Luxusní značka Lexus uvádí modernizované hybridní sedany LS 600h a GS 450h. Oba nové modely lze již nyní objednávat u autorizovaných prodejců Lexus.
Lexus neustále pokračuje ve vývoji svých plně hybridních modelů, které se vyznačují ojedinělou technikou, nezaměnitelným komfortem, dynamikou spojenou s nízkou spotřebou paliva a tradičně bohatou standardní výbavou. Výjimečnost modelů LS 600h/L a GS 450h podtrhuje i fakt, že se stále jedná o jediné plně hybridní luxusní sedany na světě.
Široký soubor prvků, které prošly modernizací, mimo jiné obsahuje:
- Update hybridních stylistických prvků odlišující hybridní modely od konvenčních - Exkluzivní designové úpravy exteriéru i interiéru- Technická vylepšení hybridních pohonných jednotek- Nové prvky komfortní a bezpečnostní výbavy včetně nové HDD audio-navigační soustavy - Pětimístné provedení interiéru pro model LS 600h L s masážním sedadlem „otoman“- Samoopravitelný lak pro model LS 600h/L
Evolucí stále prochází i často diskutovaný objem zavazadelníků hybridních sedanů. I v tomto směru se daří konstruktérům značky Lexus zaznamenávat pokroky. Jak u modelu GS 450h, tak i u modelu LS 600h dochází k neustálému navyšování této hodnoty:
Model Původní hodnota Aktuální hodnota Rozdíl
při uvedení modelu
LS 600h/L 330 l 420 l + 90 l
GS 450h 280 l 320 l + 40 l
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?