Jedná se o velmi úspěšný koncept, který se uskutečnil již v mnoha zemích a má stále rostoucí návštěvnost, např. ve Francii v minulém roce navštívilo 6. ročník tohoto volnočasového odpoledne, jehož součástí byl i koncert, více než 15 tisíc lidí.
• První ročník Dacia Pikniku se uskutečnil v sobotu 21.června 2014 od 10:00 do 22:00 v prostorách jedinečného místa pro volnočasové rodinné aktivity v Šiklově mlýně (www.sikland.cz).
• Letošního prvního ročníků se zúčastnilo celkem 3 954 osob, které přijely celkem v 1 064 vozech, z nichž 808 bylo značky Dacia.
• Na místě byly realizovány dva české rekordy, které byly oficiálně zaregistrované:
o Počet klientských vozů značky Dacia zaparkovaných na jednom místě: celkem 808 vozů
o Největší lidské logo značky Dacia v ČR, které bylo vytvořeno z 966 osob.
Tato velká akce, určena všem majitelům vozů Dacia nabídla celodenní animace zdarma pro celou rodinu na čerstvém vzduchu a také koncerty českých interpretů jako např. Janka Ledeckého, Ilony Czákové, Wabyho Daňka a dalších. Ani na tyto koncerty nikdo potřeboval vstupenku.
„První ročník Dacia Pikniku je akce, která ve všech směrech předčila naše nejsmělejší očekávání. Podařilo se nám vyjádřit náš respekt vůči našim zákazníkům, kteří to značce opětovali ve dnes nevídané míře“, vyjádřil své první pocity po úspěšné akci Zdeněk Grunt, generální ředitel společnosti Renault ČR,a .s.
Další zajímavé informace navíc:
- Snědlo se celkem 988,5 metrů piknikové bagety
- Bylo rozdáno přesně 3 954 piknikových balíčků
- V rozlehlém areálu plném celodenních atrakcí nachodili účastníci Pikniku celkem 9 489,6 km
- Na akci se celkem podílelo 219 osob z řad pořadatelů
- Na polygonu 4x4, kde mohli účastníci testovat model Duster 4x4 bylo realizováno celkem 749 jízd
Tisková zpráva: Dacia