V expozici Audi měl světovou premiéru také interiér nového kompaktního sportovního vozu Audi TT, který bude uveden na trh v průběhu letošního roku. Audi prezentovalo rovněž návrhy na řešení dopravních problémů, spojených s dojížděním do měst za prací.
Nové Audi Sport quattro laserlight concept ukazuje technický náskok značky se čtyřmi kruhy v mnoha úrovních. Pohon, založený na technologii e-tron, poskytuje nejvyšší výkon 515 kW (700 k) při spotřebě paliva pouhých 2,5 l/100 km. Další pozoruhodnou inovací jsou laserové světlomety, které svým výkonem zastíní veškerou dosavadní automobilovou osvětlovací techniku. V oblasti elektronické výbavy udávají směr vývoje nové zobrazovací a ovládací systémy.
Atraktivní kupé je evolucí loňské studie Audi Sport quattro concept a spojuje sílu historického modelu Sport quattro s emocionální elegancí. Převisy červeně lakované karoserie jsou krátké a proporce harmonicky sportovní. Velmi široké a mimořádně nízké dvoudveřové kupé má při rozvoru 2784 milimetrů vnější rozměry 4602 x 1964 x 1386 milimetrů.
Pro quattro typické dvojité světlomety kombinují systém Matrix LED s laserovými světly. Uvnitř světlometů lze rozeznat dvě nízká lichoběžníková tělesa – vnější vytváří tlumené světlo prostřednictvím soustavy diod Matrix LED a clon, zatímco ve vnitřní části jsou laserová dálková světla.
Výkonné laserové diody jsou s průměrem jen několik mikrometrů podstatně menší než diody LED. Dosah téměř 500 metrů je dvakrát větší než u dálkových světlometů LED, intenzita světla je dokonce trojnásobná. Audi touto budoucí technologií, která se uplatní v roce 2014 i na závodních okruzích ve vozech R18 e-tron quattro, opět potvrzuje svou vedoucí roli v oblasti automobilové osvětlovací techniky.
V průběhu letošního roku přijde na trh třetí generace kompaktního sportovního vozu Audi TT, jehož interiér mohli již nyní obdivovat návštěvníci veletrhu CES v Las Vegas. Poprvé se v sériově vyráběném vozu značky Audi objeví Audi virtual cockpit, plně digitální sdružený přístroj, který zobrazuje veškeré informace v brilantním grafickém zpracování na displeji TFT s úhlopříčkou 12,3“ přímo před řidičem. Řidič má na výběr dva režimy – klasické kruhové přístroje nebo režim „Infotainment“, v němž do popředí vystoupí informace ostatních funkcí, například navigačního systému. Centrální monitor MMI je tak zbytečný. Díky tomu mohli designéři navrhnout přístrojovou desku, jejíž štíhlé tvary vizuálně vyjadřují filozofii lehké konstrukce značky Audi.
Vystavený model interiéru nového Audi TT přiblížil také inovativní koncept ovládání. Nový multifunkční volant má dole zploštělý věnec a prostřednictvím ovládacích prvků na jeho ramenech lze ovládat téměř veškeré funkce. Struktura nabídky menu napodobuje chytré telefony a k dispozici je i funkce textového vyhledávání MMI. Zcela nový je také terminál MMI na konzole středového tunelu, doplněný druhou ovládací jednotkou vedle volantu. Pomocí MMI touch může řidič procházet seznamy nebo měnit měřítko map. Otočné tlačítko obklopují pouze dvě místo dosavadních čtyř tlačítek.
V rámci iniciativy Audi Urban Future vypracovalo Audi interaktivní model, který simuluje řešení mobility pro tři druhy dojíždějících pracovníků – jen v Bostonu, kde výzkum probíhal, jezdí do centra města do práce každý den více než 330 000 lidí, což představuje obrovskou zátěž pro dopravní systémy. Využití nejmodernějších technologií a jejich vzájemné propojení s městskou infrastrukturou umožní v budoucnosti časově a nákladově efektivní a zároveň maximálně pohodlnou dopravu z místa A do místa B i v razantně rostoucích světových metropolích.