Značka Audi na modernizaci modelové řady A7 Sportback v ničem nešetřila. Prostorné pětidveřové kupé je nyní ještě výkonnější a atraktivnější – díky nové paletě motorů, novým převodovkám, novým předním a zadním světlometům a novým informačním a zábavním systémům. Nové A7 Sportback kombinuje emocionální přitažlivost a sportovní charakter kupé s komfortem sedanu a funkčními přednostmi verzí Avant.
Představením modelu A7 Sportback, který spojuje atletickou estetiku a eleganci ve velkém stylu, stanovilo Audi v roce 2010 nová měřítka v oblasti automobilového designu. Dynamický celkový dojem vytváří dlouhá kapota motoru, ladně tvarované, sportovní střešní sloupky C a prudce klesající záď. Modernizovaná verze pětidveřového modelu s celkovou délkou 4,97 metru má nyní ještě atraktivnější a sportovnější rysy.
Nejnápadnějšími změnami jsou maska chladiče Singleframe, nárazníky, koncovky výfukové soustavy a světlomety. Technologie LED je nyní součástí sériové výbavy. Na přání může Audi dodat světlomety Matrix LED, které optimálně osvětlují vozovku, aniž by docházelo k oslňování ostatních účastníků silničního provozu. V kombinaci se světlomety Matrix LED nalézají vpředu uplatnění také dynamické ukazatele směru, které patří k sériové výbavě zadních světlometů.
Karoserie nového Audi A7 Sportback je vyrobena převážně z hliníku a vyspělých druhů oceli. Je mimořádně lehká a její konstrukce zaručuje maximální úroveň akustického komfortu. Zavazadlový prostor pod dlouhým elektricky ovládaným zadním výklopným víkem má základní objem 535 litrů, který lze sklopením opěradel zadních sedadel rozšířit na 1390 litrů.
Sportovní styl exteriéru nalézá pokračování v interiéru. Dominantním prvkem je horizontální linie obklopující řidiče a spolujezdce vpředu. Přístrojová deska vzbuzuje dojem lehkosti a elegance. Nové materiály v interiéru, včetně ozdobného obložení v provedení hliník/vlašský ořech Beaufort a kůže Valcona, se zaujmou pozoruhodným řemeslným zpracováním. Barevná paleta byla přepracována a dokonce i pro sedadla je na výběr pět různých barev.
Tisková zpráva: Audi
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.