Značka Audi na modernizaci modelové řady A7 Sportback v ničem nešetřila. Prostorné pětidveřové kupé je nyní ještě výkonnější a atraktivnější – díky nové paletě motorů, novým převodovkám, novým předním a zadním světlometům a novým informačním a zábavním systémům. Nové A7 Sportback kombinuje emocionální přitažlivost a sportovní charakter kupé s komfortem sedanu a funkčními přednostmi verzí Avant.
Představením modelu A7 Sportback, který spojuje atletickou estetiku a eleganci ve velkém stylu, stanovilo Audi v roce 2010 nová měřítka v oblasti automobilového designu. Dynamický celkový dojem vytváří dlouhá kapota motoru, ladně tvarované, sportovní střešní sloupky C a prudce klesající záď. Modernizovaná verze pětidveřového modelu s celkovou délkou 4,97 metru má nyní ještě atraktivnější a sportovnější rysy.
Nejnápadnějšími změnami jsou maska chladiče Singleframe, nárazníky, koncovky výfukové soustavy a světlomety. Technologie LED je nyní součástí sériové výbavy. Na přání může Audi dodat světlomety Matrix LED, které optimálně osvětlují vozovku, aniž by docházelo k oslňování ostatních účastníků silničního provozu. V kombinaci se světlomety Matrix LED nalézají vpředu uplatnění také dynamické ukazatele směru, které patří k sériové výbavě zadních světlometů.
Karoserie nového Audi A7 Sportback je vyrobena převážně z hliníku a vyspělých druhů oceli. Je mimořádně lehká a její konstrukce zaručuje maximální úroveň akustického komfortu. Zavazadlový prostor pod dlouhým elektricky ovládaným zadním výklopným víkem má základní objem 535 litrů, který lze sklopením opěradel zadních sedadel rozšířit na 1390 litrů.
Sportovní styl exteriéru nalézá pokračování v interiéru. Dominantním prvkem je horizontální linie obklopující řidiče a spolujezdce vpředu. Přístrojová deska vzbuzuje dojem lehkosti a elegance. Nové materiály v interiéru, včetně ozdobného obložení v provedení hliník/vlašský ořech Beaufort a kůže Valcona, se zaujmou pozoruhodným řemeslným zpracováním. Barevná paleta byla přepracována a dokonce i pro sedadla je na výběr pět různých barev.
Tisková zpráva: Audi
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.