Luxusní značka Lexus uvádí modernizované hybridní sedany LS 600h a GS 450h. Oba nové modely lze již nyní objednávat u autorizovaných prodejců Lexus.
Lexus neustále pokračuje ve vývoji svých plně hybridních modelů, které se vyznačují ojedinělou technikou, nezaměnitelným komfortem, dynamikou spojenou s nízkou spotřebou paliva a tradičně bohatou standardní výbavou. Výjimečnost modelů LS 600h/L a GS 450h podtrhuje i fakt, že se stále jedná o jediné plně hybridní luxusní sedany na světě.
Široký soubor prvků, které prošly modernizací, mimo jiné obsahuje:
- Update hybridních stylistických prvků odlišující hybridní modely od konvenčních - Exkluzivní designové úpravy exteriéru i interiéru- Technická vylepšení hybridních pohonných jednotek- Nové prvky komfortní a bezpečnostní výbavy včetně nové HDD audio-navigační soustavy - Pětimístné provedení interiéru pro model LS 600h L s masážním sedadlem „otoman“- Samoopravitelný lak pro model LS 600h/L
Evolucí stále prochází i často diskutovaný objem zavazadelníků hybridních sedanů. I v tomto směru se daří konstruktérům značky Lexus zaznamenávat pokroky. Jak u modelu GS 450h, tak i u modelu LS 600h dochází k neustálému navyšování této hodnoty:
Model Původní hodnota Aktuální hodnota Rozdíl
při uvedení modelu
LS 600h/L 330 l 420 l + 90 l
GS 450h 280 l 320 l + 40 l
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.
Společnost BYD, světový lídr v oblasti vozidel na nové energie, oficiálně vstupuje na český trh. Tuzemským zákazníkům nabídne čistě elektrické i plug-in hybridní vozy s technologiemi, které jsou součástí její rychlé expanze v Evropě.