Srba Servis, autorizovaný dealer Volvo, připravil pro své zákazníky jednu ze svých lahůdek a tím je zcela nové, největší a nejmoderněji vybavené Srba Servis & Volvo prodejní a servisní centrum, které je vybudováno v sídle firmy na Jílovišti – Praze-západ podle posledních standardů renomovaného výrobce automobilů Volvo. Srba Servis tak pokračuje v pravidelné modernizaci svých poboček.
Srba Servis značené rozšířil své prodejní centrum, které je architektonicky pojato do dynamického a účelového trendu značky Volvo a svým interiérem plně vyjadřuje moderní myšlení a klasické vlastnosti nabízených vozů. Prodejna se dělí do dvou hlavních částí – ulice a obývák. Ulice procházející celým prodejním prostorem je ideálním místem pro prostornou a nenásilnou prezentaci vozidel Volvo. Obývák nabízí pohodlné posezení pro zákazníky v různých stylech dle momentální nálady zákazníka. Vedle konzultační místnosti, „baru“, pohodlné sedačky nechybí také dětský koutek pro naše malé zákazníky. Švédské kořeny v obýváku podporuje dubový strop a podlaha. Nábytek je rovněž tvořen ve sněhobílé barvě, doprovázen každičkým detailem provedeným ve švédském stylu např. čalounění a styl židlí.
Smysl pro ekologii Srba Servis zdůraznil využitím technologie tepelného čerpadla pro ohřev celé prodejny Srba Servis & Volvo.
A to není vše – slyšeli jste již o našem - Srba Servis XC Parku? Otevřeli jsme pro Vás terénní dráhu přímo v areálu Srba Servis Jíloviště, kde si můžete otestovat terénní vlastnosti vozidel Volvo XC před koupí vlastního vozidla. Zas o důvod víc proč navštívit Srba Servis & Volvo prodejní a servisní centrum.
Máme pro Vás také připraven program ViP All Inclusive, díky němu můžete získat řadu benefitů a výhod – např. platbu za servis můžete zaplatí za 30 dní. Více na ViP All Inclusive.
Váš Srba Servis & Volvo tým
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.