Z montážní linky kvasinského závodu, největší české automobilky Škoda Auto sjel dnes odpoledne první sériově vyrobený Superb Combi. Jedná se o vůz ve výbavě Elegance s motorizací 2.0 TDI CR DPF s výkonem 125 kW a automatickou převodovkou v šedé saténové metalíze.
Tento vůz vyšší střední třídy disponuje nadprůměrným prostorem. Pojme 633 litrů, resp. 1865 litrů při sklopených zadních sedadlech. Podobnou kapacitu zavazadlového prostoru v segmentu vozů střední třídy v současnosti nenabízí žádný z konkurentů.
Nový Superb Combi je dlouhý 4838 mm, široký 1817 mm a vysoký 1510 mm. Základní cena modelu Superb Combi s výkonným benzinovým agregátem 1,4 TSI/92 kW a šestistupňovou manuální převodovkou začíná v ČR na 589.900,- Kč. Paleta motorů pro Superb Combi odpovídá nabídce limuzíny.
Nová Škoda Superb se těší veliké oblibě zákazníků. Od ledna do října letošního roku dodala automobilka zákazníkům celkem 33.434 vozů Škoda Superb (z toho 623 vozů první generace), což je o 78,2 % více, než za stejné období loňského roku. Kromě závodu v Kvasinách se Škoda Superb vyrábí také v Číně a montuje v závodech v Indii, Rusku, Kazachstánu a na Ukrajině.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.