Škoda Auto stále vylepšuje péči o zákazníky. Jedním z mnoha počinů na tomto poli jsou zákaznické balíčky, s nimiž mohou nejen všichni budoucí majitelé nových vozů Škoda, ale zároveň i zájemci, které zajímá zákulisí tradiční české automobilky, strávit příjemný den v Mladé Boleslavi. Program dle vlastního výběru jim nabídne zábavu i poučení. Tato služba byla původně spjata s prémiovými značkami, nyní ji mohou využít i zájemci o vozy Škoda. A nezáleží na tom, zda si pořizují nový Superb, vlajkovou loď značky, nebo městské Citigo.
Nákup nového automobilu je pro většinu zákazníků mimořádnou událostí. K výjimečnosti okamžiku patří nevšední zážitky. Ty si lze dopřát prostřednictvím zážitkového zákaznického balíčku, který je možné objednat ke každému nově zakoupenému vozu Škoda. Tento produkt cílí primárně na soukromé majitele. „Vycházíme z předpokladu, že pro většinu retailové klientely je nákup nového automobilu stále ještě nevšední událostí. Věříme, že zákaznický balíček má potenciál prohloubit loajalitu budoucích majitelů k naší značce a zprostředkovat jim nové zážitky se značkou Škoda,“ vysvětluje vedoucí prodeje Škoda Auto Česká republika Miroslav Bláha.
Příznivci vozů Škoda, kteří zrovna nemají v úmyslu koupit nový vůz, však zoufat nemusí. I pro ně je připravena alternativa v podobě balíčku pro celou rodinu, případně pro jednotlivce. Ti mohou na rozdíl od nových majitelů vozu Škoda, kterým balíček nabídne přímo prodejce, objednat jimi preferovanou variantu prostřednictvím webových stránek společnosti Škoda Auto.
Zákaznický balíček vždy obsahuje zajímavé služby podle toho, pro jakou variantu se klient rozhodne. V současnosti se nabízejí 3 typy již od 440 Kč s DPH. Základní balíček pro 1 osobu zahrnuje návštěvu Škoda Muzea, depozitáře i výrobního závodu v Mladé Boleslavi s průvodcem, předváděcí jízdu s vybraným vozem Škoda, občerstvení v café restaurantu Václav, voucher na návštěvu rodného domu Ferdinanda Porscheho a poukaz na 15-procentní slevu při nákupu reklamních předmětů či originálních dílů. To samé obsahuje i rodinný balíček, který počítá s účastí 2 dospělých a 2 dětí do 15 let (resp. studentů do 26 let). Nejvyšší typ zákaznického balíčku pak představuje rodinný balíček se slavnostním předáním nového vozu v Zákaznickém centru v Mladé Boleslavi. Ideální tip na výlet pro celou rodinu se skvělým programem…
V rámci zákaznického balíčku se tedy zájemce dozví, jak se vozy vyrábějí, podívá se na unikáty i závodní speciály Škoda nebo navštíví rodný dům Ferdinanda Porscheho. Interaktivní prohlídka firemního muzea Škoda Auto je ideální příležitostí k prozkoumání více než 120-leté historie české automobilky. Vedle 340 exponátů, které jsou k vidění v muzeu, mohou návštěvníci obdivovat také poklady depozitáře. Zde jsou k vidění unikátní a zcela jedinečné kousky, ale také sbírka sportovních vozů nebo prototypy, které se do výroby nikdy nedostaly. V budově muzea se nachází moderní café restaurant Václav, kde si lze vychutnat dobré jídlo a pití, ale i příjemnou atmosféru a cenné historické okolí.
Zážitkem může být také půlhodinová testovací jízda vybraným vozem Škoda na trati dlouhé asi 25 kilometrů, která zahrnuje městský, mimoměstský i dálniční provoz. Při jízdě je k dispozici proškolený specialista, kterého se může zájemce zeptat na cokoliv k testovanému vozu.
Nevšední zážitek skýtá rovněž návštěva výrobního závodu Škoda Auto v Mladé Boleslavi, kde aktuálně vznikají vozy Škoda Fabia, Škoda Rapid, Škoda Octaviaa Škoda Karoq.
Další zastávkou zážitkového dne může být obec Vratislavice nad Nisou, nedaleko Liberce. V roce 1875 se zde totiž narodil Ferdinand Porsche. Jeho rodný dům, který je dnes přístupný veřejnosti, nabízí unikátní pohled na život a dílo slavného automobilového konstruktéra.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?