Renault snižuje ceny pro model Fluence o 10 tisíc Kč. Základní provedení nyní pořídíte za 289.900 Kč.Pokud využijete financování od Renault Finance odečtou vám ještě u dealera 40 tisíc Kč.
Sedan Fluence je k mání se čtyřmi motory - 1,6 16V (110 koní), 2,0 16V (140 koní) a s diesely 1,5 dCi (90 a 110 koní). Ty jsou v nabídce se čtyřmi stupni výbavy - Confort, Advantage, Exception a Privilege. Jako výchozí model je v nabídce benzinová šestnáctistovka ve výbavě Confort, ti co upřednostňují naftu dají přednost slabšímu diesel ve výbavě Confort od 334.900 Kč. Kompletní ceník je k dispozici ZDE.
Výbava není rozhodně chudá, základní Confort obsahuje výškově stavitelná přední sedadla a volant, 6 airbagů, ESP, manuální klimatizaci, centrální zamykání, palubní počítač, tempomat, elektrické stahování předních a zadních oken v elektrice, rádio s podporou MP3.
Zcela nová výbava Advantage nabídne navíc automatickou klimatizaci, vnější zrcátka v odstínu karoserie, šestnáctipalcová litá kola, volant v kůži a dešťový a světelný senzor.
Stupeň výbavy Exception přidává elektricky nastavitelná a sklopná zpětná zrcátka a chromované kliky dveří. Vrcholná verze Privilege je v základu vybavena navigací Tom Tom a stmívání vnitřního zrcátka.
V návaznosti na stupeň výbavy lze doobjednat xenonové světlomety, kožené čalounění nebo přípojku pro USB. Při financování Renault Finance dostanete jako bunus záruku na 5 let nebo na 100 tisíc kilometrů.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?