Škoda Auto stále vylepšuje péči o zákazníky. Jedním z mnoha počinů na tomto poli jsou zákaznické balíčky, s nimiž mohou nejen všichni budoucí majitelé nových vozů Škoda, ale zároveň i zájemci, které zajímá zákulisí tradiční české automobilky, strávit příjemný den v Mladé Boleslavi. Program dle vlastního výběru jim nabídne zábavu i poučení. Tato služba byla původně spjata s prémiovými značkami, nyní ji mohou využít i zájemci o vozy Škoda. A nezáleží na tom, zda si pořizují nový Superb, vlajkovou loď značky, nebo městské Citigo.
Nákup nového automobilu je pro většinu zákazníků mimořádnou událostí. K výjimečnosti okamžiku patří nevšední zážitky. Ty si lze dopřát prostřednictvím zážitkového zákaznického balíčku, který je možné objednat ke každému nově zakoupenému vozu Škoda. Tento produkt cílí primárně na soukromé majitele. „Vycházíme z předpokladu, že pro většinu retailové klientely je nákup nového automobilu stále ještě nevšední událostí. Věříme, že zákaznický balíček má potenciál prohloubit loajalitu budoucích majitelů k naší značce a zprostředkovat jim nové zážitky se značkou Škoda,“ vysvětluje vedoucí prodeje Škoda Auto Česká republika Miroslav Bláha.
Příznivci vozů Škoda, kteří zrovna nemají v úmyslu koupit nový vůz, však zoufat nemusí. I pro ně je připravena alternativa v podobě balíčku pro celou rodinu, případně pro jednotlivce. Ti mohou na rozdíl od nových majitelů vozu Škoda, kterým balíček nabídne přímo prodejce, objednat jimi preferovanou variantu prostřednictvím webových stránek společnosti Škoda Auto.
Zákaznický balíček vždy obsahuje zajímavé služby podle toho, pro jakou variantu se klient rozhodne. V současnosti se nabízejí 3 typy již od 440 Kč s DPH. Základní balíček pro 1 osobu zahrnuje návštěvu Škoda Muzea, depozitáře i výrobního závodu v Mladé Boleslavi s průvodcem, předváděcí jízdu s vybraným vozem Škoda, občerstvení v café restaurantu Václav, voucher na návštěvu rodného domu Ferdinanda Porscheho a poukaz na 15-procentní slevu při nákupu reklamních předmětů či originálních dílů. To samé obsahuje i rodinný balíček, který počítá s účastí 2 dospělých a 2 dětí do 15 let (resp. studentů do 26 let). Nejvyšší typ zákaznického balíčku pak představuje rodinný balíček se slavnostním předáním nového vozu v Zákaznickém centru v Mladé Boleslavi. Ideální tip na výlet pro celou rodinu se skvělým programem…
V rámci zákaznického balíčku se tedy zájemce dozví, jak se vozy vyrábějí, podívá se na unikáty i závodní speciály Škoda nebo navštíví rodný dům Ferdinanda Porscheho. Interaktivní prohlídka firemního muzea Škoda Auto je ideální příležitostí k prozkoumání více než 120-leté historie české automobilky. Vedle 340 exponátů, které jsou k vidění v muzeu, mohou návštěvníci obdivovat také poklady depozitáře. Zde jsou k vidění unikátní a zcela jedinečné kousky, ale také sbírka sportovních vozů nebo prototypy, které se do výroby nikdy nedostaly. V budově muzea se nachází moderní café restaurant Václav, kde si lze vychutnat dobré jídlo a pití, ale i příjemnou atmosféru a cenné historické okolí.
Zážitkem může být také půlhodinová testovací jízda vybraným vozem Škoda na trati dlouhé asi 25 kilometrů, která zahrnuje městský, mimoměstský i dálniční provoz. Při jízdě je k dispozici proškolený specialista, kterého se může zájemce zeptat na cokoliv k testovanému vozu.
Nevšední zážitek skýtá rovněž návštěva výrobního závodu Škoda Auto v Mladé Boleslavi, kde aktuálně vznikají vozy Škoda Fabia, Škoda Rapid, Škoda Octaviaa Škoda Karoq.
Další zastávkou zážitkového dne může být obec Vratislavice nad Nisou, nedaleko Liberce. V roce 1875 se zde totiž narodil Ferdinand Porsche. Jeho rodný dům, který je dnes přístupný veřejnosti, nabízí unikátní pohled na život a dílo slavného automobilového konstruktéra.
