Luxusní značka Lexus uvádí modernizované hybridní sedany LS 600h a GS 450h. Oba nové modely lze již nyní objednávat u autorizovaných prodejců Lexus.
Lexus neustále pokračuje ve vývoji svých plně hybridních modelů, které se vyznačují ojedinělou technikou, nezaměnitelným komfortem, dynamikou spojenou s nízkou spotřebou paliva a tradičně bohatou standardní výbavou. Výjimečnost modelů LS 600h/L a GS 450h podtrhuje i fakt, že se stále jedná o jediné plně hybridní luxusní sedany na světě.
Široký soubor prvků, které prošly modernizací, mimo jiné obsahuje:
- Update hybridních stylistických prvků odlišující hybridní modely od konvenčních - Exkluzivní designové úpravy exteriéru i interiéru- Technická vylepšení hybridních pohonných jednotek- Nové prvky komfortní a bezpečnostní výbavy včetně nové HDD audio-navigační soustavy - Pětimístné provedení interiéru pro model LS 600h L s masážním sedadlem „otoman“- Samoopravitelný lak pro model LS 600h/L
Evolucí stále prochází i často diskutovaný objem zavazadelníků hybridních sedanů. I v tomto směru se daří konstruktérům značky Lexus zaznamenávat pokroky. Jak u modelu GS 450h, tak i u modelu LS 600h dochází k neustálému navyšování této hodnoty:
Model Původní hodnota Aktuální hodnota Rozdíl
při uvedení modelu
LS 600h/L 330 l 420 l + 90 l
GS 450h 280 l 320 l + 40 l
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.