Škoda Auto stále vylepšuje péči o zákazníky. Jedním z mnoha počinů na tomto poli jsou zákaznické balíčky, s nimiž mohou nejen všichni budoucí majitelé nových vozů Škoda, ale zároveň i zájemci, které zajímá zákulisí tradiční české automobilky, strávit příjemný den v Mladé Boleslavi. Program dle vlastního výběru jim nabídne zábavu i poučení. Tato služba byla původně spjata s prémiovými značkami, nyní ji mohou využít i zájemci o vozy Škoda. A nezáleží na tom, zda si pořizují nový Superb, vlajkovou loď značky, nebo městské Citigo.
Nákup nového automobilu je pro většinu zákazníků mimořádnou událostí. K výjimečnosti okamžiku patří nevšední zážitky. Ty si lze dopřát prostřednictvím zážitkového zákaznického balíčku, který je možné objednat ke každému nově zakoupenému vozu Škoda. Tento produkt cílí primárně na soukromé majitele. „Vycházíme z předpokladu, že pro většinu retailové klientely je nákup nového automobilu stále ještě nevšední událostí. Věříme, že zákaznický balíček má potenciál prohloubit loajalitu budoucích majitelů k naší značce a zprostředkovat jim nové zážitky se značkou Škoda,“ vysvětluje vedoucí prodeje Škoda Auto Česká republika Miroslav Bláha.
Příznivci vozů Škoda, kteří zrovna nemají v úmyslu koupit nový vůz, však zoufat nemusí. I pro ně je připravena alternativa v podobě balíčku pro celou rodinu, případně pro jednotlivce. Ti mohou na rozdíl od nových majitelů vozu Škoda, kterým balíček nabídne přímo prodejce, objednat jimi preferovanou variantu prostřednictvím webových stránek společnosti Škoda Auto.
Zákaznický balíček vždy obsahuje zajímavé služby podle toho, pro jakou variantu se klient rozhodne. V současnosti se nabízejí 3 typy již od 440 Kč s DPH. Základní balíček pro 1 osobu zahrnuje návštěvu Škoda Muzea, depozitáře i výrobního závodu v Mladé Boleslavi s průvodcem, předváděcí jízdu s vybraným vozem Škoda, občerstvení v café restaurantu Václav, voucher na návštěvu rodného domu Ferdinanda Porscheho a poukaz na 15-procentní slevu při nákupu reklamních předmětů či originálních dílů. To samé obsahuje i rodinný balíček, který počítá s účastí 2 dospělých a 2 dětí do 15 let (resp. studentů do 26 let). Nejvyšší typ zákaznického balíčku pak představuje rodinný balíček se slavnostním předáním nového vozu v Zákaznickém centru v Mladé Boleslavi. Ideální tip na výlet pro celou rodinu se skvělým programem…
V rámci zákaznického balíčku se tedy zájemce dozví, jak se vozy vyrábějí, podívá se na unikáty i závodní speciály Škoda nebo navštíví rodný dům Ferdinanda Porscheho. Interaktivní prohlídka firemního muzea Škoda Auto je ideální příležitostí k prozkoumání více než 120-leté historie české automobilky. Vedle 340 exponátů, které jsou k vidění v muzeu, mohou návštěvníci obdivovat také poklady depozitáře. Zde jsou k vidění unikátní a zcela jedinečné kousky, ale také sbírka sportovních vozů nebo prototypy, které se do výroby nikdy nedostaly. V budově muzea se nachází moderní café restaurant Václav, kde si lze vychutnat dobré jídlo a pití, ale i příjemnou atmosféru a cenné historické okolí.
Zážitkem může být také půlhodinová testovací jízda vybraným vozem Škoda na trati dlouhé asi 25 kilometrů, která zahrnuje městský, mimoměstský i dálniční provoz. Při jízdě je k dispozici proškolený specialista, kterého se může zájemce zeptat na cokoliv k testovanému vozu.
Nevšední zážitek skýtá rovněž návštěva výrobního závodu Škoda Auto v Mladé Boleslavi, kde aktuálně vznikají vozy Škoda Fabia, Škoda Rapid, Škoda Octaviaa Škoda Karoq.
Další zastávkou zážitkového dne může být obec Vratislavice nad Nisou, nedaleko Liberce. V roce 1875 se zde totiž narodil Ferdinand Porsche. Jeho rodný dům, který je dnes přístupný veřejnosti, nabízí unikátní pohled na život a dílo slavného automobilového konstruktéra.
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.
Společnost BYD, světový lídr v oblasti vozidel na nové energie, oficiálně vstupuje na český trh. Tuzemským zákazníkům nabídne čistě elektrické i plug-in hybridní vozy s technologiemi, které jsou součástí její rychlé expanze v Evropě.
V Druhé kapitole naší dlouhodobé recenze se podíváme na zoubek naftovému čtyřválci o objemu 1,5 litrů, který pracuje ve voze, jehož pohotovostní hmotnost činí 1585 kg. Je to důstojná motorizace pro načančané SUV, které o sobě tvrdí, že hraje vysokou hru? A co spotřeba?
Tento týden v naší redakční garáži zaparkoval nejsilnější Superb, který na první pohled vypadá celkem běžně, ale opak je pravdou. Na silnici dokáže být překvapivě svižným autem, které si však stále zachovává svou klidnou povahu, která je nad věcí. Jaká je nová generace ve srovnání s tou předchozí, která nabídla výkon 206 kW ?
Americký prezident Donald Trump oznámil, že Spojené státy uvalí 25% cla na dovoz automobilů vyrobených mimo USA, přičemž tato opatření vstoupí v platnost 2. dubna. V reakci na tuto novinku předsedkyně Evropské komise Ursula von der Leyenová vyjádřila lítost a EU její rozhodnutí důkladně prozkoumá. Trump rovněž odložil výběr cla na automobilové díly o měsíc. Tento krok způsobil pokles akcií automobilek na asijských burzách a očekává se, že výprodeje se rozšíří i na evropské a americké trhy. Uvedl to server CNBS.
Následující měsíc nám bude dělat společnost prostorné SUV od francouzské značky DS Automobiles, která si potrpí na unikátní design, kvalitní interiéry a jedinečnost. S DS7 jsme již měli dvakrát tu čest, ovšem jednalo se vždy o vrcholná provedení s cenovkou kolem dvou milionů. DS na „sedmičku“ aktuálně nabízí zvýhodněnou verzi Edition France, kterou pořídíte za 950 tisíc, což je ve srovnání s konkurenty fantastická cena. Má to nějaký háček?
Automobilka Tesla oznámila svolávací akci téměř všech dosud vyrobených vozů Cybertruck – bezmála 50 tisíc kusů musí zpět kvůli závadě na karoserii. Ve stejném čase ale firma čelí i narůstajícímu napětí mimo výrobní linky. Po celých Spojených státech se množí útoky na prodejny i zákazníky Tesly, které jsou motivovány nelibostí vůči veřejnému vystupování Elona Muska.