Renault snižuje ceny pro model Fluence o 10 tisíc Kč. Základní provedení nyní pořídíte za 289.900 Kč.Pokud využijete financování od Renault Finance odečtou vám ještě u dealera 40 tisíc Kč.
Sedan Fluence je k mání se čtyřmi motory - 1,6 16V (110 koní), 2,0 16V (140 koní) a s diesely 1,5 dCi (90 a 110 koní). Ty jsou v nabídce se čtyřmi stupni výbavy - Confort, Advantage, Exception a Privilege. Jako výchozí model je v nabídce benzinová šestnáctistovka ve výbavě Confort, ti co upřednostňují naftu dají přednost slabšímu diesel ve výbavě Confort od 334.900 Kč. Kompletní ceník je k dispozici ZDE.
Výbava není rozhodně chudá, základní Confort obsahuje výškově stavitelná přední sedadla a volant, 6 airbagů, ESP, manuální klimatizaci, centrální zamykání, palubní počítač, tempomat, elektrické stahování předních a zadních oken v elektrice, rádio s podporou MP3.
Zcela nová výbava Advantage nabídne navíc automatickou klimatizaci, vnější zrcátka v odstínu karoserie, šestnáctipalcová litá kola, volant v kůži a dešťový a světelný senzor.
Stupeň výbavy Exception přidává elektricky nastavitelná a sklopná zpětná zrcátka a chromované kliky dveří. Vrcholná verze Privilege je v základu vybavena navigací Tom Tom a stmívání vnitřního zrcátka.
V návaznosti na stupeň výbavy lze doobjednat xenonové světlomety, kožené čalounění nebo přípojku pro USB. Při financování Renault Finance dostanete jako bunus záruku na 5 let nebo na 100 tisíc kilometrů.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?