Britská automobilka vyrobila ve své továrně v Číně první vůz a je jím Range Rover Evoque. Jedná se o první vůz Jaguar Land Rover, který byl vyroben mimo Velkou Británii.
Před dvěma lety navázal Jaguar Land Rover spojenectví s čínským výrobcem Chery. Společně založili nový výrobní závod v Číně, kde minulý týden vyrobili první vůz – Land Rover Range Rover Evoque.
Čína se stala největším trhem pro britského výrobce. Loni zde bylo prodáno více jak 100.000 vozů. Nový výrobní závod bude produkovat automobily výhradně pro čínský trh. Do roku 2016 by měly být v závodě vyráběny tři modely a celková produkce má dosahovat 130.000 kusů za rok.
Výrobní závod je umístěn oblasti ekonomického rozvoje Changshu, severně od Šanghaje. K továrně v budoucnu přibude dílna na hliníkové díly a továrna na motory. Další informace ohledně plánů v Číně oznámí Jaguar Land Rover příští měsíc na Guangzhou Auto Show.
ně﷽﷽﷽﷽﷽﷽﷽bní závod bude produkoodukce má dosahovat 130.000 kusů za rok.ě více jak 100.000 vozů. Nový výrobní závod bude produko
Zdroj: motorauthority.com
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.