Značka Audi na modernizaci modelové řady A7 Sportback v ničem nešetřila. Prostorné pětidveřové kupé je nyní ještě výkonnější a atraktivnější – díky nové paletě motorů, novým převodovkám, novým předním a zadním světlometům a novým informačním a zábavním systémům. Nové A7 Sportback kombinuje emocionální přitažlivost a sportovní charakter kupé s komfortem sedanu a funkčními přednostmi verzí Avant.
Představením modelu A7 Sportback, který spojuje atletickou estetiku a eleganci ve velkém stylu, stanovilo Audi v roce 2010 nová měřítka v oblasti automobilového designu. Dynamický celkový dojem vytváří dlouhá kapota motoru, ladně tvarované, sportovní střešní sloupky C a prudce klesající záď. Modernizovaná verze pětidveřového modelu s celkovou délkou 4,97 metru má nyní ještě atraktivnější a sportovnější rysy.
Nejnápadnějšími změnami jsou maska chladiče Singleframe, nárazníky, koncovky výfukové soustavy a světlomety. Technologie LED je nyní součástí sériové výbavy. Na přání může Audi dodat světlomety Matrix LED, které optimálně osvětlují vozovku, aniž by docházelo k oslňování ostatních účastníků silničního provozu. V kombinaci se světlomety Matrix LED nalézají vpředu uplatnění také dynamické ukazatele směru, které patří k sériové výbavě zadních světlometů.
Karoserie nového Audi A7 Sportback je vyrobena převážně z hliníku a vyspělých druhů oceli. Je mimořádně lehká a její konstrukce zaručuje maximální úroveň akustického komfortu. Zavazadlový prostor pod dlouhým elektricky ovládaným zadním výklopným víkem má základní objem 535 litrů, který lze sklopením opěradel zadních sedadel rozšířit na 1390 litrů.
Sportovní styl exteriéru nalézá pokračování v interiéru. Dominantním prvkem je horizontální linie obklopující řidiče a spolujezdce vpředu. Přístrojová deska vzbuzuje dojem lehkosti a elegance. Nové materiály v interiéru, včetně ozdobného obložení v provedení hliník/vlašský ořech Beaufort a kůže Valcona, se zaujmou pozoruhodným řemeslným zpracováním. Barevná paleta byla přepracována a dokonce i pro sedadla je na výběr pět různých barev.
Tisková zpráva: Audi
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?