Omlazený Volkswagen up! míří do prodeje, nízké ceny nečekejte

ar6, 21. června 2016, 03:15 Google+

Volkswagen up! prodělal začátkem letošního roku omlazovací kúru, která vedle nových designových prvků a modernější výbavy přinesla také přeplňovaný litrový tříválec. Těsně před začátkem prázdnin zahájilo tuzemské zastoupení značky předprodej vozu za ceny od 220 tisíc korun.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Omlazený Volkswagen up! přijíždí k českým prodejcům.

Omlazený Volkswagen up! přijíždí k českým prodejcům. | foto: Volkswagen

Sdílejte článek

Jak poznat omlazený up! na první pohled? Zaměřte se na nárazník a hlavní světla. V prvním případě dostalo bratislavské mini „serióznější“ tvář, v tom druhém zase standardní LED diody pro denní svícení. V kabině čekají nový volant a přehlednější přístrojový panel. Především na mladou generaci cílí multimediální výbava, zahrnující nejen rádio s monochromatickým displejem, ale též volitelnou couvací kamerou a konektivitu s chytrými telefony. Dalšími novými položkami příplatkové výbavy jsou automatická třízónová klimatizace nebo audiosystém Beats.

Pod kapotou je novinkou litrový tříválec TSI o výkonu 90 koní  s točivým momentem 160 Nm, pohánějící přední kola prostřednictvím manuální pětistupňové převodovky. V nabídce však i nadále zůstávají atmosférické litrové tříválce. Ten slabší má 60 koní a 95 Nm, silnější potom 75 koní a 95 Nm. V obou případech je možné sáhnout po pětistupňové manuální převodovce nebo pětistupňovém robotizovaném manuálu Shiftmatic. Alternativu k benzínovým agregátům představuje tříválec na CNG o výkonu 68 koní s točivým momentem 90 Nm. Jedinou dostupnou převodovkou je tady pětistupňový manuál.

Technické údaje

  1.0 1.0 1.0 1.0 1.0 TSI 1.0 CNG
Výkon: 60 k 60 k 75 k 75 k 90 k 68 k
Toč. moment: 95 Nm 95 Nm 95 Nm 95 Nm 160 Nm 90 Nm
Převodovka: 5 MT 5 ASG 5 MT 5 ASG 5 MT 5 MT
Zrychlení: 14,4 s 15,3 s 13,5 s 14,9 s 9,9 s 16,3 s
Max. rychlost: 162 km/h 162 km/h 172 km/h 172 km/h 185 km/h 165 km/h
Spotřeba: 4,4 l/100 km 4,1 l/100 km 4,1 l/100 km 4,2 l/100 km 4,4 l/100 km 2,9 kg/100 km

Základní výbava take up! obsahuje přední a boční airbagy, asistent rozjezdu do kopce, Isofix pro zadní sedadla, centrální zamykání s dálkovým ovládáním, manuálně stavitelná zpětná zrcátka, elektrická přední okna, přípravu pro rádio se dvěma reproduktory, výškově stavitelné sedadlo řidiče, LED denní svícení, 14palcová ocelová kola nebo 14palcovou ocelovou rezervu. Základní model je rovněž dostupný jen s třídveřovou karosérií. Linie move up! má navíc uzavřenou schránku před spolujezdcem, manuální klimatizaci, rádio Composition s 3,1palcovým monochromatickým displejem, vstup USB, kožený volant, dělená zadní opěradla nebo zrcátka v barvě karosérie. Move up! rovněž přidává druhý pár dveří.

Ceník - Volkswagen up! 2016

  take up! move up! high up!
1.0 (60 k) 219 900 Kč 240 900 Kč ----------
1.0 ASG (60 k) ---------- 269 900 Kč ----------
1.0 (75 k) ---------- 254 900 Kč 283 900 Kč
1.0 ASG (75 k) ---------- 283 900 Kč 312 900 Kč
1.0 TSI (90 k) ---------- ---------- 302 900 Kč
1.0 CNG (68 k) ---------- 302 900 Kč 331 900 Kč

Nejvýše položená verze high up! přidává tempomat, parkovací senzory, elektricky stavitelná a vyhřívaná zrcátka, držák Maps & more pro chytrý telefon s možností USB nabíjení, palubní počítač, rádio Composition Phone, vyhřívaná přední sedadla, bílé ambientní osvětlení interiéru, mlhovky nebo 15palcová litá kola. Pro omlazený up! nabízí Volkswagen rovněž větší možnosti individualizace, a to skrze designové pakety, barevně odlišené střechy, polepy karosérie nebo 16palcová litá kola. Na začátku srpna přijde do prodeje elektrický e-up!, v prosinci bude následovat pseudoterénní cross up!. Někdy v průběhu roku by měla dorazit také limitovaná série Beats up!.

Vytisknout

Diskuze: Omlazený Volkswagen up! míří do prodeje, nízké ceny nečekejte

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Volkswagen Golf People

TEST Volkswagen Golf People – čtyřválec, hezká výbava a cenovka 687 tisíc

Citroen C5X

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid aneb francouzský křižník očima Terezky

Nový motor Honda V3

Společnost Honda na veletrhu EICMA 2024 představuje nový průlomový koncept spalovacího motoru

Ilustrační foto

Co ovlivňuje cenu vašeho havarijní pojištění?

Lexus UX300h

TEST Lexus UX300h F Sport – stále oblíbenější prémiový crossover po modernizaci

Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style

TEST Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style – univerzální kombík pro klidné řidiče

Škoda Enyaq Sportline 85

TEST Škoda Enyaq Sportline 85 – vylepšená vlajková loď z elektrické rodiny Škoda

Škoda Octavia Combi

TEST Škoda Octavia Combi 1,5 TSI m-HEV – faceliftovaná verze se spotřebou pod 5 litrů

Ilustrační foto

V čem se liší povinné ručení pro mladé?

Citroen C5X plug-in hybrid

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid – cesta na dovolenou + spaní v autě

Cyklokaravan

Elektrokolo s mini karavanem, hodně stylové cestování

Škoda Kodiaq II

TEST Škoda Kodiaq 2,0 TDI 142 kW 4x4 – český sen podruhé, je ale lepší než Superb?

reklama

Doporučujeme

Zvláštní testování nového Fiatu 500 S

VIDEO: Fiat 500 S vs. sexy přítelkyně. Krásná a přitom tak brutální

Čtěte dále

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud