Luxusní značka Lexus uvádí modernizované hybridní sedany LS 600h a GS 450h. Oba nové modely lze již nyní objednávat u autorizovaných prodejců Lexus.
Lexus neustále pokračuje ve vývoji svých plně hybridních modelů, které se vyznačují ojedinělou technikou, nezaměnitelným komfortem, dynamikou spojenou s nízkou spotřebou paliva a tradičně bohatou standardní výbavou. Výjimečnost modelů LS 600h/L a GS 450h podtrhuje i fakt, že se stále jedná o jediné plně hybridní luxusní sedany na světě.
Široký soubor prvků, které prošly modernizací, mimo jiné obsahuje:
- Update hybridních stylistických prvků odlišující hybridní modely od konvenčních - Exkluzivní designové úpravy exteriéru i interiéru- Technická vylepšení hybridních pohonných jednotek- Nové prvky komfortní a bezpečnostní výbavy včetně nové HDD audio-navigační soustavy - Pětimístné provedení interiéru pro model LS 600h L s masážním sedadlem „otoman“- Samoopravitelný lak pro model LS 600h/L
Evolucí stále prochází i často diskutovaný objem zavazadelníků hybridních sedanů. I v tomto směru se daří konstruktérům značky Lexus zaznamenávat pokroky. Jak u modelu GS 450h, tak i u modelu LS 600h dochází k neustálému navyšování této hodnoty:
Model Původní hodnota Aktuální hodnota Rozdíl
při uvedení modelu
LS 600h/L 330 l 420 l + 90 l
GS 450h 280 l 320 l + 40 l
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.