Minulý týden proběhlo v dealerství AC BOOM ve Dvoře Králové předání prvního vozu Citroën C-Zéro do rukou soukromého zákazníka, pana Oldřicha Hromádka.
Ten převzal svůj elektromobil přímo od majtele dealerství, pana Nasika Kiriakovského. Pan Hromádko se stává prvním českým soukromým vlastníkem Citroënu C-Zero, automobilu se 100 % elektrickým pohonem.
Jak se vůbec soukromá osoba dostane k nápadu pořídit si elektromobil? “A čím jiným bych měl jezdit? Mám vodní elektrárnu u Hostinného a každý den se musím dopravovat z Vrchlabí, kde bydlím, do práce. Elektromobil byl pro mne jasnou volbou”, říká spokojený nadšenec pan Hromádko. “Jsem zastáncem zodpovědného přístupu k ekologii, navíc velký fanda elektromobilů. Věřím, že elektrovozy jsou reálná budoucnost, tak do deseti let je budeme běžně vídat na silnicích. Jenom škoda, že u nás neexistuje žádná podpora státu. V Evropské unii jsou dotace na pořízení elektromobilu I 65%, u nás jen možnost odečíst si silniční daň.”, dodává Hromádko. Oldřich Hromádko se také chystá s přáteli podnikajícími ve stejném oboru k vybudování dobíjecích zásuvek pro elektroauta na každé vodní elektrárně.
AC BOOM se snaží elektromobily nabídnout např. i do slavné ZOO Dvůr Králové, jejž ředitelka, paní Dana Holečková, si vůz také vyzkoušela a ocenila jeho kvality. Do současné doby společnost Citroën prodala elektromobily Citroën C-Zero již několika významným českým firmám, jako např. PRE, LeasPlan, RWE, Siemens, ABB, a další.
Citroën C-Zéro, který je na trhu od září 2010, splňuje potřeby mnoha podniků, které se snaží aktivně přistupovat k otázce trvale udržitelného rozvoje a hledají mobilní řešení šetrná k životnímu prostředí. Vůz Citroën C-Zéro tyto požadavky v mnoha směrech splňuje! Jde o vůz se 100 % elektrickým pohonem, který byl zkoncipován tak, aby usnadnil pohyb po městě. Nabízí čtyři místa a výbavu na úrovni standardu svého segmentu, rychle se nabíjí a jeho dojezd 150 km stačí na pokrytí každodenních cest.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?