Koupě vozu jako zážitek pro celou rodinu? Škoda se vydává cestou prémiových značek

Škoda Auto v souladu se Strategií 2025 neustále zkvalitňuje péči o zákazníky. Ti si nyní při příležitosti koupě nového vozu mohou užít příjemný den s pestrým programem
Škoda Auto v souladu se Strategií 2025 neustále zkvalitňuje péči o zákazníky. Ti si nyní při příležitosti koupě nového vozu mohou užít příjemný den s pestrým programem, foto: Škoda Auto
Antonín Marek , AutoRoad.cz 3. srpna 2018 12:05
Sdílej:

Škoda Auto stále vylepšuje péči o zákazníky. Jedním z mnoha počinů na tomto poli jsou zákaznické balíčky, s nimiž mohou nejen všichni budoucí majitelé nových vozů Škoda, ale zároveň i zájemci, které zajímá zákulisí tradiční české automobilky, strávit příjemný den v Mladé Boleslavi. Program dle vlastního výběru jim nabídne zábavu i poučení. Tato služba byla původně spjata s prémiovými značkami, nyní ji mohou využít i zájemci o vozy Škoda. A nezáleží na tom, zda si pořizují nový Superb, vlajkovou loď značky, nebo městské Citigo.

Nákup nového automobilu je pro většinu zákazníků mimořádnou událostí. K výjimečnosti okamžiku patří nevšední zážitky. Ty si lze dopřát prostřednictvím zážitkového zákaznického balíčku, který je možné objednat ke každému nově zakoupenému vozu Škoda. Tento produkt cílí primárně na soukromé majitele. „Vycházíme z předpokladu, že pro většinu retailové klientely je nákup nového automobilu stále ještě nevšední událostí. Věříme, že zákaznický balíček má potenciál prohloubit loajalitu budoucích majitelů k naší značce a zprostředkovat jim nové zážitky se značkou Škoda,“ vysvětluje vedoucí prodeje Škoda Auto Česká republika Miroslav Bláha.

Příznivci vozů Škoda, kteří zrovna nemají v úmyslu koupit nový vůz, však zoufat nemusí. I pro ně je připravena alternativa v podobě balíčku pro celou rodinu, případně pro jednotlivce. Ti mohou na rozdíl od nových majitelů vozu Škoda, kterým balíček nabídne přímo prodejce, objednat jimi preferovanou variantu prostřednictvím webových stránek společnosti Škoda Auto.

Zákaznický balíček vždy obsahuje zajímavé služby podle toho, pro jakou variantu se klient rozhodne. V současnosti se nabízejí 3 typy již od 440 Kč s DPH. Základní balíček pro 1 osobu zahrnuje návštěvu Škoda Muzea, depozitáře i výrobního závodu v Mladé Boleslavi s průvodcem, předváděcí jízdu s vybraným vozem Škoda, občerstvení v café restaurantu Václav, voucher na návštěvu rodného domu Ferdinanda Porscheho a poukaz na 15-procentní slevu při nákupu reklamních předmětů či originálních dílů. To samé obsahuje i rodinný balíček, který počítá s účastí 2 dospělých a 2 dětí do 15 let (resp. studentů do 26 let). Nejvyšší typ zákaznického balíčku pak představuje rodinný balíček se slavnostním předáním nového vozu v Zákaznickém centru v Mladé Boleslavi. Ideální tip na výlet pro celou rodinu se skvělým programem…

V rámci zákaznického balíčku se tedy zájemce dozví, jak se vozy vyrábějí, podívá se na unikáty i závodní speciály Škoda nebo navštíví rodný dům Ferdinanda Porscheho. Interaktivní prohlídka firemního muzea Škoda Auto je ideální příležitostí k prozkoumání více než 120-leté historie české automobilky. Vedle 340 exponátů, které jsou k vidění v muzeu, mohou návštěvníci obdivovat také poklady depozitáře. Zde jsou k vidění unikátní a zcela jedinečné kousky, ale také sbírka sportovních vozů nebo prototypy, které se do výroby nikdy nedostaly. V budově muzea se nachází moderní café restaurant Václav, kde si lze vychutnat dobré jídlo a pití, ale i příjemnou atmosféru a cenné historické okolí.

Zážitkem může být také půlhodinová testovací jízda vybraným vozem Škoda na trati dlouhé asi 25 kilometrů, která zahrnuje městský, mimoměstský i dálniční provoz. Při jízdě je k dispozici proškolený specialista, kterého se může zájemce zeptat na cokoliv k testovanému vozu.

Nevšední zážitek skýtá rovněž návštěva výrobního závodu Škoda Auto v Mladé Boleslavi, kde aktuálně vznikají vozy Škoda Fabia, Škoda Rapid, Škoda Octaviaa Škoda Karoq.

Další zastávkou zážitkového dne může být obec Vratislavice nad Nisou, nedaleko Liberce. V roce 1875 se zde totiž narodil Ferdinand Porsche. Jeho rodný dům, který je dnes přístupný veřejnosti, nabízí unikátní pohled na život a dílo slavného automobilového konstruktéra.

Stalo se
Novinky ze světa EV
Nissan Micra (2025)

Nový Nissan Micra? Zmatený klon Renaultu 5, který propadl v designu i smyslu

Nissan se s novou Microu vydal cestou nejmenšího odporu – převzal Renault 5 E-Tech a přemaloval ho. Výsledek? Elektromobil bez vlastní identity, který selhává v designu i konkurenceschopnosti. Japonci vsadili na špatného koně a přidali vlastní chyby.

Zajímavosti
on-line prodej

Kupujete ojeté auto? Těmto 7 pastem se vyhněte, jinak zapláčete

Ročně se v Česku prodá na 650 000 ojetých aut. Může se proto zdát, že koupit si ojeté auto není žádný problém. Velký výběr ovšem ještě není zárukou kvality. Nemalé množství prodávaných ojetin skrývá před kupujícím svou historii. K tomu, aby se nechali vlákat do pasti, napomáhá i řada častých chyb, které zájemci při výběru vozu dělají. Které to jsou a čemu se vyhnout? 

Zajímavosti
Ochrana motorky při pádu: Proč jsou chrániče páček nezbytnou výbavou nejen pro offroad

Ochrana motorky při pádu: Proč jsou chrániče páček nezbytnou výbavou nejen pro offroad

Každý motorkář, ať už jezdí po městě, okreskách nebo v lehkém terénu, ví, jak snadno může dojít k nečekanému pádu. Někdy stačí kluzká vozovka, jinak postavený stojan nebo prosté zaváhání při manipulaci na místě. A právě v těchto situacích často dochází k poškození některé z nejcitlivějších částí – ovládacích páček.

Novinky
Toyota RAV4 (2026)

Proč je nová Toyota RAV4 větší novinkou, než si myslíte?

Toyota udělala revoluční krok. Její nejprodávanější SUV RAV4 bude od modelového roku 2026 k mání výhradně jako hybrid nebo plug-in hybrid. Bez čistě benzínové varianty tak míří ke stovkám tisíc Američanů, kteří si změny ani nemusí všimnout – a přesto začnou jezdit čistěji.