Jako novinka byla aktuálně rozšířena záruka na baterii pohonu modelu Outlander PHEV. Je to další z kroků výrobce, který má za cíl nejen zvýšení časové hodnoty samotného vozidla, ale zároveň přináší další důkaz o kvalitě a spolehlivosti zdroje elektrické energie, která je pro pohon vozu zásadní.
Rozšířená záruka nově zaručuje, že si baterie pohonu v průběhu prvních 8 let provozu, nebo do ujetí 160 000 km udrží minimálně 70% své kapacity.V opačném případě bude baterie zákazníkovi zdarma opravena nebo vyměněna.
Zákazník tak získává další jistotu, že se nemusí obávat rychlého opotřebení baterie častým nabíjením, případně její finančně nákladné výměny.
Původní záruka kryla pouze závady trakční baterie a jejího vnitřního příslušenství, nikoli její opotřebení neboli snížení její kapacity v průběhu záruční doby. Navíc záruka na funkčnost a kapacitu baterie je v případě prodeje ojetého vozidla přenosná i na dalšího nového zákazníka.
Mitsubishi Outlander PHEV – hlavní charakteristika
Konstrukce vozu umožňuje použití pohonu 4WD se 2 elektromotory bez použití podélné spojovací hnací hřídele (kardanu) 2 elektromotory (výkon 2x 60 kW) každý pohání jednu nápravu Benzinový motor 2L MIVEC 4B11 (výkon 89 kW) Generátor poháněný spalovacím motorem (výkon 70 kW) Baterie pohonu (12 kWh), Lithium-ion Unikátní řešení hybridního modelu s full time 4WD (S-AWC) 5 místné SUV Plnohodnotný zavazadlový prostor Vysoká variabilita interiéru Možnost tažení přívěsu až 1500 kgMitsubishi Outlander PHEV je nyní v nabídce také v limitované edici „100 LET“ a to za zvýhodněnou cenu 1 079 900 Kč.
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?