Britská automobilka vyrobila ve své továrně v Číně první vůz a je jím Range Rover Evoque. Jedná se o první vůz Jaguar Land Rover, který byl vyroben mimo Velkou Británii.
Před dvěma lety navázal Jaguar Land Rover spojenectví s čínským výrobcem Chery. Společně založili nový výrobní závod v Číně, kde minulý týden vyrobili první vůz – Land Rover Range Rover Evoque.
Čína se stala největším trhem pro britského výrobce. Loni zde bylo prodáno více jak 100.000 vozů. Nový výrobní závod bude produkovat automobily výhradně pro čínský trh. Do roku 2016 by měly být v závodě vyráběny tři modely a celková produkce má dosahovat 130.000 kusů za rok.
Výrobní závod je umístěn oblasti ekonomického rozvoje Changshu, severně od Šanghaje. K továrně v budoucnu přibude dílna na hliníkové díly a továrna na motory. Další informace ohledně plánů v Číně oznámí Jaguar Land Rover příští měsíc na Guangzhou Auto Show.
ně﷽﷽﷽﷽﷽﷽﷽bní závod bude produkoodukce má dosahovat 130.000 kusů za rok.ě více jak 100.000 vozů. Nový výrobní závod bude produko
Zdroj: motorauthority.com
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?