Značka Audi na modernizaci modelové řady A7 Sportback v ničem nešetřila. Prostorné pětidveřové kupé je nyní ještě výkonnější a atraktivnější – díky nové paletě motorů, novým převodovkám, novým předním a zadním světlometům a novým informačním a zábavním systémům. Nové A7 Sportback kombinuje emocionální přitažlivost a sportovní charakter kupé s komfortem sedanu a funkčními přednostmi verzí Avant.
Představením modelu A7 Sportback, který spojuje atletickou estetiku a eleganci ve velkém stylu, stanovilo Audi v roce 2010 nová měřítka v oblasti automobilového designu. Dynamický celkový dojem vytváří dlouhá kapota motoru, ladně tvarované, sportovní střešní sloupky C a prudce klesající záď. Modernizovaná verze pětidveřového modelu s celkovou délkou 4,97 metru má nyní ještě atraktivnější a sportovnější rysy.
Nejnápadnějšími změnami jsou maska chladiče Singleframe, nárazníky, koncovky výfukové soustavy a světlomety. Technologie LED je nyní součástí sériové výbavy. Na přání může Audi dodat světlomety Matrix LED, které optimálně osvětlují vozovku, aniž by docházelo k oslňování ostatních účastníků silničního provozu. V kombinaci se světlomety Matrix LED nalézají vpředu uplatnění také dynamické ukazatele směru, které patří k sériové výbavě zadních světlometů.
Karoserie nového Audi A7 Sportback je vyrobena převážně z hliníku a vyspělých druhů oceli. Je mimořádně lehká a její konstrukce zaručuje maximální úroveň akustického komfortu. Zavazadlový prostor pod dlouhým elektricky ovládaným zadním výklopným víkem má základní objem 535 litrů, který lze sklopením opěradel zadních sedadel rozšířit na 1390 litrů.
Sportovní styl exteriéru nalézá pokračování v interiéru. Dominantním prvkem je horizontální linie obklopující řidiče a spolujezdce vpředu. Přístrojová deska vzbuzuje dojem lehkosti a elegance. Nové materiály v interiéru, včetně ozdobného obložení v provedení hliník/vlašský ořech Beaufort a kůže Valcona, se zaujmou pozoruhodným řemeslným zpracováním. Barevná paleta byla přepracována a dokonce i pro sedadla je na výběr pět různých barev.
Tisková zpráva: Audi
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?