Společnost Toyota Motor Corporation oznámila, že firmy Toyota, Changshu Sinogy Venture Capital Co., Primearth EV Energy Co., Ltd. a Toyota Motor (China) Investment Co., Ltd. založily 12. listopadu společný podnik typu joint-venture na výrobu akumulátorů pro vozy s hybridním pohonem.
Společnost Toyota Motor Corporation oznámila, že firmy Toyota, Changshu Sinogy Venture Capital Co., Primearth EV Energy Co., Ltd. a Toyota Motor (China) Investment Co., Ltd. založily 12. listopadu společný podnik typu joint-venture na výrobu akumulátorů pro vozy s hybridním pohonem.
Nový podnik se sídlem v čínském Changshu (provincie Jiangsu) ponese název Sinogy Toyota Automotive Energy System Co., Ltd. (STAES).
Založení nového podniku odráží zasazení automobilky Toyota dále rozvíjet ekologické technologie, jako je např. systém hybridního pohonu, s cílem produkovat stále lepší automobily naplňující potřeby čínských zákazníků. Toyota, v regionu působící především prostřednictvím společnosti Toyota Motor Engineering & Manufacturing (China) Co., Ltd. (TMEC), v současnosti vyvíjí hybridní soustavu pro výrobu v Číně, s cílem použít tento systém u vozidla, které bude přibližně roku 2015 uvedeno na čínský trh. Podle plánů by podnik STAES měl montovat akumulátory, které jsou klíčovou součástí hybridní soustavy aktuálně vyvíjené u TMEC.
STAES vybuduje prostory a instaluje vybavení k výrobě akumulátorů s plánovaným zahájením provozu v roce 2015.
Základní údaje o podniku Sinogy Toyota Automotive Energy System Co., Ltd. (STAES)
Místo: Průmyslová rozvojová zóna pro vývoj nových a vysoce vyspělých technologií v Changshu, provincie Jiangsu, Čína
Předseda představenstva: Cao Fang (Changshu Sinogy Venture Capital Co.)
Prezident společnosti: Sadayuki Yamada (TMC)
Základní kapitál: 9,75 mil. USD
Investice: 24,37 mil. USD
Kapitálové podíly:
Changshu Sinogy Venture Capital Co.: 50 % (4,875 mil. USD)
Toyota Motor (China) Investment Co., Ltd. (TMCI): 5 % (487 500 USD)
Primearth EV Energy Co., Ltd.: 10 % (975 000 USD)
Toyota Motor Corporation: 35 % (3,4125 mil. USD)
Rozloha: cca 16 000 m2
Roční výrobní kapacita: Cca. 110 000 jednotek/rok
Počet zaměstnanců: cca 70 (plán)
Založení: 12. listopadu 2013
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?