Každý SEAT Mii je módním doplňkem. Nový Mii by MANGO Limited Edition se však vyznačuje ještě individuálnějším stylem díky jedinečnému příslušenství – a exkluzivitou, protože pro celý evropský trh bude vyrobenou pouhých 750 těchto vozů.
Na první pohled budou rozpoznatelné podle exkluzivního třívrstvého laku v odstínu „bílá Oryx“, zatímco vnější zpětná zrcátka a kola jsou ve výrazném, tmavě červeném odstínu „Velvet“. Vnější detaily budou dokonale sladěny s některými detaily interiéru, mezi něž patří volant, výdechy ventilační soustavy a přístrojová deska.
Sportovní charakter modelu Mii staví do popředí rovněž nový SEAT Mii FR Line. Tato výbavová linie zaujme exkluzivními 16“ koly z lehké slitiny, neméně exkluzivními ozdobnými lištami a samozřejmě logem FR na masce chladiče. FR Line se odlišuje také sportovně nastaveným podvozkem, černým interiérem s lesklými a červenými ozdobnými prvky, sportovními sedadly a kůží obšitým volantem s červeným kontrastním stehováním.
SEAT Mii je dokonalým automobilem pro současný městský životní styl. Tento mladistvý a sportovní městský vůz usnadňuje život vysokou úrovní užitných vlastností, výjimečnou radostí z jízdy, vynikající hospodárností a inovativní technikou. Mii kombinuje, jako typický SEAT, sportovní a mladistvý design s nejlepším řemeslným zpracováním a širokými možnostmi individualizace. A tento druh potěšení z jízdy je navíc snadno dostupný díky klasickým vlastnostem vozů SEAT, mezi něž patří skvělý poměr cena/výkon a nízké provozní náklady.
Nový model Mii by MANGO Limited Edition tyto vlastnosti ještě více zdůrazňuje a proměňuje ideální vůz do evropských měst ve stylové vyjádření postoje. Tento vůz, který byl vytvořen ve spolupráci se španělským módním řetězcem MANGO, má velmi unikátní identitu. Obě společnosti spojily své síly a zkombinovaly charakteristickou radost z jízdy a nejmodernější techniku ve vozech SEAT s inovativním módním stylem MANGO
Jedinečný soubor příslušenství
Všechny vozy Mii by MANGO Limited Edition jsou vybaveny jedinečným souborem příslušenství, který byl sestaven designérským střediskem SEAT a módními odborníky módní značky MANGO. V souladu s charakterem modelu Mii se jedná o kombinaci ušlechtilého stylu a nejmodernější techniky. Vzhledem k tomu, že vozy limitované edice budou předávány zákaznicím během následující podzimní a zimní sezony, bude součástí výbavy také šála z mimořádně jemné vlny – samozřejmě v odstínu „Velvet“. Exkluzivní klíčenka MANGO nese pořadové číslo vozu v rámci této limitované edice. Podobně je dámská kabelka opatřena logem MANGO. Celá sada bude zabalena v elegantní krabici v odstínu „Velvet“. Doplňkem ze světa high-tech je přihrádka pro bezdrátové nabíjení chytrého telefonu, které se aktivuje, jakmile je do ní uložen příslušný mobilní telefon.
Exkluzivní výbava, nejmodernější technika
Exkluzivní vzhled limitované edice je završen rozsáhlou výbavou, která zahrnuje světlomety LED pro denní svícení, chromovaný paket a klimatizaci. V sériové výbavě nechybí ani praktický háček pro bezpečnou přepravu tašek, kosmetické zrcátko ve sluneční cloně na straně řidiče a exkluzivně navržené podlahové rohože, prahové lišty a klíčenka.
Model Mii by MANGO je nabízen s tříválcovými motory o výkonu od 44 do 55 kW (60 až 75 k), které zaručují lehkonohou agilitu a příkladnou hospodárnost, k níž přispívá rovněž systematická lehká konstrukce a pohotovostní hmotnost pouhých 854 kilogramů (bez řidiče). Mii Ecomotive má se vstupním motorem hodnotu emisí CO2 pouhých 95 gramů na kilometr. V případě modelu Mii Ecofuel s pohonem na CNG lze tuto hodnotu snížit až na pouhých 79 g/km – Mii Ecofuel tak patří na současném trhu mezi vozidla s nejnižšími emisemi. K dispozici je rovněž automatizovaná převodovka pro mimořádně komfortní řízení.
Mezi nejsilnější stránky modelu Mii patří nejmodernější technika. Bezpečnostní asistent pro nouzové brzdění s laserovým senzorem přináší zcela novou dimenzi bezpečnosti v městském provozu, zatímco SEAT Portable System s 5“ displejem propojuje světy zábavy, navigace, telefonování a vozidlových funkcí způsobem, který je v tomto segmentu zcela nový. Malý SEAT tak plní roli průkopníka, který přináší technické inovace za dostupnou cenu. Výjimečná úroveň bezpečnosti modelu Mii byla potvrzena nejvyšším pětihvězdičkovým hodnocením v nárazových testech Euro NCAP.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?