typy již od 440 Kč s DPH. Základní balíček pro 1 osobu zahrnuje návštěvu Škoda Muzea, depozitáře i výrobního závodu v Mladé Boleslavi s průvodcem, předváděcí jízdu s vybraným vozem Škoda, občerstvení v café restaurantu Václav, voucher na návštěvu rodného domu Ferdinanda Porscheho a poukaz na 15-procentní slevu při nákupu reklamních předmětů či originálních dílů. To samé obsahuje i rodinný balíček, který počítá s účastí 2 dospělých a 2 dětí do 15 let (resp. studentů do 26 let). Nejvyšší typ zákaznického balíčku pak představuje rodinný balíček se slavnostním předáním nového vozu v Zákaznickém centru v Mladé Boleslavi. Ideální tip na výlet pro celou rodinu se skvělým programem…
V rámci zákaznického balíčku se tedy zájemce dozví, jak se vozy vyrábějí, podívá se na unikáty i závodní speciály Škoda nebo navštíví rodný dům Ferdinanda Porscheho. Interaktivní prohlídka firemního muzea Škoda Auto je ideální příležitostí k prozkoumání více než 120-leté historie české automobilky. Vedle 340 exponátů, které jsou k vidění v muzeu, mohou návštěvníci obdivovat také poklady depozitáře. Zde jsou k vidění unikátní a zcela jedinečné kousky, ale také sbírka sportovních vozů nebo prototypy, které se do výroby nikdy nedostaly. V budově muzea se nachází moderní café restaurant Václav, kde si lze vychutnat dobré jídlo a pití, ale i příjemnou atmosféru a cenné historické okolí.
Zážitkem může být také půlhodinová testovací jízda vybraným vozem Škoda na trati dlouhé asi 25 kilometrů, která zahrnuje městský, mimoměstský i dálniční provoz. Při jízdě je k dispozici proškolený specialista, kterého se může zájemce zeptat na cokoliv k testovanému vozu.
Nevšední zážitek skýtá rovněž návštěva výrobního závodu Škoda Auto v Mladé Boleslavi, kde aktuálně vznikají vozy Škoda Fabia, Škoda Rapid, Škoda Octaviaa Škoda Karoq.
Další zastávkou zážitkového dne může být obec Vratislavice nad Nisou, nedaleko Liberce. V roce 1875 se zde totiž narodil Ferdinand Porsche. Jeho rodný dům, který je dnes přístupný veřejnosti, nabízí unikátní pohled na život a dílo slavného automobilového konstruktéra.
Jako žena motoristického novináře jsem si na místě spolujezdce vyslechla už nespočet monologů svého muže, když si nahlas komentoval výhody nebo naopak nedostatky jednotlivých vozů. Takový pohled na auto já bohužel nemám, takže nedokážu říct, kolik má pod kapotou koní nebo o jaký typ hybridu se jedná, ale mám mnoho svých postřehů, které jsem za dobu používání této krásné DS3 vypozorovala. Bude to tedy poněkud netradiční recenze.
Třetí generace modelu Audi Q3 přijíždí po sedmi letech s výrazným technologickým posunem. Nabídne micro-LED světla s desítkami tisíc pixelů, inteligentní páčky pod volantem i umělou inteligenci v infotainmentu. Kromě benzínu a dieselu nabídne také plug-in hybrid s dojezdem 120 km čistě na elektřinu. Do showroomů dorazí letos v říjnu, cena základní verze startuje v Německu na 44 600 eurech.
BMW vypustilo první technické detaily k nové generaci elektromobilu iX3 a nastavilo laťku vysoko. Dojezd přes 800 kilometrů, ultrarychlé nabíjení výkonem 400 kW a zcela nový softwarový mozek s názvem „Srdce radosti“. Premiéru chystá v září na autosalonu IAA.
Tesla rozšiřuje nabídku restylovaných Modelů S a X. Design téměř beze změn, ale dojezd i ceny míří nahoru. Novinkou jsou adaptivní světla, vylepšené odpružení a delší dojezd až 660 kilometrů. Američané si ale připlatí – až o 5 tisíc dolarů (cca 108 tisíc korun) více než dosud.
Tento týden nám do redakční garáže přijela nová generace legendárního Land Cruiseru. Proti předchůdci udělala velký skok kupředu, což je znát hlavně uvnitř. Mezi novinky se však neřadí jen hranatější design a modernější interiér, ale také různé technické vychytávky, které oceníte především v terénu, kde je proti předchůdci schopnější. Dnešní recenze však ukáže i nějaké oblasti, které jsou v novince horší, které to jsou?
Před začátkem 81. ročníku Polské rally došlo k tragické události. Jednadvacetiletý italský jezdec Matteo Doretto, juniorský mistr Itálie pro rok 2024, zahynul při nehodě během soukromého testu. Podle dostupných informací jeho vůz narazil do stromu poté, co sjel ze silnice.
Audi rozšiřuje rodinu modelu Q5 o plug-in hybridy. Nové SUV i Sportback e-hybrid kombinují výkon až 367 koní, elektrický dojezd do 100 kilometrů a vyspělé technologie. Do prodeje vstoupí koncem roku 2025, nejlevnější verze vyjde na více než 69 tisíc eur (cca 1,7 milionu korun).
Do další dlouhodobé recenze zavítal francouzský elegantní crossover, který díky svému sebevědomí nemá nejsnazší život. Naše testování bude mít dvě části – první bude z pohledu mého a druhá z pohledu mé ženy. Budeme mít stejné závěrečné hodnocení nebo se naše názory budou výrazně lišit?
Facelift populárního korejského crossoveru Kia Sportage přináší kromě kosmetických úprav i technologický skok. Nový infotainment zvládne streamování videa, aktualizace přes internet i platby za parkování. Pod kapotou se objeví výkonnější hybridy s novou automatickou převodovkou a poprvé i plug-in verze s pohonem předních kol.
BMW na prestižním festivalu elegance u jezera Como představilo vůz, který bere dech. Nový model Speedtop navazuje na loňské koncepty a tentokrát nepůjde jen o výstavní kus – limitovaná série 70 vozů s osmiválcem pod kapotou míří do výroby. Design, luxus a výkon v unikátním shooting braku, který si ale běžný smrtelník nekoupí.