Renault snižuje ceny pro model Fluence o 10 tisíc Kč. Základní provedení nyní pořídíte za 289.900 Kč.Pokud využijete financování od Renault Finance odečtou vám ještě u dealera 40 tisíc Kč.
Sedan Fluence je k mání se čtyřmi motory - 1,6 16V (110 koní), 2,0 16V (140 koní) a s diesely 1,5 dCi (90 a 110 koní). Ty jsou v nabídce se čtyřmi stupni výbavy - Confort, Advantage, Exception a Privilege. Jako výchozí model je v nabídce benzinová šestnáctistovka ve výbavě Confort, ti co upřednostňují naftu dají přednost slabšímu diesel ve výbavě Confort od 334.900 Kč. Kompletní ceník je k dispozici ZDE.
Výbava není rozhodně chudá, základní Confort obsahuje výškově stavitelná přední sedadla a volant, 6 airbagů, ESP, manuální klimatizaci, centrální zamykání, palubní počítač, tempomat, elektrické stahování předních a zadních oken v elektrice, rádio s podporou MP3.
Zcela nová výbava Advantage nabídne navíc automatickou klimatizaci, vnější zrcátka v odstínu karoserie, šestnáctipalcová litá kola, volant v kůži a dešťový a světelný senzor.
Stupeň výbavy Exception přidává elektricky nastavitelná a sklopná zpětná zrcátka a chromované kliky dveří. Vrcholná verze Privilege je v základu vybavena navigací Tom Tom a stmívání vnitřního zrcátka.
V návaznosti na stupeň výbavy lze doobjednat xenonové světlomety, kožené čalounění nebo přípojku pro USB. Při financování Renault Finance dostanete jako bunus záruku na 5 let nebo na 100 tisíc kilometrů.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.