Nová generace sedanu Kia Magentis se představí veřejnosti v New Yorku. Kia Motors ho zde v rámci mezinárodní Auto Show ukáže ve světové premiéře v pátek 2. dubna.
Od základu kompletně přepracovaný Magentis získal nový, svěží design. Energií nabitý nástupce stávajícího sedanu třídy D působí dravěji a už pouhý pohled na něj prozrazuje dynamického, sportovního ducha.Nový Magentis je delší, nižší a širší než jeho předchůdce. Disponuje o poznání delším rozvorem náprav a nabízí více vnitřního prostoru pro posádku i zavazadla.V USA a trzích mimo Evropu se začne nový Magentis prodávat na podzim tohoto roku. Do Evropy zavítá na jaře 2011.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?