Facelift populárního korejského crossoveru Kia Sportage přináší kromě kosmetických úprav i technologický skok. Nový infotainment zvládne streamování videa, aktualizace přes internet i platby za parkování. Pod kapotou se objeví výkonnější hybridy s novou automatickou převodovkou a poprvé i plug-in verze s pohonem předních kol.
BMW na prestižním festivalu elegance u jezera Como představilo vůz, který bere dech. Nový model Speedtop navazuje na loňské koncepty a tentokrát nepůjde jen o výstavní kus – limitovaná série 70 vozů s osmiválcem pod kapotou míří do výroby. Design, luxus a výkon v unikátním shooting braku, který si ale běžný smrtelník nekoupí.
Nejmenší model Toyoty dostal to, co u městských vozů nevídáme – silný full-hybridní pohon. Omlazené Aygo X nejen že výrazně posílilo, ale nově nabídne i techniku z větších modelů a lepší výbavu. A to všechno dál vyrábějí čeští dělníci v Kolíně.
Čínský výrobce Zeekr, vlastněný koncernem Geely, odhalil ceny a specifikace nového elektrického SUV Zeekr 7X pro Austrálii i Evropu. Prémiově laděný elektromobil, který vznikl pod taktovkou evropských vývojářů, míří přímo proti Tesle Model Y, Audi Q6 e-tron či BMW iX3. S dojezdem až 870 km, extrémně rychlým nabíjením a výbavou srovnatelnou s luxusní třídou může výrazně zamíchat kartami v segmentu.
Francouzská značka Alpine oficiálně představila svůj první elektrický crossover. Novinka s označením A390 navazuje na loňský koncept a zaujme nejen ostře řezaným designem, ale především technikou: pod kapotou má tři elektromotory, až 470 koní a baterii s kapacitou 89 kWh. Do prodeje půjde koncem roku.
Škoda Auto představila futuristickou vizi legendárního modelu Favorit. Kultovní hatchback z konce osmdesátých let se v nové studii mění na elektrický crossover, který spojuje retro prvky s aktuálními designovými trendy. Projekt vznikl z iniciativy designérů Ljudmila Slavova a Davida Stingla.
Nissan se s novou Microu vydal cestou nejmenšího odporu – převzal Renault 5 E-Tech a přemaloval ho. Výsledek? Elektromobil bez vlastní identity, který selhává v designu i konkurenceschopnosti. Japonci vsadili na špatného koně a přidali vlastní chyby.
Ročně se v Česku prodá na 650 000 ojetých aut. Může se proto zdát, že koupit si ojeté auto není žádný problém. Velký výběr ovšem ještě není zárukou kvality. Nemalé množství prodávaných ojetin skrývá před kupujícím svou historii. K tomu, aby se nechali vlákat do pasti, napomáhá i řada častých chyb, které zájemci při výběru vozu dělají. Které to jsou a čemu se vyhnout?
Každý motorkář, ať už jezdí po městě, okreskách nebo v lehkém terénu, ví, jak snadno může dojít k nečekanému pádu. Někdy stačí kluzká vozovka, jinak postavený stojan nebo prosté zaváhání při manipulaci na místě. A právě v těchto situacích často dochází k poškození některé z nejcitlivějších částí – ovládacích páček.
Toyota udělala revoluční krok. Její nejprodávanější SUV RAV4 bude od modelového roku 2026 k mání výhradně jako hybrid nebo plug-in hybrid. Bez čistě benzínové varianty tak míří ke stovkám tisíc Američanů, kteří si změny ani nemusí všimnout – a přesto začnou jezdit čistěji.
Čínská technologická značka Xiaomi oficiálně představila svůj druhý elektromobil – sportovní SUV YU7. S dojezdem přes 830 kilometrů, výkonem až 681 koní a vzhledem evokujícím Ferrari Purosangue má YU7 ambici stát se vážnou konkurencí Tesly Model Y – alespoň na domácím trhu.
Toyota odhalila šestou generaci svého úspěšného SUV RAV4. Vizuálně navazuje na dosavadní model, ale uvnitř přináší výrazné technologické novinky. Hybrid i plug-in hybrid slibují vyšší výkon, inteligentní využití energie podle trasy v navigaci a posun k softwarově definovanému vozu.