Jako novinka byla aktuálně rozšířena záruka na baterii pohonu modelu Outlander PHEV. Je to další z kroků výrobce, který má za cíl nejen zvýšení časové hodnoty samotného vozidla, ale zároveň přináší další důkaz o kvalitě a spolehlivosti zdroje elektrické energie, která je pro pohon vozu zásadní.
Rozšířená záruka nově zaručuje, že si baterie pohonu v průběhu prvních 8 let provozu, nebo do ujetí 160 000 km udrží minimálně 70% své kapacity.V opačném případě bude baterie zákazníkovi zdarma opravena nebo vyměněna.
Zákazník tak získává další jistotu, že se nemusí obávat rychlého opotřebení baterie častým nabíjením, případně její finančně nákladné výměny.
Původní záruka kryla pouze závady trakční baterie a jejího vnitřního příslušenství, nikoli její opotřebení neboli snížení její kapacity v průběhu záruční doby. Navíc záruka na funkčnost a kapacitu baterie je v případě prodeje ojetého vozidla přenosná i na dalšího nového zákazníka.
Mitsubishi Outlander PHEV – hlavní charakteristika
Konstrukce vozu umožňuje použití pohonu 4WD se 2 elektromotory bez použití podélné spojovací hnací hřídele (kardanu) 2 elektromotory (výkon 2x 60 kW) každý pohání jednu nápravu Benzinový motor 2L MIVEC 4B11 (výkon 89 kW) Generátor poháněný spalovacím motorem (výkon 70 kW) Baterie pohonu (12 kWh), Lithium-ion Unikátní řešení hybridního modelu s full time 4WD (S-AWC) 5 místné SUV Plnohodnotný zavazadlový prostor Vysoká variabilita interiéru Možnost tažení přívěsu až 1500 kgMitsubishi Outlander PHEV je nyní v nabídce také v limitované edici „100 LET“ a to za zvýhodněnou cenu 1 079 900 Kč.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?