Kolik dáte za lepší audio? Volkswagen věří, že hodně

Volkswagen uvádí na trh speciální up! beats.
Volkswagen uvádí na trh speciální up! beats., foto: Volkswagen
ar6 2. září 2016 13:42
Sdílej:

Na začátku prázdnin uvedlo tuzemské zastoupení Volkswagenu omlazený minivůz up!. To dostalo několik designových změn, výbavu z většího Pola a především litrový tříválec TSI, s nímž je stejný rychlé jako první Golf GTI. Nyní míří do prodeje speciální hudební série up! beats, žádná láce to ale není.

Standardní Volkswagen up! u náas koupíte ve třech výbavových liniích – take up!, move up! a high up!. Nyní míří do prodeje také speciální up! beats, který vznikl ve spolupráci s americkou firmou Beats Audio. Ta se zabývá výrobou zvukových aparatur, sluchátek, zkrátka všeho, co nějak souvisí s hudebním průmyslem. Není tedy překvapením, že nejzajímavějším prvkem tohoto Volkswagenu je zvuková aparatura o výkonu 300 W. Její součástí jsou také osmikanálový zesilovač, digitální signálový procesor DSP a především sedm reproduktorů. Dva vysokotónové reproduktory nalezneme v A-sloupcích, dva hlubokotónové v předních dveřích, dva širokopásmové jsou umístěny vzadu a v prohlubni pro náhradní kolo se nachází subwoofer.

Další výbava tří- nebo pětidveřového vozu vychází z linie move up! (mimo jiné čtyři airbagy, centrální zamykání s dálkovým ovládáním, elektrická přední okna, manuální klimatizace nebo LED pro denní svícení), navíc však má audiosystém Composition Phone a systém pro integraci chytrého telefonu maps + more dock. Od klasického modelu poznáte up! beats díky 15palcovým litým kolům s barevnými kryty středů, ozdobným fóliím v designu beats, tónovaným zadním oknům, barevně odlišeným vnějším zpětným zrcátkům a logu Beats na B-sloupku. Uvnitř jsou sedadla čalouněná tkaninou beats, barevné bezpečnostní pásy, dekorační plochy v provedení deep dimension, volant s bílým dekorem, kobercové rohože vpředu i vzadu, specifické prahy dveří a bílé ambientní osvětlení.

Paleta pohonných jednotek obsahuje oba atmosférické litrové tříválce o výkonu 44 kW (60 k) nebo 55 kW (75 k), respektive také nový přeplňovaný litrový tříválec o výkonu 66 kW (90 k). V prvních dvou případech je možnost volit mezi manuální pětistupňovou nebo robotizovanou pětistupňovou převodovkou, TSI je dodáváno výhradně s pětistupňovým manuálem. Základní cena vozu je 265 900 korun, což je o 25 000 korun více než u modelu move up!. Silnější atmosférická jednotka přijde na 279 900 korun, přeplňovaný tříválec začíná na 298 900 korunách. Příplatek za robota činí 29 000 korun.

Témata:
Stalo se
Novinky ze světa EV
Nissan Micra (2025)

Nový Nissan Micra? Zmatený klon Renaultu 5, který propadl v designu i smyslu

Nissan se s novou Microu vydal cestou nejmenšího odporu – převzal Renault 5 E-Tech a přemaloval ho. Výsledek? Elektromobil bez vlastní identity, který selhává v designu i konkurenceschopnosti. Japonci vsadili na špatného koně a přidali vlastní chyby.

Zajímavosti
on-line prodej

Kupujete ojeté auto? Těmto 7 pastem se vyhněte, jinak zapláčete

Ročně se v Česku prodá na 650 000 ojetých aut. Může se proto zdát, že koupit si ojeté auto není žádný problém. Velký výběr ovšem ještě není zárukou kvality. Nemalé množství prodávaných ojetin skrývá před kupujícím svou historii. K tomu, aby se nechali vlákat do pasti, napomáhá i řada častých chyb, které zájemci při výběru vozu dělají. Které to jsou a čemu se vyhnout? 

Zajímavosti
Ochrana motorky při pádu: Proč jsou chrániče páček nezbytnou výbavou nejen pro offroad

Ochrana motorky při pádu: Proč jsou chrániče páček nezbytnou výbavou nejen pro offroad

Každý motorkář, ať už jezdí po městě, okreskách nebo v lehkém terénu, ví, jak snadno může dojít k nečekanému pádu. Někdy stačí kluzká vozovka, jinak postavený stojan nebo prosté zaváhání při manipulaci na místě. A právě v těchto situacích často dochází k poškození některé z nejcitlivějších částí – ovládacích páček.

Novinky
Toyota RAV4 (2026)

Proč je nová Toyota RAV4 větší novinkou, než si myslíte?

Toyota udělala revoluční krok. Její nejprodávanější SUV RAV4 bude od modelového roku 2026 k mání výhradně jako hybrid nebo plug-in hybrid. Bez čistě benzínové varianty tak míří ke stovkám tisíc Američanů, kteří si změny ani nemusí všimnout – a přesto začnou jezdit čistěji.