Bugatti Chiron sice patří k těm nejdražším a nejexkluzivnějším automobilům na trhu, ovšem i tak na něj stojí zákazníci frontu - dlouhou frontu. Pokud ovšem máte dostatečnou hotovost a chtěli byste si to čekání zkrátit, pak pro vás máme skvělou zprávu.
Pokud máte zájem o jeden z nejrychlejších a nejexkluzivnějších sportovních vozů světa, a v bance se vám válí volných 3.49 milionu Euro (90.68 milionu korun), pak si můžete koupit takřka nové Bugatti Chiron - a nemusíte pro něj jezdit ani příliš daleko. Parkuje totiž v Praze.
Na inzerát umístěný na webu Mobile.de upozornil web CarScoops, podle kterého se jedná o velice zajímavou nabídku. Zcela nový Chiron možná pořídíte za nižší částku, ovšem budete si na něj muset počkat. Ostatní vozy dostupné na trhu jsou pak o několik (desítek) tisíc euro dražší.
Inzerát je ovšem potřeba bát s rezervou, neboť prodejce uveřejnil jen základní informace o voze, tedy datum výroby 07/2017 a nájezd 30 km, a pouze jednu ilustrační fotografii. Ostatní specifika výbavy prý prodejce sdělí zájemců až poté, co ho kontaktují.
Prodejce přitom zdůrazňuje, že vůz je reálný, připravený k odběru a nejedná se tedy o žádnou předobjednávku.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.