Jako novinka byla aktuálně rozšířena záruka na baterii pohonu modelu Outlander PHEV. Je to další z kroků výrobce, který má za cíl nejen zvýšení časové hodnoty samotného vozidla, ale zároveň přináší další důkaz o kvalitě a spolehlivosti zdroje elektrické energie, která je pro pohon vozu zásadní.
Rozšířená záruka nově zaručuje, že si baterie pohonu v průběhu prvních 8 let provozu, nebo do ujetí 160 000 km udrží minimálně 70% své kapacity.V opačném případě bude baterie zákazníkovi zdarma opravena nebo vyměněna.
Zákazník tak získává další jistotu, že se nemusí obávat rychlého opotřebení baterie častým nabíjením, případně její finančně nákladné výměny.
Původní záruka kryla pouze závady trakční baterie a jejího vnitřního příslušenství, nikoli její opotřebení neboli snížení její kapacity v průběhu záruční doby. Navíc záruka na funkčnost a kapacitu baterie je v případě prodeje ojetého vozidla přenosná i na dalšího nového zákazníka.
Mitsubishi Outlander PHEV – hlavní charakteristika
Konstrukce vozu umožňuje použití pohonu 4WD se 2 elektromotory bez použití podélné spojovací hnací hřídele (kardanu) 2 elektromotory (výkon 2x 60 kW) každý pohání jednu nápravu Benzinový motor 2L MIVEC 4B11 (výkon 89 kW) Generátor poháněný spalovacím motorem (výkon 70 kW) Baterie pohonu (12 kWh), Lithium-ion Unikátní řešení hybridního modelu s full time 4WD (S-AWC) 5 místné SUV Plnohodnotný zavazadlový prostor Vysoká variabilita interiéru Možnost tažení přívěsu až 1500 kgMitsubishi Outlander PHEV je nyní v nabídce také v limitované edici „100 LET“ a to za zvýhodněnou cenu 1 079 900 Kč.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.